Eski 10-05-04, 16:26 #1
dark159 dark159 çevrimdışı
Arrow Win98 nasıl Win98SE olur?

bende lisanslı win98 var ve microsoft bu urunden destegini cektigi için yeni cıkan programlar en dusuk işletim sistemi olarak win98SE istiyor.

Bunun bana cok zararı var cep tel. programını bile yukleyemiyorum.
win98 i nasıl win98SE yaparım bunun ile ilgili bir patch falan varmı?

ilgilenirsenız cok memnun olurum.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 16:38 #2
arachnida arachnida çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

bir windows98se cd ile üstüne kurulum yap fakat tam verim sağlamayacaktır en güzel sistemi formatlayıp yeniden 98 kurmak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 16:58 #3
skala skala çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

evet en güzeli format,ben direk 98 üzerine denedim olmuyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 21:36 #4
MiRaBiLiS MiRaBiLiS çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

98 üzerine se yi kurmak için 98 se olmaz. 98se update cdnizin olması gerekiyor.
üzerine kurulum yapabilir , dostan setupcor yapılabilir, formatlanarak kurulum yapılabilir.

ama ilk iki seçenek update cdsi ile olur...

Saygılar..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 21:41 #5
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

peki uptade cd sini netten falan bulabilirmiyiz? direk bi link falan varmıdır ki?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-05-04, 14:52 #6
dark159 dark159 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

Format attıktan sonra zaten giderim korsan morsan bi win98se alırım onu kurarım.
(piyasada da cok zor bulunuyor)
update lasım mirabilisin dediği gibi bende onu sordum zaten net ten falan update linki nerden bulabilriim? ve update cd si sattıklarını bilmiyorumdum birde onu araştırayım.
Sistem kaldırsa xp kurarımda sistem kaldırmaski.

Update linkini yazarsanız sevinirim yada satılan yerin adresini. Ben: ist. deyim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-05-04, 18:12 #7
radyan radyan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Shadowfex
peki uptade cd sini netten falan bulabilirmiyiz? direk bi link falan varmıdır ki?
Arkadaşım Kazaa dan ve Edonkey den filan bulursun sanırım su şekilde aratınca çıkıyordu;Ama turkce bulman zor olacak...
Upgrade for 98se
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 13:12 #8
HANDSOMEXP HANDSOMEXP çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

http://www.et.utt.ro/public/Windows/OS burada ingilizce versiyonu mevcut

Mesajı son düzenleyen HANDSOMEXP ( 14-05-04 - 13:20 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-05-04, 19:10 #9
dark159 dark159 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

eywl kanka da.
sitedeki herseyi tektekmı indirecem?
hadi hepsini indirdim. bunlar setup falan deil. nerey nasıl atacam?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-05-05, 14:56 #10
ay_mcdst ay_mcdst çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

Arkadaşlar bende de lisanslı win98 var korsan win98se kurdum herşeyi ayarladım bir update yapayım dedim birkaç güncelleştirme yükledi sonra açılıyor sistem explorer geçersiz bir işlem yürüttü diyor ve masaüstünde hiçbirşey göremiyorum acaba bu sorunu nasıl hallederiz yardımcı olursanız çok sevinirim Xp deki gibi sistem geri yükleme falan yokmu 98 de lütfen yardım edin...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-05-05, 15:07 #11
LateNight LateNight çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

scanreg dene bir kere ama bu olmazsa yeniden kur ama elindeki cd nin saglikli olup olmadigindan emin ol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-05-05, 15:12 #12
ossun_ ossun_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

win 98 i unut kaçak bi SE bul format at ve yükle..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-07-05, 20:43 #13
dark159 dark159 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Win98 nasıl Win98SE olur?

ossun__: Dostum imzaya bak annarsın zati
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:55
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil