Eski 20-02-08, 22:41 #181
astokom astokom çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
selam arkadaşım almanyada birisiyele evlenmek o ülkeye gitmet zor önce burda almanya konsolosun tafsiye edecegi almanca kursa gieceksin kurstan başarılı olursan ozaman aile birleşim vizesesi verirler
 
Eski 09-03-08, 01:14 #182
lachdanan@metu lachdanan@metu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
arkadaşlar merhaba. 10-18 sayfalaro arasını okumadım belki kaçırmışımdır bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla kimse almanya da staj yapmaktan bahsetmemiş. Eğer şansım varsa ve kabul edilebilirsem bu yaz 6 aylığına staja gitmeyi düşünüyorum. acaba gereken belgeleri sağladıktan sonra maddi gücünüz çok sağlam olmasa da staj vizesi alma şansı yüksekmidir? çünkü sonuçta uzun dönem staj yapnalar için ayda ortalama 500 euro veriliyor ve rakam 1 aylık masraflar için iyi bir rakam. En azında kira ve ulaşım masraflarını çok rahat karşılar. Fakat staj vizesi çalışma vizesi demek ve 6 ay uzun bir süre. Vize alırken zorluk çıkarırlar mı?
 
Eski 09-03-08, 02:57 #183
bycentaur bycentaur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen lachdanan@metu Mesajı Göster
arkadaşlar merhaba. 10-18 sayfalaro arasını okumadım belki kaçırmışımdır bilmiyorum ama gördüğüm kadarıyla kimse almanya da staj yapmaktan bahsetmemiş. Eğer şansım varsa ve kabul edilebilirsem bu yaz 6 aylığına staja gitmeyi düşünüyorum. acaba gereken belgeleri sağladıktan sonra maddi gücünüz çok sağlam olmasa da staj vizesi alma şansı yüksekmidir? çünkü sonuçta uzun dönem staj yapnalar için ayda ortalama 500 euro veriliyor ve rakam 1 aylık masraflar için iyi bir rakam. En azında kira ve ulaşım masraflarını çok rahat karşılar. Fakat staj vizesi çalışma vizesi demek ve 6 ay uzun bir süre. Vize alırken zorluk çıkarırlar mı?
aslında böyle söylemek istemezdim ama, geçen gün öğrenci vizesi almaya gittim, benim işlemler uzun sürdü adam 2de bir içeri gitti durdu, bende o ara yanımdaki kişiyi dinledim... yanımdaki adam staj için gitçekmiş 6 aylık çalışma vizesi alcak işte, yha adama sormadıkları soru kalmadı , kadın delirtti adamı, en sonunda şu belgen eksik dedi, onu getir tekrar randevu al dedi , adamı geri gönderdi, sende şansını dene bi ne var ki bunda
 
Eski 26-03-08, 17:25 #184
speedy speedy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
arkadaslar ben kiev`de ogrenciyim ve bu yaz almanyadaki akrabalarin yanina tatile gitmek istiyorum. amcam sana davetiye yolliyicaz dedi de pek anlamam bu islerden. bi Turk vatandasi olarak ukraynadaki konsoloslugumuzdan vize alabiliyor muyum almanya icin? davetiye buradaki yani kiev`deki elcilige mi gelicek? ve buradan direkt almanyaya gidip ordan turkiyeye gecicem daha sonra (umarim karisik olmamistir )
proseduru yuzeysel bi sekilde anlatirsaniz sevinirim
 
Eski 30-03-08, 13:24 #185
Satyagraha * Satyagraha * çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
paylaşım için teşekkürler
 
Eski 06-04-08, 17:16 #186
pren11us pren11us çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
hell merhaba,

bne turkiyede yasiyorum. amanyadan calisma teklifi aldim. gereklibelgelerle basvurdum konsolosluga. calisma vizesi cikma islemleri ne kadarsurer bir bilgin varmi
 
Eski 07-04-08, 00:01 #187
asliozen asliozen çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
slm ben bu sene öss ye girip üniversite öncesi dil kursuna yazılıcam almanya da red cevabı gelebiliyor mu? bide bişey sorucam ben evliyim eşime istek olucak iş için eger ki olmazsa öğrenci olarak ben yanıma alabilirmiyim?şimdiden teşekkürler iiiiii geceler.....
 
Eski 07-04-08, 08:08 #188
Kaleci_Mayer Kaleci_Mayer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen pren11us Mesajı Göster
hell merhaba,

bne turkiyede yasiyorum. amanyadan calisma teklifi aldim. gereklibelgelerle basvurdum konsolosluga. calisma vizesi cikma islemleri ne kadarsurer bir bilgin varmi
hellhole bu aralar foruma girmiyor sanirim. Almanyada yasayan biri olarak yardim etmeye calisayim.
Islemlerin ne kadar sürecegini kimse tam olarak bilemez. Cünkü kagitlarin 2 gudubet kurum olan arbeitsamt ve ausländerbehörde arasinda mekik dokuyacak. benim görüsüme göre yanit 3 aydan az 6 aydan uzun olmaz.
 
Eski 07-04-08, 08:15 #189
Kaleci_Mayer Kaleci_Mayer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen asliozen Mesajı Göster
slm ben bu sene öss ye girip üniversite öncesi dil kursuna yazılıcam almanya da red cevabı gelebiliyor mu? bide bişey sorucam ben evliyim eşime istek olucak iş için eger ki olmazsa öğrenci olarak ben yanıma alabilirmiyim?şimdiden teşekkürler iiiiii geceler.....
Valla yazdiklarini cok anlamadim ama anladigim kadari ile cevaplim. Evet dil kursu vizesi, ögrenci adayi vizesi, ögrenci vizesine red gelebiliyor. Esini yanina Almanya da ögrenci olarak ancak prosedürleri tamamladiktan sonra alabilirsin. Örnegin bir alman üniversitesinde okumaya baslamak, Yeteri büyüklükte konut, ikiniz icin senelik bankada 11,500 € nakit para vs. vs.
 
Eski 07-04-08, 08:19 #190
Kaleci_Mayer Kaleci_Mayer çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen speedy Mesajı Göster
arkadaslar ben kiev`de ogrenciyim ve bu yaz almanyadaki akrabalarin yanina tatile gitmek istiyorum. amcam sana davetiye yolliyicaz dedi de pek anlamam bu islerden. bi Turk vatandasi olarak ukraynadaki konsoloslugumuzdan vize alabiliyor muyum almanya icin? davetiye buradaki yani kiev`deki elcilige mi gelicek? ve buradan direkt almanyaya gidip ordan turkiyeye gecicem daha sonra (umarim karisik olmamistir )
proseduru yuzeysel bi sekilde anlatirsaniz sevinirim
Su anda ukrayanada ögrenci olarak oturumun var ise sana en yakin alman konsoloslugundan basvurabilirsin. Davetiye senin ev adresine gelir. Sen davetiye ile konsolosluga basvurursun
 
Eski 08-04-08, 18:22 #191
speedy speedy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Peki sonuc almam ne kadar surer? Yani ne kadar onceden basvurmam gerekir? Son olarak ilk basvuruyu ben mi yapicam yoksa bizimkiler mi Almanyadan herhangi bir islem yapicaklar?
 
Eski 09-04-08, 16:26 #192
selimozugur selimozugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Merhaba,
2 hafta icinde Almanya'ya taşınacağım. Eşyalarımın tümünü THY ile taşıyamayacağımdan (20 kg'ın üzerinde yüksek bedel talep ediyorlar diye duydum) 50-100 kg arasındaki kişisel eşyalarımı Almanya'ya (Frankfurt-Wiesbaden civarı) yollamanın yöntemlerini öğrenmeye çalışıyorum.

* Bu konuda önerebileceğiniz kargo şirketleri veya başka yöntemler var mıdır?

* Adrese teslim veya havaalanından teslim şeklinde bu büyüklükte kargo yollamış-teslim almış olanlar varsa bunu ne kadara gerçekeştirdiler?

* PTT ile bu büyüklükte kargo yollamak mümkün mü? Güvenli mi?


Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Selim
 
Eski 09-04-08, 17:46 #193
pren11us pren11us çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
tesekkur ederim. cevap icin. konsolosluktan 1 kac ay surebilir dediler. bakalim bekliyoruz. ne gibi durumlsrda vremeyebilirler acaba bilgin varmi. bne universite mezunu muhendisim ve spesifik bir konu icin calismaya gidecegim.

tesekkurler
 
Eski 01-05-08, 21:46 #194
tiesto_dancan tiesto_dancan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Bugüne Kadar İstiyordum Bundan Sonra İstemiyorum paylastığın için Teşekkürler Emeğine sağlık
 
Eski 12-05-08, 04:04 #195
bysiar bysiar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Çok bilgilendirdin sağol repledim
 
Eski 17-05-08, 20:15 #196
m-coach m-coach çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Arkadaslar aralik ayında koln e turizm fuari varmıs. Gitmek istiyorum. Ama nereye nasil basvuru yapıcagimi yani hic bi konuda bilmgim yok. Yardım ederseniz sevinirim...
 
Eski 03-06-08, 23:11 #197
gorbacov29 gorbacov29 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
abi burda üniler nasıl türkiye ye göre kolay mı zor mu örnegin bir işletme bölümü için
 
Eski 09-06-08, 12:07 #198
meminmania meminmania çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Arkadaşlar 1985 doğumluyum. 11 yaşında ailem kesin dönüş yaptı. Son iki senedir Türkiyede çalıştığım firmadan ötürü sürekli almanyaya gidip gelmekteyim. Bu geri dönüş yasasından herhangi bir şekilde yararlanabilirmiyim yoksa geçmi kaldım. yaşım 23. Bilgilendirebilirseniz sevinirim...
 
Eski 19-06-08, 19:07 #199
bysiar bysiar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
Çok teşekürler bilgilendirdiğiniz için
 
Eski 20-06-08, 19:08 #200
eba4 eba4 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Almanya Hakkinda Merak Ettikleriniz

bynogame
ben bulgasitan vatandaşıym yni AB vatandaşıyım.benim için çalışma durumları nasıl.sanırım benim daha fazla iş günü çalışma hakkım var çifte vatandaşlar içinde kolaylıkları yazarsam ii olur.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 15:04
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame