Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 09-01-06, 17:23 #161
askin_gunlugu askin_gunlugu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

ben sitenin belirli aralıklarla yenilenmesini istiyorum bunu nasıl yapabilirm...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-06, 13:47 #162
HAcKer_MesuT HAcKer_MesuT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya


beyler bende bir forum sityesi açmak istiyorum bana yardımcı olurmusunuz?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-06, 21:26 #163
stro stro çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya


Ya Bende Html İle Forum Koymak İstİyorum Nasil Yapicam??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-01-06, 21:31 #164
stro stro çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

bendede çalışıyor arkadaşım sende bi sorun var galiba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-02-06, 04:49 #165
Muratist Muratist çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Ben Frontpage de Bi Site Yap1yorum siteme ziyaretçi defteri koymak istiyorum ama bi türlü halledemedim ya php falan diyo nedir nas1L yüklenir ben onu nas1l atacam ftp den siteme bilmiyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-02-06, 05:00 #166
ozan0810 ozan0810 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Muratist
Ben Frontpage de Bi Site Yap1yorum siteme ziyaretçi defteri koymak istiyorum ama bi türlü halledemedim ya php falan diyo nedir nas1L yüklenir ben onu nas1l atacam ftp den siteme bilmiyorum
Bak mesela

http://ricargbook.adrielmedia.com/guestbook

adresindeki gibi basit bi şey istiyorsan

http://download.aspindir.com/pdosyal...ricargbook.zip

php dosyasıdır ama veritabanı gerektirmez sayfaya linkini ver o kadar

daha ayrıntılı istersen pm at
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-02-06, 18:50 #167
UkealA UkealA çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

takıldığım bi başka forum sitesi var orda arkadaşlarıma yorum yaparken resim müzik falan ekliyordum sonra kodları kullanmak kısıtlandı
kalın veya italik bile yazamıyorum
tekrar eskisi gibi yapabilme şansım var mıı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-02-06, 05:41 #168
discoman discoman çevrimdışı
40 Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

arkadaşlar HTML tabanlı bir site hazırlıyorum site haritası/ağacı
eklemek istiyorum bunu nasıl yapabilirim...?
kullandığım program WYSIYG-WebBuilder 2.03,
ayrıca gerekirse elimde Dreamweaver
6.0 da var ama sayfayı tamamen WebBuilder ile hazırladım...

Mesajı son düzenleyen discoman ( 11-02-06 - 06:13 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-06, 16:49 #169
Bahcivanoglu Bahcivanoglu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

html kodlarını mynetsiteye nasıl katarım arama yapıyorum formda istediğim sonuçları bulamıyorum biraz yardım edermisiniz az ögrensem eminim yaparım siteyi müzikli falan güzel bir site yapmak istiyorum olmuyo yapamıyorum hiç bi bilgim yok hangi programı kullanmam gerek
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-06, 20:24 #170
greenonx greenonx çevrimdışı
Red face Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

bilm,iyorum doğru yeremi açtım frontpagede hazırlanan siteyi cd ye kayıt ederken nasıl yapılılır bir bilgi verebilirmisiniz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-02-06, 19:49 #171
ht28829 ht28829 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Merhaba Arkadaşlar

Web sitemizin çözünürlüğünü nasıl ayarlıyoruz. 800 x 600 de yamuk çıkıyor ne olur yardım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-06, 21:06 #172
er_sin88 er_sin88 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen cerkezsamil
html kodlarını mynetsiteye nasıl katarım arama yapıyorum formda istediğim sonuçları bulamıyorum biraz yardım edermisiniz az ögrensem eminim yaparım siteyi müzikli falan güzel bir site yapmak istiyorum olmuyo yapamıyorum hiç bi bilgim yok hangi programı kullanmam gerek
hocam html edidörüne hazır kodaları yapıştırıp kendine göre düzenleyebilirsin

oradan farklı kaydet deyip link vererek düzenlediğin kodları sayfaya

yerleştirebilirsin .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-06, 18:56 #173
ssebasti ssebasti çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

evet arkadaşlar benimde bir sorum olacak
scrollbar renklendirme kodunu bir çok kere kullanmaya çalıştım ama
başarılı olamadım.birçok farklı yerden kod buldum ama bitürlü sitemde
çalıştıramadım.
nedeni ne olabilir acaba..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-06, 01:28 #174
berk_berke berk_berke çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

arkadaşlar...oluşturmuş oldugum bir htm sayfasını link halinde bir emailde nasıl gösterebilirim...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-03-06, 02:40 #175
_MadaFaka_ _MadaFaka_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Merhaba,

Photoshop da bir arkaplan resmi hazırladım.

resmim atıyorum 640 a 250 boyutlarında. Fakat bunu tam ekran yapamıyorum. Arkaplan olarak ata dediğimde Dreamweaver da resmi döşüyor. Çözünürlüğe göre. Ben ise çözünürlüğe göre resmi büyültmesini istiyorum.

Daha iyi bir örnek vermek gerekirse. Arkaplana kocaman _MadaFaka_ yazdım. Bu resmin döşenmesini değilde girilen çözünürlüğe göre büyümesini istiyorum.


Bunun için ne yapmam gerekiyor ?

(arkaplan resmi döşemek değil, tam ekran gözükmesini istiyorum. )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-06, 16:33 #176
Bahcivanoglu Bahcivanoglu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

frontpage kullanmayı bilmiyorum ama site yapmak istiyorum front pagein yarısı türkçe yarısı ingilizce bana yardım edermisiniz nasıl kullnacagım konusunda
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-06, 21:53 #177
Bahcivanoglu Bahcivanoglu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

KATTIGIM HTML KODU FRONTPAGE DE SADECE SAYFANIN EN ÜSÜTÜNDE DURUYO ÜSTELİK DİLİN YARISI TÜRKÇE YARISI İNGİLİZCE BECEREMİYORUM GRAFİK TASARIMINI TABLOYU VE SAYFA SAYISINI ARTIRAMIYORUM TEK BİR SAYFA ÜSÜTÜNDE DENEME YAPIYORUM SADECE ACİL YARDIM EDİN NE OLUR
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-03-06, 16:57 #178
berkanksk berkanksk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

HERKESE SEVGİLER SAYGILAR

ARKADAŞLAR SİTEMDE ÇALIŞAN ZİYARETÇİ DEFTERİ ÇALIŞMAZ OLDU. BİR İLGİLENDENİZ BEN SİZE GEREKEN HER BİLGİYİ GÖNDERİRİM. TEŞEKKÜRLER ADRESİM www.berkanhotel.com HEPİNİZİ TATİLE BEKLERİM
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-06, 23:58 #179
pher-d pher-d çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen askin_gunlugu
ben sitenin belirli aralıklarla yenilenmesini istiyorum bunu nasıl yapabilirm...

sıteyı kendın yenıleyp guncellemen lasım otomatık olark yapamassın!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-06, 23:59 #180
pher-d pher-d çevrimdışı
Varsayılan Cvp: HTML, CSS, JSCRIPT v.s Hakkındaki Tüm Sorularınız Buraya

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen _MadaFaka_
Merhaba,

Photoshop da bir arkaplan resmi hazırladım.

resmim atıyorum 640 a 250 boyutlarında. Fakat bunu tam ekran yapamıyorum. Arkaplan olarak ata dediğimde Dreamweaver da resmi döşüyor. Çözünürlüğe göre. Ben ise çözünürlüğe göre resmi büyültmesini istiyorum.

Daha iyi bir örnek vermek gerekirse. Arkaplana kocaman _MadaFaka_ yazdım. Bu resmin döşenmesini değilde girilen çözünürlüğe göre büyümesini istiyorum.


Bunun için ne yapmam gerekiyor ?

(arkaplan resmi döşemek değil, tam ekran gözükmesini istiyorum. )
resmı cozunurluğe gore buyutmelısın kodlada oluyodur belkı ama bılemıcem
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 07:51
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019