Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 08-04-04, 01:12 #61
rainbird rainbird çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

sağolasın ne yazikki body sporu kadar yıpranmış hurafelerle dolu başka bir spor dalı yok sanırım ... sen ben gibi arkadaşlarda kendi çapımızda bilgiendirme yapıoruz...
__________________
 
Eski 08-04-04, 11:42 #62
lahmacuk lahmacuk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


bir yanlış anlama olmuş sanırım body boyun uzamasını engeller diye geç yaşta başlayın spora diye yazılar falan gördüm.squat,bench press yapıyorsanız sadece ,elbet boyunuzun uzamasına ters etki yapar.e peki lat,barfiks,streching...(yani her türlü çekme hareketi) ne işe yarıyor söylermisiniz?eklem yerlerini kasları uzatan bu hareketlerin olmadığı program söylermisiniz ? 175"den kısa olympia varmı bakın bakalım.düzenli yapıldığında boyu bırakın kısaltmayı uzatır bu nadide spor .ayrıca boyu kısa olan arkadaşlara özel programlar bile yapılıyor eğer hala 21 yaşını geçmemişse.herkese bol bodybuilding"li günler
 
Eski 08-04-04, 16:06 #63
NetWork NetWork çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


Zaten Halil mutluyu gören direk body boyu kısaltıyor diyor.. Halbuki body building le Halter kaldırmanın arasında çok fark var ama bunu bilinçsiz insana anlatmak ...
 
Eski 08-04-04, 19:43 #64
nickerboy nickerboy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

rainbird yani bi hareketi calisirken kiloyu setler arasinda artt1rmami demek istiyorsun ? tam anlayamad1m
 
Eski 08-04-04, 21:17 #65
GReeN_eYeS GReeN_eYeS çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

arkadaşlar 19 yaşındayım 175 boyum var. Acaba kaç yaşına kadar boyum uzar. ne kadar uzayabilir acaba 1.80 olabilirmiyim düzenli olarak barfiks çekiyorum. Başka neler yapabilirim beslenme konusunda ne tavsiye edersiniz
 
Eski 08-04-04, 23:00 #66
frikik frikik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

selam,

ben ufak bir yerde yaşadığım için, evde çalışmak zorundayım, burda body salonu yok...
elimde 26(10+10+3+3) kiloluk bar, 4 ve 5 kg luk dumbellar var...

yaklaşık 5-6 aydır çalışıyorum, beslenmeme (sabahları iki yuumurta)çok dikkat edemesemde düzenli çalıştığımı söyleryebilirim, başlarken 83 kilo kadardım (boy 1.83), şimdi 75 lerdeyim, ama beni uzun süredir görmeyenler, çok kilo almışsın diyolar göğüs, omuz ve kollarım kalınlaştı, fakat ön kol ve özellikle bileğimi bir türlü geliştiremiyorum... bu bilek konusunun ileride plato olarak karşıma çıkacağını tahmin ediyorum, tavsiyeleriniz görüşleriniz... başka sorularımda olacak... sağolun..
 
Eski 09-04-04, 11:40 #67
vedoline vedoline çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

arkadaslar boldugum icin kusura bakmayin, kucuk bir uyari;
lutfen hormon, igne vs. gibi seylerden bahsetmeyin, bu sekilde cok iyi gidiyor, faydali bir topic. gerci network isini bilir ....
 
Eski 09-04-04, 15:47 #68
NetWork NetWork çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

vedoline oke Hoca saolasın dikkatli oluruz..

firikik Bilek kalınlaştırmayı ewde yapabilirsin ama bunu sana buradan nasıl anlatırım bilemiyorum.. ircye gelirsen daha ayrıntılı anlatabilirim burada anlatırsam konu gereksiz msjla dolar.. /server ********.com
 
Eski 09-04-04, 15:56 #69
frikik frikik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen NetWork
vedoline oke Hoca saolasın dikkatli oluruz..

firikik Bilek kalınlaştırmayı ewde yapabilirsin ama bunu sana buradan nasıl anlatırım bilemiyorum.. ircye gelirsen daha ayrıntılı anlatabilirim burada anlatırsam konu gereksiz msjla dolar.. /server ********.com
icq dan veya msn den bulussak... suan baska bir yerden baglan1yorum. online isen yar1m saat icinde icq dan konusmak 1ster1m...
 
Eski 09-04-04, 15:56 #70
Cehennem Cehennem çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

benim boyum 174 kilo 50 sölemeyi bile üşeniyorum kemik gibi kaldık ortada kimsenin suratına bakamaz oldum oyüzden uzun kollu tişortu tercih ediyorum benim babam kilo alıyo ben kilo veriyorum ne yapmam gerek body salonuna bile gidemiyorum bu halimle
 
Eski 09-04-04, 16:05 #71
NetWork NetWork çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

cehennem sana bu konuda yardım edemeyiz bi doktora gitmen gerekli.. Ve sakın ihmal etme bu ciddi bir sorun..

msn : [email protected] gelirsen görüşürüz..
 
Eski 12-04-04, 23:07 #72
frikik frikik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

bu sporun en önemli besin kaynaklarından biri olan yumurta hakkında biraz fikirlerinizi alabilirmiyim?

mesela günde kaç tane, nasıl yemek lazım? çiğ yumurta yemek doğru mudur? sarısımı? beyazımı?
 
Eski 13-04-04, 00:26 #73
GReeN_eYeS GReeN_eYeS çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

soya fasülyesinin %60 ı proteinmiş. Acaba soya fasülyeside hayvansal proteinin yerini tutarmı
 
Eski 13-04-04, 01:14 #74
Mantisreligiosa Mantisreligiosa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Beyler bend evde çalışıyorum
yanlız sırta lat olayını nasıl yapacagım ? ters balfix cekemiyorum kollarım kesiliyor...


sevgiler..
 
Eski 13-04-04, 14:06 #75
tunafish tunafish çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

beyler www.askmen.com adresinden
saglık,diet,fitness başlıkları altında çoğu sorunuza cevap bulabileceğinizi düşünüorum.
 
Eski 14-04-04, 22:24 #76
frikik frikik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

peki kaslardaki damarların dışarı çıkması konusuna ne diyorsunuz, bunun için özel bişey yapmak gerekirmi? vs...
 
Eski 15-04-04, 00:09 #77
NetWork NetWork çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen frikik
peki kaslardaki damarların dışarı çıkması konusuna ne diyorsunuz, bunun için özel bişey yapmak gerekirmi? vs...
hyr ekstra birşey yapmana gerek yok onlar kendiliğindne çıkar dışarıya sen normal çalışmalarına devam et
 
Eski 15-04-04, 12:26 #78
JoN-CooT JoN-CooT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

@frikik
çalışma tempona göre ayarlaman gerekir yumurta sayısını günde 5-6 tanesi idealdir. Ama bunlardan sadece 1 tanesini bütünüyle yiyebilirsin diğerlerinin sadece beyazını yiyebilirsin. Günde 1 taneden fazla yumurta sarısı yemek çok zararlı. Karaciğeriniz iflas eder bu yaşta. Yumurtayı sütle falan da karıştırmayın sindirimini zorlayacak şeyler yapmayın

@GReeN_eYeS
ben de o dediğine inanıp almıştım soya fasülyesi ama pişirme tarifiyle falan o alınan 100 gramlık yemek 300 grama çıkıyor e içinde 60 gram vardı protein yine kaldı %20 lik protein kısım. Yanlış anlama domates falan filan koymuyorsun ama baya bir su eklemen gerekiyor. Bir de tadı resmen berbat eğer vejeteryan değilsen çok zor yersin

@Mantisreligiosa
www.bodybuilding.com da exercises diye bir bölüm var solda. Orada tüm hareketleri görebilirsin zaten kutucuklu oradan seçersin lat, dumbell ya da kendi ağırlığın o sana çıkartır yapabileceğin tüm hareketleri. Burada anlatması zor hareketleri ama onlar resim falan da koymuş

@frikik
o damarların çıkması vücudunun bulk ya da definitif olmasıyla ilgili. Yani vücudunda su ve yağ oranı yüksekken o damarlar çıkmaz, ama yağı ve suyu attığında o damarlar çıkar
 
Eski 16-04-04, 01:09 #79
frikik frikik çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

JoN-Coot cevapların için çok sağol, ben hergün 3 rafadan yumurta yiyorum beyaz-sarı ayırmadan zararlımı diyosun yani... salonda çalışan arkadaşıma sormuştum onlarda yumurtayı bu şekilde tüketiyormuşlar, ayrıca beyazını nasıl tüketicez, çiğ mi? ?? kafam karıştı walla....
 
Eski 16-04-04, 10:07 #80
HitMan HitMan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Benim kankam Body Building yapıyor zaman çizelgesini bilmiyorum ama adam süt+muz+proteintozu nu karıştırıp içiyor her gün 2 tane tavuk yiyor ve akşam yemeğindede kızarmış prinç yiyor ve adam aştı olayı ne diiim !!!
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 09:51
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019