Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 18-03-04, 03:05 #1
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı
Varsayılan ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )


seLam Ben Bertan olurum ara ara görünürüm vedoLine beLirtmiş ve konumu kapamış bence iyi olmamış ama neyse.. cologne`de: ben tam olarak icq bölümünden ne gibi beklentilerin oldugunu pek anlamis degilim,
icq bir messengerdir, öyle elli bin tane de ayari yoktur. Mod arkadaşı eleştirme fiLan demiş.. Iyide ben moderator arkadaş kim onu bile bilmiyorum niye eleştireyim sence öyle birşey yaptımmı yazdığımı iyi okusaydın.. Bölüm çok pasif kalmış dedim sadece.. Bence harbidende öyLe icqnun ne olup olmadiğini senden çok daha iyi biliyorum dostum merak etme Ben dağıtım bakımından fiLan demiştim madem kimse eL atmiyor biraz ICq bölümünü canlandırmak için ben dağıtım yapayim dedim.. Mesaj sınırı koyuyorum en az 30 mesaj.... 88888116
111117496
31317734
31318222
31311507
19630007
19631888
19632753
19635790
19636564
19637439
19637834
19639133
19639316
19639520
19639851
19630413
19631011
177777985
199999487
3002437
3002988
3006645
3001982

Istediğiniz noyu söLeyin özeLden yolluyayim..
__________________
 
Eski 18-03-04, 03:16 #2
CaN CaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )


3001982 bunu ben alabilirmiyim.
 
Eski 18-03-04, 08:42 #3
bytuman bytuman çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )


arkadas numara dağıtımın cok iyi devamını beklerim...
ama bu bolumun modu ben oluyorum ve su aralar pek ilgilenemiyorum, nedenini ise admin arkaslar biliyor. saygılarımla
 
Eski 18-03-04, 11:35 #4
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

SaoLasin Hocam.. ILgi görürse ve gerçekten Ho$uma giderse bir haz aLirsam dağıtım yaparken Sevdiğimiz iyi dostLarimiza verirken . futbol kuruluş tarihleri ile başlıyan Güzel
icqLarimi ve 6LiLarımı dağıtıcam.. $imdiLik böyLe dandikden ufaktan başLadık..
Bu arada Bu bölümün modu oLup seLam verip konuma iLgi gösterdiğin için Teşekkür ederim.. iLgiLenememene üzüldüm fakat. Zaten ben sana bişi demedim biLiyon. En kısa zamanda işlerinin bitip aramiza katiLman diLeği iLe Ho$cakaL..///


ceptocan baba icqyu özeline yolladim Fakat bi online edememe durumu var özelden konuşalim..
 
Eski 18-03-04, 11:50 #5
Besiktas_JK Besiktas_JK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

19639316

bunuda ben alabilirmiyim
acaba
thanks
 
Eski 18-03-04, 11:52 #6
Besiktas_JK Besiktas_JK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

88888116

yada bunu verebilirsen sevinirim
 
Eski 18-03-04, 12:02 #7
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

badana yollasana hoca bıtane kafana gore sımdıden saol
 
Eski 18-03-04, 12:33 #8
borado borado çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

3002437 yıde ben alabılır mıyım hocam?
 
Eski 18-03-04, 12:45 #9
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

Partner kusura bakma baba MEsaj siniri 30 demi$tim..
noname kafama göre veremem bir kaç tane baba beğendiğini söle vereyim.. Listeyi yazdim ve senin seveceğin noyu bilemem..

borado özeline yolluyorum uin`i yanliz sanirim bundada bi problem var. Unreg gibi online etmen gerek.. Olmazsa başka vereyim baba. deli oldum bu icq`lara.. Bunuda veriym onLine etmeye calis baska bi 7li daha veriym ne olur ne olmaz.. yolladim icqlar baba özeline..
 
Eski 18-03-04, 14:22 #10
Besiktas_JK Besiktas_JK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

ok
sen bilirsin
çok ta derdim degil
sen versen ne olur vermese ne olur
 
Eski 18-03-04, 17:03 #11
ExCoDeR ExCoDeR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

88888116 ' yi ben alim usta
 
Eski 18-03-04, 18:01 #12
numb numb çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

3006645 nolu icq yu alabilirmiyim dostum şimdiden teşekkürler mail adresim [email protected] yada özelden at şifresini
 
Eski 18-03-04, 18:25 #13
TheGuardian TheGuardian çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

31318222 bu numarayi da ben istiyorum cok ho$uma gitti 31 31 82 22 $imdiden te$ekkurler arkada$im..
 
Eski 18-03-04, 18:35 #14
biomechanoid biomechanoid çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

3002988 & 111117496 alabilir miyim ?
 
Eski 18-03-04, 18:47 #15
noname noname çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

19637834
19639133
19639316
19639520
19639851
hangısı musaıtse alabılrıım
 
Eski 18-03-04, 19:30 #16
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

88888116 yı alabilirmiyim?
 
Eski 18-03-04, 19:33 #17
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

ama onu başkası istemiş galiba yeni gördüm... lütfen bana ver :P
ama onu veremessen 19630007 veya 19631888 ilki daha iyi olurdu...
şimdiden saol bye
 
Eski 19-03-04, 01:58 #18
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

Bazi unreglik durumu var icqbruteforce da aratinca doğru diyor whitepagesden online olamiyorum.. Ondan dolayi birkac arkadasin icqsunu yollamadim geri kalan 6 7 kisiye icqsunu verdim. Icqu ALanLar aLdim diye beLirtirse Ve aldiklari nolari yazarsa memnun olurum.. Çünkü Arşivden çıkararım icqLari ve Topice bakarak kimlerin alip almadiginida görür Almiyanlara veririm..

Bi kac icq daha aLdim Isteyenler burdanda secebilir..

88844217
88844301
10011491
12570360
3019085
19653212
7835010
4344481 ( $u noyu harbiden sağLam bir arkadaşa vermek isterim )
 
Eski 19-03-04, 02:00 #19
CaN CaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

1059220 bende saolun PsiKiYaTRiST tşkler.
 
Eski 19-03-04, 02:07 #20
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı
Varsayılan Cvp: ICq Dağıtımı ( Dandik noLar beLirtirim )

önemLi değiL ceptocan sen sağoL Buraya yazip bizi düşündüğün için
Ama güzeL numara vermişim toRpiL gibi oLdu :P ehhehe
ArkadaşLar aLdığınız icqLarın $ifresinin icine yumşak g yani ğ Koyun Çalınması % 70 daha zor olur benden söyLemesi

Icqum: 134578 herhangi soru sorun ve muhabbet icin beklerim.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 23:21
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019