Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 15-07-05, 14:13 #341
hurricane501 hurricane501 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

arkadaşlar;

system mechanic programında "eliminate duplicate files" diye bir bölüm var, bunu çalıştırınca bilgisayardaki aynı isim,boyutta birden fazla olan dosyaları gösteriyor ve silme seçeneği veriyor, hız, performans vs. içinmiş.....

yalnız bulduğu dosyalar arasında "dll,exe" uzantılı aynı tarihte, aynı boyutta farklı klasörlere yüklenmiş dosyalarda var.... şimdi ben bu "ikiz" dosyalardan herhangi birini silsem mi diye düşünüyorum, biraz da tırsma da hasıl olmuş durumda....


öneri ve yorumlarınız için teşekkürler...
__________________
 
Eski 15-07-05, 14:20 #342
hurricane501 hurricane501 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız


bilgisayarımda "javaw.exe" adında bir dosya çalışıyor ve hiçbir işlem yapmadığım zamanlarda bile düzensiz olarak %25-30'luk bir işlem yapıyor ve ram'i de boşuna yoruyor....

bilen biri var mı nedir bu "javaw.exe" dosyası....


bu arada bilgisayarım;

celeron 2ghz. 196mb ram, notebook. smartbook.

herhalde sistem sistem olarak da düşük biraz....

teşekkürler.....
 
Eski 23-07-05, 10:23 #343
BAK ET BAK ET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız


çok saol harıka olmus
 
Eski 24-07-05, 02:06 #344
bicancan bicancan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

öncelikle teşekkür ederim verdiğin bilgiler için benim arka planımda sorun var görüntüyü ne yaptıysam değiştiremedim denetim masası falan denemediğim yol kalmadı seçtiğim görüntü masaüstünde değilde sadece açılıp kapanırken gözüküyo sonra kayboluyo yardım lütfen
 
Eski 28-07-05, 10:44 #345
arranger arranger çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

sevgili dj sonsuzluk sitenizde yeni kullanıcılardanım ve belirli bir süre inceleme ve gözlemlerim sonucu forumtr yi tek geçiyorum ayrıca bukadar profesyonel deneyim ve birikimlerle elde edilebilecek bilgileri bizlerle paylaştığınız için sonsuz minnetterım teşekkürler iyi çalışmalar...
 
Eski 09-08-05, 01:34 #346
seni772 seni772 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

S A abi gerçekten helal diyorum başka birşey demiyorum helal.SAĞOLASIN
 
Eski 09-08-05, 10:45 #347
paradox_gift paradox_gift çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

meraba arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var babam bilgisayarı ders çalışmadığım için 2 güne kadar satacağını söyledi bende biosa şifre koyup kimsenin bilgisayarı almasını engellicem arkadaşlar bi el atın biosa şifrekonuşunca geri silinir mi? bi cevap yazın nasıl yapacağım
 
Eski 09-08-05, 13:48 #348
groundzero groundzero çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bak dostum biosa şifre koymak işe yaramaz biligisayarın pili çıkınca şifre iptal
senin yerinde olsam 32 mb ram bulur onu takarım bölece bil yavaşlar
belki almaktan vazgeçerler
 
Eski 09-08-05, 14:12 #349
maximm maximm çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

helal sana abi.müthişsin....
 
Eski 10-08-05, 02:44 #350
nmare nmare çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

çok saolasin ... ellerine sağlik
 
Eski 11-08-05, 02:28 #351
genchacker genchacker çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

dostum dj sonsuzluk senın hazırladığın bu dokuman bı yerden alıntı olmasın sakın......
 
Eski 12-08-05, 03:12 #352
nahit_eee nahit_eee çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

tekrar eline sağlık dostum.
 
Eski 12-08-05, 08:57 #353
Mehmet_Arslan Mehmet_Arslan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

Ellerine sdağlık çok güzel olmuş
 
Eski 12-08-05, 09:02 #354
Alpay1903 Alpay1903 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

Dj sonsuzluk Saol Bab teşşekürler..
 
Eski 12-08-05, 13:56 #355
tortumi25 tortumi25 çevrimdışı
Varsayılan ingilizce xp lazım acil yardım

moderator arkadaşlar bana ingilizce xp lazım yardımcı olabilirseniz sevinir
 
Eski 12-08-05, 16:45 #356
bsword bsword çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

yararlı bir konu olmuş ellerine sağlık.
 
Eski 15-08-05, 00:24 #357
oza oza çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

Walla hocam ellerine saglık. Calısmaların dewamını beklioruz...
 
Eski 15-08-05, 16:54 #358
sMoKe® sMoKe® çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

selam arkadaşlar beni bir sorunum var yanlışlıkla bir dosyayı sildim neyse o dosyayı file recovery ile geri getirdim ama dosyaya bir haller olmuş karakterler karışmış değişmiş birbirine girmiş aynı dll dosyalarının içi gibi olmuş nasıl eski haline getirebilirim diye sorcaktım. text dosyası içine notlar almıştım yardımlarınızı bekliyorum
 
Eski 16-08-05, 16:30 #359
ademfener ademfener çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

Mükemmel bir döküman...arka planı falan siyah yaptım çok teşekkürler...
 
Eski 16-08-05, 19:44 #360
slay06 slay06 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

çok tşk bu bilgiler için.....Emeğine sağlık.....
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:37
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019