Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 28-07-06, 16:00 #481
deli cevat deli cevat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Arkdaşlar merhaba,çok faydalı bir başlık olmuş.Katkı yapan herkese teşekkürler.Şimdi geleyim sorularıma.



1-Boyum 1.81,kilom ise 80.Yağlar göbek bölgemde daha yoğun,göğüs bölgesi ise neredeyse yağsız diyebilir.İki hafta önce bir salona üye oldum,hoca komple bir program verdi.Benim amacım öyle çok şişkin bir vücut sahibi olmak değil.Özellikle göbeği şekle sokmak ve göğüs bölgsiyle olan orantısızlılğı ortadan kaldırmak.Onun dışında tabii kol ve omuzlar da biraz şekle girsin istiyorum.Özellikle göbek için mutlaka ypmalısın dediğiniz bir hareket var mı? Haftada üç gün gidiyorum ve 2 saat kadar çalışıyorum.30 dakika kadarı koşu bandında geçiyor. Bir de genel olarak sonuç almaya ne zaman başlarım.

2-dört ay önce kadar dizim döndü ve yan bağlarım ufak bir yırtık var.Doktor baldır kaslarını güçlendirmemi söyledi.salondaki hoca da buna uygun bir program verdi.Bunun dışında tavsiye edebileceiğiniz bir egzersiz var mı? Futbol vs oynarken sorunla karşılaşmamam için.

3-Yumurta ve süt tüketemiyorum,ikisinden de midem bulanıyor.Yazılanları okduğumda yumurtanın çok önemli olduğunu anladım.Bu iki besin dışında doğal besin olarak nelerden protein vs. karşıyabilirim? Her ne kadar zararsız olduğu belirtilmişse de protein tozu gibi şeyleri kullanmak istemiyorum.

Şimdiden teşekkürler.
__________________

Mesajı son düzenleyen deli cevat ( 28-07-06 - 16:03 )
 
Eski 12-08-06, 12:25 #482
gokhan1991 gokhan1991 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


arkadaşlar merhaba birincisi ben bu 14. yaşında 1,76 boyunda olan arkadası dogruluyorum çünkü 16-17 yasından önce göğüs kası yaparsan bot uzamıyo ben basketbolcuyum yaşım 16 boyum 1,86 sadece kol ve karın kası yapıyorum çünkü daha gelişim tamamlanmadı tamamlandıktan sonra göğüs kası yap ama tamamlanmadan önce kol ve karın kası yaparsan hiçbişi olmaz
 
Eski 22-08-06, 14:46 #483
c_vitamini c_vitamini çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!


arkadaşlar merhaba ben 17 yaşında 1.89 boyunda ve 80 kiloyum.ben 1 ay vücut geliştirmeye gittim.biliyorum çok kısa bir süre sonra bıraktım ve göğüslerim gevşedi.size iki sorum var:
1-hiç spor yapmazsam daha gelişimimi tamamlamadığım için göğüs kaslarım kendiliğinden sertleşir mi?
2-hiç spor yapmadan sadece protein alsak bir faydası olur mu?
 
Eski 21-09-06, 17:49 #484
c_vitamini c_vitamini çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

orda kimse var mı?
 
Eski 30-09-06, 23:11 #485
by_schumi by_schumi çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen c_vitamini Mesajı Göster
orda kimse var mı?
olmazmı ben varım sorun nedir ???
 
Eski 02-10-06, 02:08 #486
oktayhan1 oktayhan1 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

merhaba beyler.ben aşağı-yukarı 3 ay salonda çalıştıktan sonra yaz girdi araya ve hiçbirşey yapmadım 3 ay boyunca.Şimdi 50 kglık bi ağırlık seti ve mekik sehpası aldım evde sürekli çalışmak için.Hangi hareketlerin verimli olduğunu düşünüyorsunuz?Yaz sonunda göbekte hafif bi sarkma oldu.Düz ve ters mekik çekiyorum bunu gidermek için ama başka bir tavsiyeniz varmı?Şimdiden teşekkürler...
 
Eski 02-10-06, 19:02 #487
kötükedi kötükedi çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen c_vitamini Mesajı Göster
arkadaşlar merhaba ben 17 yaşında 1.89 boyunda ve 80 kiloyum.ben 1 ay vücut geliştirmeye gittim.biliyorum çok kısa bir süre sonra bıraktım ve göğüslerim gevşedi.size iki sorum var:
1-hiç spor yapmazsam daha gelişimimi tamamlamadığım için göğüs kaslarım kendiliğinden sertleşir mi?
2-hiç spor yapmadan sadece protein alsak bir faydası olur mu?
1-kesinlikle sertleşmez..sertleşmesini istiyorsan az da olsa şınav çek 2 günde bir kendini fazla zorlamadan en azından sarkmasını önlersin
2-proteinden kastın ne onu anlamadım.eğer ihtiyacından fazla protein alırsan kilo gibi bi faydası olur.kasların sertleşmez yani
 
Eski 02-10-06, 19:06 #488
kötükedi kötükedi çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen oktayhan1 Mesajı Göster
merhaba beyler.ben aşağı-yukarı 3 ay salonda çalıştıktan sonra yaz girdi araya ve hiçbirşey yapmadım 3 ay boyunca.Şimdi 50 kglık bi ağırlık seti ve mekik sehpası aldım evde sürekli çalışmak için.Hangi hareketlerin verimli olduğunu düşünüyorsunuz?Yaz sonunda göbekte hafif bi sarkma oldu.Düz ve ters mekik çekiyorum bunu gidermek için ama başka bir tavsiyeniz varmı?Şimdiden teşekkürler...
valla bende aynı dertteyim..vakit çok az spor yapmaya..vaktin varsa sabahları hafif koş derim..mekiğede aynen devam et..
 
Eski 21-10-06, 21:50 #489
ALWAYS A CLASSIC ALWAYS A CLASSIC çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

KIsmetse bayram ertesi baslıyorum
 
Eski 29-10-06, 04:46 #490
spyhunter spyhunter çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

beyler bu mesajın yeri burası mı bilmiyorum, satış için, eğer yeri değilse yöneticiler taşırsa memnun olurum.
elimde BSN CELL MASS var 1 adet,açılmamış ambalajında, amerikadan geldi, ben başka bir ürün sipariş etmiştim(BSN NXPLODE), ürünlerin kutuları birbirine çok benzediğinden yanlış ürünü yollamışlar.

BSN CELL MASS: CEM3 3000mg (Creatine Ethyl Ester Malate) toz kreatindir.
amerikada yılın kreatin ürünü seçilmiştir, gerçekten çok kaliteli bir üründür, hacim kazandırır ve performans artışı sağlar idmanlarda,daha ağır kilolara girer idmanı rahat çıkarırsınız,bu işi yapanlar zaten bilir kreatinsiz olmaz.
şu an Türkiyede kreatin monohidratlar vardır, ama amerika artık kreatin etil ester kullanıyor.
şu anda kullandığım için elimde fazla olanı satmak istiyorum,
fiyatı 100YTL dir, 640gr dır. 40 servis içerir, 40 idman götürür,yaklaşık 2.5 ay

[IMG]http://img134.**************/img134/7982/cellmasssj4.jpg[/IMG]
 
Eski 22-11-06, 09:12 #491
borriz borriz çevrimdışı
Varsayılan C: Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

güzeL bir konu teşekkürLer kardeş...! biLmeyenLer için çok faydaLı bir konu...!
 
Eski 27-12-06, 22:29 #492
sekoloji sekoloji çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Merhabalar biz 4 kişiyiz 16 yaşındayız boylarımız 1.65 - 170 civarlarında biz bodiye başladık zevkli bi iş fakat boy kısalması gibi nedenler yaparmı bide bize zararları ve yararları nelerdir? ne kadar sürede göğüs oluşur şuanda 20 basıyoruz diğer arkadaşlar 35 teşekkürler....
 
Eski 28-12-06, 03:26 #493
Burak_LeBRoN Burak_LeBRoN çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

5 kg dumble var yüksek bi yere sırt üstü yatıp kolları açıp kapayınca en çok öyle kaslarım acımaya başlıyor bunu tavsiye ederim bir de şınav ve mekik be n100 er kez çekiyorum 1 er gün arayla çünkü 2 gün üst üste aynı kas çalştrılmazmış diye duydum. Bunlardan sonra 40-30-20-20-20 kez kolları çalştryorum 3 aydır böyle gidiyo göbekde yağ var sıkınca kaslar çıkıyo kollar gelişti biraz diyete uysam daha da gelişir sanırım...birde boy 1.85 kilo 80 işin ehli olanlardan çalışma yöntemleri bekliyorum birde yumurta akı çiğ mi içilecek yada pişirilecek mi...

Mesajı son düzenleyen Burak_LeBRoN ( 28-12-06 - 03:29 )
 
Eski 30-12-06, 03:15 #494
by_schumi by_schumi çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

2aydır body yapıyorum 170 boyunda 60 kilo ağırlığındayım
şuanki programımı yazıyorum gözünüze çarpan herhangi bişi olursa yardımınızı bekliyorum hareket isimlerinde yazım hataları olabilir k.bakmayın


1.gün
üst göğüs pres 12-10-8-6
benc dumbel pres 10-8-6
üst göğüs yana açış 3x8
plowen 4x10

2.gün
lat pul down
dar ters göğüse çekiş
tek dumbel rowing
bar rowing
rowing mac

3.gün
ön omuz pres
omuz pres
dumbel öne
dumbel yana
sharak

4. gün
bar corl 10-8-6-4
hummer3x8
skutcorl 3x8
alna triseps 3x8
pustown 3x8
kick pek 3x8
 
Eski 03-01-07, 04:34 #495
Kızıl_<★ni Kızıl_<★ni çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Teşekkürler
 
Eski 07-01-07, 01:44 #496
murat1905 murat1905 çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Ben 17 yasindayim.
Boyum 174 cm ve 55kiloyum.
Bodye 1 ay önce basladim. Benim icin önerileriniz varmi?
Kilo almakda zor laniyorum. sanirim metopolizmami neyse o cok hizli calisiyor bende.
 
Eski 07-01-07, 17:52 #497
tikky tikky çevrimdışı
Varsayılan C: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen murat1905 Mesajı Göster
Ben 17 yasindayim.
Boyum 174 cm ve 55kiloyum.
Bodye 1 ay önce basladim. Benim icin önerileriniz varmi?
Kilo almakda zor laniyorum. sanirim metopolizmami neyse o cok hizli calisiyor bende.
düzenli body yaparsan birsüre sonra istemesende kilo alırsın dostum sen rahat ol
 
Eski 07-01-07, 18:00 #498
tikky tikky çevrimdışı
Varsayılan C: Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen deli cevat Mesajı Göster
Arkdaşlar merhaba,çok faydalı bir başlık olmuş.Katkı yapan herkese teşekkürler.Şimdi geleyim sorularıma.


3-Yumurta ve süt tüketemiyorum,ikisinden de midem bulanıyor.Yazılanları okduğumda yumurtanın çok önemli olduğunu anladım.Bu iki besin dışında doğal besin olarak nelerden protein vs. karşıyabilirim? Her ne kadar zararsız olduğu belirtilmişse de protein tozu gibi şeyleri kullanmak istemiyorum.

Şimdiden teşekkürler.

muz ye dostum protein ihtiyacını fazlasıyla karsılayacaktır(mesela idmandan önce ve sonra 1 er muz ye yeterli olacaktır...)
 
Eski 07-01-07, 18:15 #499
tikky tikky çevrimdışı
Varsayılan C: Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen c_vitamini Mesajı Göster
arkadaşlar merhaba ben 17 yaşında 1.89 boyunda ve 80 kiloyum.ben 1 ay vücut geliştirmeye gittim.biliyorum çok kısa bir süre sonra bıraktım ve göğüslerim gevşedi.size iki sorum var:
1-hiç spor yapmazsam daha gelişimimi tamamlamadığım için göğüs kaslarım kendiliğinden sertleşir mi?
2-hiç spor yapmadan sadece protein alsak bir faydası olur mu?
1. sertlesmez
2. hic spor yapmadan protein tozu alırsan sadece kilo alır ve yaglanırsın

spor iyidir sen spora devam et
 
Eski 07-01-07, 18:31 #500
tikky tikky çevrimdışı
Varsayılan C: Cvp: Body Building (Vücut Geliştirme) Püf Noktalar Merak ettikleriniz!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen oktayhan1 Mesajı Göster
merhaba beyler.ben aşağı-yukarı 3 ay salonda çalıştıktan sonra yaz girdi araya ve hiçbirşey yapmadım 3 ay boyunca.Şimdi 50 kglık bi ağırlık seti ve mekik sehpası aldım evde sürekli çalışmak için.Hangi hareketlerin verimli olduğunu düşünüyorsunuz?Yaz sonunda göbekte hafif bi sarkma oldu.Düz ve ters mekik çekiyorum bunu gidermek için ama başka bir tavsiyeniz varmı?Şimdiden teşekkürler...
dostum evde calısmayla yeteri kadar werim alamazsın yaa
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 08:11
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019