bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 27-03-05, 14:17 #241
onur301 onur301 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
süper olmuş işime yaradı sağolasın
 
Eski 27-03-05, 14:31 #242
gokhansz gokhansz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
dostum ellerine sağlık
 
Eski 27-03-05, 14:45 #243
guven guven çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
kardesim selam nasılsınız vallaha bu gun pazar baya bir huzurluyum cunku aşık oldumn:P
 
Eski 02-04-05, 10:45 #244
feneralp feneralp çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
orjinal olmayan windows xp lere service pack 2 yi kurmanın yolu varmı.Şimdiden teşekkürler
 
Eski 02-04-05, 12:39 #245
eLaLembiaLem eLaLembiaLem çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
dj sonsuzLuk gerçekten harikasin çok güzeL anLatıyosun çok tşk ederim ben gene herzamanki gibi yani bi sorunLa karşıLaştım Fast Cleanar proğramını yükLeyemiyorum ??
 
Eski 02-04-05, 12:45 #246
LateNight LateNight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
çok sağol be dostum sen büyüksün
 
Eski 02-04-05, 12:45 #247
LateNight LateNight çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
eee devamı yokmu bunun
 
Eski 02-04-05, 15:12 #248
eLaLembiaLem eLaLembiaLem çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
SPYBOT proğramını uptade ederken yasaL uyarı gibi şeyLer çıkıyo ekrana proğram bedava oLduğu için uptade yapmamızda bi sakınca yok değiL mi?
 
Eski 03-04-05, 05:14 #249
zerezek zerezek çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
gonul rahatligiyla cekebilirsin & kurabilirsin.
o uyari da bir spy dir.zaten turkce destegi de var orda kendin de okuyabilirsin herseyi.
 
Eski 04-04-05, 22:11 #250
melancholyy melancholyy çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
çok iyi geldi valla ellerine sağlık teşekkürler makineyi tutamıyorum...
 
Eski 04-04-05, 22:21 #251
pataz pataz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
çoook teşekküüüürs
 
Eski 05-04-05, 05:01 #252
emrebasar emrebasar çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
dj arkadaşım sana hayran kalmamak elde değil helal sana vallahi. büyük adamsın devam arkadasım son sürat
 
Eski 05-04-05, 13:12 #253
blueman29 blueman29 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
slm dj hoca pc için püf noktalarında masaütünde gereksiz olan kısayolları kaldırmanın yollarında çuvallam .öncelikle gereksiz olanları kaldırdım uygula dedim kapat geldi onada bastım
bu seferde windows penceresinde yeniden başlat ve başlatmadan cık diye iki kutu cıktı yeniden başlat yaptıktan sonra bu seferde windows uyarısı cıktı diyorki sistem yaılndırmadan genelden normali başlangıcı secin bu durm da ne yaparım?
 
Eski 05-04-05, 13:40 #254
blueman29 blueman29 çevrimdışı

bynogame
Unhappy Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
dj sonsuzaga slm bi sualim olcak cevaplarsan memnun olacam wala konu şu;700mgb lık bir filim download edeyim derken fake denen bi karın agrısına bulaştım filmi 5 dakkada indirdi şaşırdım bende meger bozuk dosyaymış ve bi türlü kurtulamadım pc cançekişiyor wala agırlaştı klaörlere cok zor giriyor
silmeye çalışıyorum bu dosya başka programlar tarafından kullanuluyor diyo ve silmiyor
işlemci tavanlarda geziyo bi el atın şu pc ye sevaptır saygılarımla arz ederim
 
Eski 06-04-05, 12:06 #255
exabyte exabyte çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
windows görev yöneticisinde birsürü ne işe yaradığını bilmediğim proğlamların çalıştığını görüyorum hangi proğramlar ne işe yarıyor hengileri gerekli, hangileri gereksiz... yardımcı olursanız sevinirim...


not: nero, flashget, emule, kaspersky, msn tarafımdan kullanılmakta

http://rapidshare.de/files/1151682/islemler.JPG.html
 
Eski 08-04-05, 06:49 #256
canyoudigit canyoudigit çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
Selamlar
Benim bilgisayarda dunden beri onemli bir sorun var. Herhangi bir klasoru veya internet explorer'i acmak icin cift tikladigimda hicbir sey olmuyor ve 10 dakika kadar sonra acmak icin cift tikladigim sayfalar yeni yeni aciliyor. IE ve klasorlerdeki bu durumun sebebi ve cozumu ne olabilir?
 
Eski 08-04-05, 18:15 #257
rhopalos rhopalos çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
umarim doğru yere yaziyorumdur bu forum olayini yeni yeni ogreniyorum umarim benimde daha sonra foruma bi katkım olur

benim pc soyle bi uyari veriyo iki gundur

16 bit Windows subsystem

C:/WINDOWS/SYSTEM32/AUTOEXEC.NT. sistem dosyasi, MS-DOS ile
Microsoft Windows uygulamalarini calistirmak icin uygun degil.Uygulamayi
bitirmek icin kapati secin.

kapat yoksay

not: virus prog. avast4.6 kullaniyorum 2 gun once bi system dosyasi icinde virus buldu bende sil dedim simdilik sadece uyari veriyo daha sonra basima is acar mi yada nasil bu sorunu nasil cozerim cvplarsaniz cok sevinirim

simdiden tesekkurler
 
Eski 10-04-05, 10:11 #258
alpadros61 alpadros61 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
eywallah kardes bu bilgilerle makine ucusa hazır hale geldi...
 
Eski 10-04-05, 10:20 #259
akillideli akillideli çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
dj sonsuzluk emek sarfetmisssin tesekürler
 
Eski 10-04-05, 11:25 #260
CooL CooL çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: XP'e HIZ Katmak / Verim Almak ve Sorunlarınız

bynogame
Güzel çalışma.Eline sağlık.Çalışmaların devamını bekleriz.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 16:20
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame