Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 25-04-04, 12:25 #1
kodmax kodmax çevrimdışı
Varsayılan XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

bu xp ***** olayını geçip kimse bu olayla ilgilenmiyor xp yi orjinal şekilde kırmak yani activite olayında telefonu seçip 55 haneli numarayı alıp keygene koyup orjinal şekilde kırmak eger yapabilecek kişi varsa çıksın ben bulamadım
teşekkürler
__________________
 
Eski 25-04-04, 14:23 #2
bartsimpson bartsimpson çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın


ne gerek varsa
 
Eski 25-04-04, 16:45 #3
ANADOLU ANADOLU çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın


yaw iyide yapılabilen *****ların orjinalinden bir farkı yokki
ama daha iyisi olabilir diyorsan birşey diyemem...
 
Eski 25-04-04, 19:52 #4
CirkinkraL CirkinkraL çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın

sence once adapli yazmasini ogren bu ne

varsa erkek???
 
Eski 25-04-04, 21:12 #5
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın

CirkinkraL tamamen haklısın.
Bi başlık altında bahsetmiştim.Ben aynen dediğin gibi kırıyorum XP'yi...
Ama dediğim gibi forumu doğru dürüst araştırmıyorsun ve yanlış bi giriş yapıyorsun...
 
Eski 25-04-04, 21:25 #6
DJ SONSUZLUK DJ SONSUZLUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın

Bu kadar senedir internetteyim anlıyamadıgım şeylerden biride bu,neden gaza getirme yoluna girer insanlar.
Bunu kırabilen varsa çıksın,bu mail'i alacak biri tanımıyorum,kralı gelse bu siteyi hackliyemez

Bazılarının aşması gerekiyor bunları,neyse ben düzgün ve seviyeli bir başlık yazıyorum.Bundan sonra yazıcagın başlıklar ve yazılar umarım bu şekilde devam etmez kodmax ,anlayışın için teşekkürler.

Saygılar.
 
Eski 25-04-04, 23:49 #7
DJ SONSUZLUK DJ SONSUZLUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın

Evet bana ait
 
Eski 26-04-04, 00:22 #8
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

yalnız her gördüümde resim yenilenio.. şimdide ******** webteam yazıo geçen DJ yazıodu ama o kötüydü bu güzel olmuş...
(aman canım konuyla ne alaka :P )
 
Eski 26-04-04, 00:33 #9
yesghost yesghost çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

powerhead dostum bunu nasıl yapıyorsun anlatırmısın yada link ver bakalım
 
Eski 26-04-04, 01:12 #10
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

Dostum ben XP ilk çıktığı zamanlar "KIR-XP.EXE" ve "Reset" dosyasıyla pek verimli olmayacağını düşünüp bayaa üzerinde uğraştım.Sonra i386 klasöründeki bazı dosyaların üstüne kırılmış dosyaları kopyalayıp neroyla boot cdsi yaparak XP cdsi hazırlıyorsun.Sonra sana serial falan sormadan direk açılış yapıp XP kuran bir cd oluşuyor.Sonsuza kadar kullanabilirsin.Ama SP olayına gireceksen de ürün anahtarı değişimini telefonla yapıcam kandırmacası yapıp yeni seriali yutturuyorsun.(Tabi hazırladığın cd FW ile başlayan SP'nin hemen çakozladığı serialle hazırlandığı için)Neyse ardından sp'yi de kurup olayı tamamlıyorsun.Ama dediğim i386 dosyalarını internette nerden nasıl bulmuştum inan hatırlamıyorum(gerçi bulsan da çoktan patlamıştır).13MB'lık hepsi.Ben genelde hep bu şekil kuruyorum.Ama bir muhabbet var Home'da yemiyor.Onda da ayrı bir *****leme sistemi var (SP'li yine).O yüzden en temizi paylaşım programlarıyla full veya kendinden kırık xp iso indirmek ondan sonrası kolay...
Saygılar.

Mesajı son düzenleyen powerhead ( 26-04-04 - 01:14 )
 
Eski 26-04-04, 17:18 #11
kodmax kodmax çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Varsa bi erkek çıksın

senden rica etsem bana o *****i gonderirmisin
 
Eski 27-04-04, 00:01 #12
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

Eyvallah kardeş ama yazdıklarımı iyi okumamışsın herhalde

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen powerhead
Ama dediğim i386 dosyalarını internette nerden nasıl bulmuştum inan hatırlamıyorum(gerçi bulsan da çoktan patlamıştır).13MB'lık hepsi.
 
Eski 25-05-04, 16:52 #13
kodmax kodmax çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

powerheed arkadaşım ben senin yaptıgın olayı xp ilk çıktıgında yapmıştım daha dogrusu her çeşit ***** denedim benim kırmayla ilgili sorunum yok benim istedigim kırma modelini soylemiştim ama bulacam
 
Eski 25-05-04, 17:21 #14
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

Kırma yöntemini de anlattım yukarı da.Zaten dediğim dosyaları edindiysen içinde açıklaması oluyor.
 
Eski 25-05-04, 18:20 #15
radyan radyan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

volume licence diye arat orjinal ve aktive istemiyor ve butun updatelerini yapabiliyorsun e-donkeyde var iso uzantılı bootable .
 
Eski 26-05-04, 19:49 #16
BRAVA BRAVA çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

bu sorunun cevabı bende var ama nasıl anlatayım bilmiyorum elimde bir program var şifreli güncelleştirme vede krıma ile ilgili telefon olayı falan yok onda ben kullanıyorum vede memnunum. o programı siteye nasıl ekleyebilirim bilmiyorum yardımcı olun ekleyeyim şimdiden yardımlar için teşekkürler.
 
Eski 28-09-06, 21:11 #17
hacher29 hacher29 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

Arkadasim Bir ***** Sitesinde Wardi Kiriyor Orjinal Seriali Giriyor Bir Program Unutum Bend Eonu Aruiyom Suan Service Pack Falan Onla Indirmistim Dusun Yani Yani Diyecegim Su War Ole Biseee
 
Eski 29-09-06, 03:30 #18
agresifff agresifff çevrimdışı
Varsayılan Cvp: XP Orjinal Key Kırma Yönetmi Varmı ?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen hacher29 Mesajı Göster
Arkadasim Bir ***** Sitesinde Wardi Kiriyor Orjinal Seriali Giriyor Bir Program Unutum Bend Eonu Aruiyom Suan Service Pack Falan Onla Indirmistim Dusun Yani Yani Diyecegim Su War Ole Biseee
Konunun açılma tarihine baktın mı değerli arkadaşım Sen yazmadan önceki en son cevap 2004 te yazılmış
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:11
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019