Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 05-11-18, 09:57 #1
emre5351 emre5351 çevrimdışı
Post Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.


Arkadaşlar merhaba ;

Geçmişten süregelen zayıflık sonucunda 1 hafta önce spor salonuna başladım. Gayet disiplinli ve kararlı bir şekilde ilk hedefim kilo almak.

Şuan boyum 1,85 Kilom 58 Kg'dır. Şu listeye uyum sağladığım sürece kilo alabilir miyim , veya ek bir öneriniz var mı ?

Liste :
Sabah 3 Yumurta Sarısıyla beraber
Sütlü yulaflı bol proteinli gevrek.

Ara öğün 1 avuç badem , fındık fıstık.

Öğle yemeği : Pilav veya makarna , Tavuk sote veya köfte.

Ara öğün , meyve tabağı + süt.

Akşam yemeği : Pilav , tavuksote

Akşam yatış öncesi , 1 bardak süt ve muz.


Sizce şuan için yeterli mi. Gerçekten bu zayıflıktan çok sıkıldım. Yardımlarınızı canı gönülden beklemekteyim.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-11-18, 16:44 #2
turkpower turkpower çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.


Hemen hemen benim yemek programının aynısını kullanıyorsun. Ben yulafı gece yatarken süt ile beraber yiyorum. Hormonlarında bir problemin yoksa kilo alırsın. Bende boy 1 82 kilo 82-83.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-11-18, 17:35 #3
esmeryar4m esmeryar4m çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.


Öncelikle şunu sormak istiyorum. Bu yemek programını sen kendin mi yaptın yoksa spor hocası mı yazdı sana bu programı? Bu sporu bilinçli bir şekilde yapmadıkça sonuç alamazsın hocam. Bu yüzden Bu tarz yemek programlarını profesyonellerden yardım alarak yapman daha mantıklı olacaktır. Benim sana tavsiyem: Diyetisyene gidip spor ile birlikte alacağın besinleri, vücut ölçünün alınarak belirlenmesini sağlaman olacaktır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-18, 10:42 #4
emre5351 emre5351 çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen turkpower Mesajı Göster
Hemen hemen benim yemek programının aynısını kullanıyorsun. Ben yulafı gece yatarken süt ile beraber yiyorum. Hormonlarında bir problemin yoksa kilo alırsın. Bende boy 1 82 kilo 82-83.
Teşekkür ederim yorumun ve bilgilendirmen için kardeşim. İnşallah başaracağım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-18, 10:44 #5
emre5351 emre5351 çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen esmeryar4m Mesajı Göster
Öncelikle şunu sormak istiyorum. Bu yemek programını sen kendin mi yaptın yoksa spor hocası mı yazdı sana bu programı? Bu sporu bilinçli bir şekilde yapmadıkça sonuç alamazsın hocam. Bu yüzden Bu tarz yemek programlarını profesyonellerden yardım alarak yapman daha mantıklı olacaktır. Benim sana tavsiyem: Diyetisyene gidip spor ile birlikte alacağın besinleri, vücut ölçünün alınarak belirlenmesini sağlaman olacaktır.
Merhaba kardeşim ;

Programı ben belirlemedim , gittiğim spor salonunda benimle ilgilenen hoca belirledi. Bana sadece disiplinli bir şekilde uymak kaldı. Zorlanıyorum açıkcası yerken ama kilo alacağıma inanıyorum kardeşim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-18, 11:39 #6
esmeryar4m esmeryar4m çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen emre5351 Mesajı Göster
Merhaba kardeşim ;

Programı ben belirlemedim , gittiğim spor salonunda benimle ilgilenen hoca belirledi. Bana sadece disiplinli bir şekilde uymak kaldı. Zorlanıyorum açıkcası yerken ama kilo alacağıma inanıyorum kardeşim
Evet yemek programlarına uymak zordur. Kilo alıyo da olsan veriyo da olsan özellikle sabah öğünleri zorlar insanı ama yaparsan da her türlü sonucunu alırsın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-11-18, 16:25 #7
emre5351 emre5351 çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen esmeryar4m Mesajı Göster
Evet yemek programlarına uymak zordur. Kilo alıyo da olsan veriyo da olsan özellikle sabah öğünleri zorlar insanı ama yaparsan da her türlü sonucunu alırsın
O yumurtanın kokusu yok mu , sabah aç karna keskin vuran. Abi ölüyorum ölüyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-11-18, 10:14 #8
mtasdemir mtasdemir çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

3500 kalori almaya bak günde. Zararlı bir şeyler tüketmeden tabi. Uyku çok önemli. Vücut ne yiyip içtiğine bakmaz. Ne kadar beslendiğine bakar. Kilo almak için Hardline Pro Gainer tavsiye ederim. Günde 10 ölçek yarım yağlı süt ile iyi gelir. Bir de Savaş Cebeci nin bulking videolarını izle. Hadi iyi günler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 19:47 #9
MrJubiLe MrJubiLe çevrimdışı
Varsayılan C: Önerilerinize ihtiyaç duyuyorum , teşekkür ederim.

ßence gayet güzel bir liste diye düşünüyorum. En ince detayına kadar her beklentini karsılayabılir nıtelıkte duruyor. Yukarıda bir yorumda arkadaşımızın da bahsettiği üzere günde 3500 calories alman kafi olacaktır. Bu besinleri ölç ve 3500'e ulaşıyorsa problem yok , eksik kalıyorsa fındık,fıstık oranını arttırır ordan kapatırsın.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
pilav, veya, yemeği, öğün, Şuan

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 15:13
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018