Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 15-06-09, 22:10 #681
Aegis Aegis çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Gayet uygun bir fiyat..
__________________
 
Eski 16-06-09, 13:36 #682
[email protected]_15 Kr@L_15 çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen melekroggue Mesajı Göster
beyler bir yorum daha yapıyorum bu nedir arkadaşlarım sizi salonlar nasıl kabul ediyor ?
yazıları okuyorumda 17 yaşındayım body e başlıyorum kardeşim sana soruyorum vücut gelişimini tamamladınmı ? neden kendinize kötülük yapıyorsunuz tam gelişme çagında body de neymiş hocaların bunlara özen göstermesini istiyorum almayın gençleri gelişimlerini engellemeyin.bakın bende 17 yaşındayım bende 1 ay özenti olarak body e gittim dersen yararı oldumu olmadı hiçbişey yapmıyorsun agırlıkların altına girip duruyorsun mesela halter kaldıranlara bakın body de var halterler yaratak vs kaldırıyorsun kolların kısa kalır boyun kısa kalır .
son bir öneri yapayım size bakın kickbox gibi dövüş sporlarına yönelin vücut gelişiminizede yardımcı olun hem de eylenin dövüşmeyi ögrenin body de kas yapıcaksınız sonra bırakıcaksınız sarkıcak ama dövüş sporları öyle degil kendi kasınızı ortaya çıkarırsınız hiçbir şekildede sarkmaz.
bu kadar konuştum artık body e gitmeyin diyorum (gençlere) şunuda ekliyim ne bodyciler biliyorum şampiyonalara katılsa derece yapacak hepsi şu an göbek baglamış durumda bıraktıkları için body de kilo almaya alışıyorsunuz sonra kendinizi frenliyemiyorsunuz şişman biri olup çıkıyorsunuz hadi kalın saglıcakla.

Bu şekilde düşünüyorsan bilki sen bişey öğrenmemişsindir
Ben 17 yaşındayım ve 4.5 aydır body e gidiyorum ve 4.5 ayda 5 cm uzadım hani kısalma ? Uzadım diyorum bende Öyle kollarda kısalma felanda olmuyor 1 ayda sen ne öğrendiğini söylersen tabi daha iyi olur Hoca bana 1. ayda öyle bir program verdiki dedim içimden bu millet 4 gun ayrı ayrı çalışıyor ben niye öyle çalışmıyorum Millet başka hareket yapıyor ben niye yapmıyorum dedim kaç kere ama daha sonra bu işlem 3 ay sürdü 3 ay boyunca sadece alt yapı olşturmak için program verdi bana Şimdi diyceksiniz alt yapın o kadar bozukmuydu şekilsizmiydin diye sorcaksınız Aslında öyle bişey yok hocama şimdi teşekkür ediyorum aslında 3 ay sadece alt yapı yaptırdığı için Sana soruyorum senin yaptığın program sadece alt yapı içindir ki bu her salonda verilir standarttır.Ben suan 4.5 aydır gidiyorum bp de 85 kilo basabiliyorum 17 yaşımda olmama rağmen yani bu 85 kilo benim kolmumu kısaltıcak çok saçma Birde sarkma oluyor diyorsun Bak o doğrudur ama ilaç almadığın sürece sen kendini aşmadığın sürece bişey olmaz Her insanın belli bir max.kas kütlesi vardır tabi ilaçla o max ıda geçerseniz sarkma olayı bırakınca olur Ama sen max a gelmişsin ilaçla onu geçmezsen sarkma konusunda hiçbişey olmaz Benim göğüs kaslarım yaşlarıma göre ben çok iyi buluyorum Arkadaşla beraber gidiyoz onun 10. ayı ama benim kadar basamıyor kiloları ve hacimli değil Şahsen sana şunları söylüyorum 1 ayda öğrenilecek bir mesele değil internetten okumayla bişey olmaz Ben kendimede güvenmiyorum benimde bilmediğim konular var ama şunu iyi biliyorum ki body boy kısaltmaz Bir de şu var boy uzama hormonlarının çoğu bacaklardadır bunuda söyliyim.........
 
Eski 17-06-09, 15:55 #683
carey carey çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


Ya ben çalışmadan sonra yer fıstığı yersem zararı olurmu.
 
Eski 18-06-09, 21:17 #684
Der Präsi Der Präsi çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

yiyecek baska birsey bulamadin mi? antramandan sonra protein ve karbonhidrat lazim. findik falan bunlarda baya protein var ama ayni oranda da yag. her ne yag türü yersen ye ama antramandan sonra en az 1 saat bekle.
 
Eski 21-06-09, 10:40 #685
carey carey çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Ya bişe daha sorcam günde 200 mekik çeksem karın kaslarım ne zaman belli olmaya başlar. 189 boyundayım 93 kiloyum.
 
Eski 21-06-09, 15:29 #686
Aegis Aegis çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

öncelikle kesin rakamlardan kaçın(150 200 121 vs gibi).Miğden yanmaya bağladığında (calf raisedeki mantık)kısa bir süre daha devam ettikten sonra dur.Mekiğin varyasyonları ve çakı adı verilen hareketleri yaparak karın kasını geliştirirsin..Belli olması tamamen senin biyolojik yapına,kilona,vucudun o kiloyu nerde sakladığına bağlı.
Kendimden örnek vermek gerekirse ben 97 kiloyum gayet güzel karın kaslarım var ancak kilodan ötürü belli olmuyor.
Sende ilk etapta belirginlikten ziyade geliştirmeye bak eğer şu anda yeterli olduğunu düşünyorsan kilo ver.
 
Eski 28-06-09, 01:53 #687
melekroggue melekroggue çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

yazılarıma karşılık veren arkadaşlara sesleniyorum.
tamam ben 1 ay body yaptım fazla bişey bilmeyebilirim fakat küçük yaşta body i bilenlerede sorun önermezler herşey kas degildir bunuda bilin daha yeni antremandan geldim. (kickbox) denildigi gibi kendine güvenen bir arkadaş gelmişti misafir ve bizimde bir arkadaş var bayram diye misafir arkadaş diyor ben bayramla maç yaparım iyi dövüşürüm dedim kardeş deneme sonuçta bişey bilmiyorsun taktik felan yok yapıcam sen gel fln derken bayram çocuga çokta sert olmayan bir yumruk attı maç başlar başlamaz bütün salon eldivenleri kan içinde kaldı lavaboya gidene kadar.bu işler güçlede olmuyor bunu demeye çalışıyorum gençlerimiz spora yönelirken futbol oynasın dövüş sporları yapsın body sadece kas inanın bi box kickbox salonuna gidin vücudunuzu gösterin şöyle sizden ufak bir çocuk sizi öyle bir yenerki müsabakada kendinizden kaslarınızdan utanırsınız
ilk gittigimde bende bir kızdan temiz dayak yemiştim burnumu kırmıştı
 
Eski 28-06-09, 02:11 #688
MasterCgs MasterCgs çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen melekroggue Mesajı Göster
yazılarıma karşılık veren arkadaşlara sesleniyorum.
tamam ben 1 ay body yaptım fazla bişey bilmeyebilirim fakat küçük yaşta body i bilenlerede sorun önermezler herşey kas degildir bunuda bilin daha yeni antremandan geldim. (kickbox) denildigi gibi kendine güvenen bir arkadaş gelmişti misafir ve bizimde bir arkadaş var bayram diye misafir arkadaş diyor ben bayramla maç yaparım iyi dövüşürüm dedim kardeş deneme sonuçta bişey bilmiyorsun taktik felan yok yapıcam sen gel fln derken bayram çocuga çokta sert olmayan bir yumruk attı maç başlar başlamaz bütün salon eldivenleri kan içinde kaldı lavaboya gidene kadar.bu işler güçlede olmuyor bunu demeye çalışıyorum gençlerimiz spora yönelirken futbol oynasın dövüş sporları yapsın body sadece kas inanın bi box kickbox salonuna gidin vücudunuzu gösterin şöyle sizden ufak bir çocuk sizi öyle bir yenerki müsabakada kendinizden kaslarınızdan utanırsınız
ilk gittigimde bende bir kızdan temiz dayak yemiştim burnumu kırmıştı

Dorgu söylüyorsun,body i dövüş için yapanlar yapmasın daha iyi...
 
Eski 05-07-09, 16:56 #689
12332111 12332111 çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

öncelikle herkeze slmlar... benim bi sorum var çok kafam karıştı :S sorum şu
ben 1.87 boyunda 90 kiloyum bodye baslamayı dusunuorum onumuzdekı ay ve ben bu işi sadece kilo vermek ve vücudumu şekle sokmak için yapıcam yaklaşık 2-3 ay..[Fazla yapmak istemiorun]..Neyse Hafifden kas olucak biliyorum yakın çevremden bn 2-3 ay body yaptıkdan sonra kaslarım sarkar mı? biraz araştırma yaptım adamlar bu kasın ıcınde hava mı su mu varda sarksın dior... Bi akıl verırsenız makbule geçer...
Simdiden tesekkürler..
 
Eski 05-07-09, 20:40 #690
Aegis Aegis çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

sarkmaz.Zaten 2 3 ayda belirgin olacak bir kas yapmanda çok zor..Kilo vermek için body yapmanın bir avantajı yok.Kiloluyum bu kilolar kasa dönüşsün mantığı çok yanlış ve fiziken imkansız bir durumdur.
2 3 ay kardiyo yaparsan fazla kilolarından kurtulur ve nispeten düzgün bir vucuda sahip olursun.Fazla kiloları attıktan sonra bodye başlamak daha yararlı
 
Eski 05-07-09, 22:58 #691
12332111 12332111 çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Aegis Mesajı Göster
sarkmaz.Zaten 2 3 ayda belirgin olacak bir kas yapmanda çok zor..Kilo vermek için body yapmanın bir avantajı yok.Kiloluyum bu kilolar kasa dönüşsün mantığı çok yanlış ve fiziken imkansız bir durumdur.
2 3 ay kardiyo yaparsan fazla kilolarından kurtulur ve nispeten düzgün bir vucuda sahip olursun.Fazla kiloları attıktan sonra bodye başlamak daha yararlı
Teşekkürler bn biraz kardiyo ile ilgili araştırma yaptım google amcadan =) bunu spor salonunda yapmamız mumkun deilmi bide body yapıcam derken önce kosu bandıda kosucam işte gereklı kilo verme aletlerini kullandıktan sonra Body yapmayı dusunuordum..
 
Eski 06-07-09, 01:29 #692
Aegis Aegis çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Spor salonu eğer hardcore body salonu değilse zaten koşu bandı bisiklet gibi aparatları vardır bunları kullanabilirsiniz..
ideali düzgün diyet spor kilo verme
daha sonra düzgün beslenme düzgün program kas geliştirme..
genede 1gün kardiyo 1 gün body yapabilirsiniz size kalmış.3 ayda istediğiniz sonuç çıkmaz
 
Eski 06-07-09, 02:32 #693
indigo indigo çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Konu mesaj sınırını bayağı geçmiş.
Bu konudan devam edelim..
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:38
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019