bynogame

bynogame


Bilgi

Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 02-03-09, 19:05 #181
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Oh be . Fifa 07 08 veya en güzeli Pes oluyosa Pes yapalım . Ama lanet olsun bi daha 09 yapmam . Benim Pc minimum gereksinimin 2 katı ama karşıda olmayınca oynanmıyo . Saçma fauller veriliyo . 09 benim için bitmiştir . Daha da 09'a gelmem Yok bu Davos du dimi Bu arada Deniz kardeşim F1 Challenge 99-02 yapalım bi ara senle . Ne oynardık o oyunu ya
 
Eski 02-03-09, 19:12 #182
itsmeyoda itsmeyoda çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
FİFA 07 En Güzeli. 100 Kere Yapılsa 100 Kere Tat Alınacak Turnuva. Her Zaman Varım. F1'ede Her Zaman Varım. Değişik Oyun Aktivite Olur. Pes' de Alıp Kurmak Lazım PC'ye.
 
Eski 02-03-09, 19:16 #183
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Tamam seninle atarız bi ara F1 Merco ile alıyım bi aklını
 
Eski 02-03-09, 19:52 #184
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Şu tunuva sonuçlansın hele
Yaparız birşeyler.(FIFA 09 benim içinde bitmiştir. )
 
Eski 02-03-09, 19:54 #185
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Sende doğru yolu buldun sonunda Bu hezimeti kabul etmiyorum ( Çamura Yatar ) Call Of Duty 4 , Fifa 07 , Pes , F1 Challenge başka bi şeyler daha istiyoruz
 
Eski 02-03-09, 21:57 #186
itsmeyoda itsmeyoda çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Fifa 09 Benim için Hiç Olmadıkı
 
Eski 02-03-09, 22:09 #187
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Zaaaa bu daha güzeldi Yolladım mesaj kardeşim bakarsın
 
Eski 03-03-09, 16:44 #188
TurkeyUndead TurkeyUndead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Jigsaw Mesajı Göster
Öncelikle tebrikler.
Baştan beri aslında FIFA 09 düzenlememiz hataydı çünkü biliyorsunuz FIFA 09 çok serinin diğer oyunlarına göre daha farklı bir sistem isteyen oyun.Tabi yeterli sisteme sahip olmayanlar oyuna girince karşı tarafıda kasıyor.Bu bizim için aslında güzel bir deneyim oldu.
Bu turnuva son FIFA 09 turnuvasıdır.Bundan sonra PES veya FIFA 2007 düşünülmektedir.

Saygılarımla Jigsaw


Valla arkadaşlar kendi bilgisayarlarına baksınlar, cafede bütün bilgisayarlar aynı.. Ayrıca 4096 Mbps İnternet Bağlantısı mevcut...


[IMG]http://img159.**************/img159/4601/adszo.jpg[/IMG]
 
Eski 03-03-09, 17:12 #189
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Turnuva'da sizin cafe hariç kimler maç yapsa kasma olmuyo . Sizce sorun bizlerde mi ? Yoksa sadece sizinle yapılan maçlarda kasmasından dolayı sizlerde mi ?
 
Eski 03-03-09, 18:06 #190
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Artık bu konuları tarışmayalım.Turnuvanın sonuna yaklaşıyoruz.
bickir ve Ketum'un maçı kaldı Ketum hamachi'de rakibini bekliyor.
 
Eski 03-03-09, 22:27 #191
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Yarı Final maçları eklenmiştir,hayırlı olsun.
Başarılar dilerim,bol şans.
 
Eski 04-03-09, 15:46 #192
TurkeyUndead TurkeyUndead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Jigsaw Mesajı Göster
Yarı Final maçları eklenmiştir,hayırlı olsun.
Başarılar dilerim,bol şans.
Sence kuralar adilmi ? yada şöyle söyliyim nası çektin bunları ?

Mrat Ben Memo aynı cafedeyiz. 3'ümüzden 1'i kalcak olcak şeymi ?

Neyse böyle haksızlık olmaz zaten ben çekiliyorum Turnuvadan..

Teşekkürler.

Mesajı son düzenleyen TurkeyUndead ( 04-03-09 - 15:49 )
 
Eski 04-03-09, 16:04 #193
MraTKrglu MraTKrglu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
hükmen ben galibimm yarı finaldeyim oley xD
 
Eski 04-03-09, 17:50 #194
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (2. Tur Eşleşmeleri Belli Oldu ! )

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen TurkeyUndead Mesajı Göster
Sence kuralar adilmi ? yada şöyle söyliyim nası çektin bunları ?

Mrat Ben Memo aynı cafedeyiz. 3'ümüzden 1'i kalcak olcak şeymi ?

Neyse böyle haksızlık olmaz zaten ben çekiliyorum Turnuvadan..

Teşekkürler.
Aşşağıdaki konuşmaları okuduktan sonra tekrar yorum yapmanı istiyorum.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen TurkeyUndead Mesajı Göster
Cafeden doldurcam o 5i merak etme
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen soyugur Mesajı Göster
Katılım olsada başlasak . 5 açık var daha .
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen TurkeyUndead Mesajı Göster
Katılımcıların %25'si bizim cafeden

Hafife alınacak insanlar değiliz bir an önce başlasında görelim
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Jigsaw Mesajı Göster
Arkadaşlar lütfen tekil olarak katılım bekleyelim.
Arkadaş vs. olunca işin içinde turnuvada bazı istemediğimiz yorumlarla karşılaşabiliriz.
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen soyugur Mesajı Göster
Kesinlikle karşılaşırız şöyle söyleyim . Aynı cafeden oynayan 2 kişi grubun son maçına çıksa . Biri gruptan çıkma şansını çoktan yitirmiş olsa diğeri ise o maçı kazanınca çıkacak olsa , şans eseri kazanıp gruptan çıksa , o grupta yer yerinden oynamaz mı ? Bu tip tartışma yaratmamak için tek katılım yapalım lütfen .
 
Eski 04-03-09, 17:53 #195
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
Ben demiştim demeyi sevmiyorum ama ben demiştim . Olması gereken olmuş kurada . Tebrikler Murat kardeşim .
 
Eski 04-03-09, 18:32 #196
Ketum Ketum çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
1 mesajlik postla yarismaya katiliniyor, üstüne son derece kötü bir baglanti ve pc ile yarismaya katiliniyor, o 1 mesajlik post da ben de yarismada varim hesabi. üstüne de garip elestiriler.

gülmek lazim.
 
Eski 04-03-09, 19:46 #197
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
Jigsaw - Barcelona 1 vs 2 Ketum- Chelsea
Ketum- Chelsea 1 vs 6 Jigsaw - Barcelona

Muhteşem maçlardı ama Ketum gibi birisiyle oynamak ayrı bir muhteşemlik.
Güzel maç için ona teşekkür ediyorum.

 
Eski 04-03-09, 19:50 #198
soyugur soyugur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
Jigsaw Final'de . Tebrikler
 
Eski 04-03-09, 20:28 #199
IxaS_ IxaS_ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ketum Mesajı Göster
1 mesajlik postla yarismaya katiliniyor, üstüne son derece kötü bir baglanti ve pc ile yarismaya katiliniyor, o 1 mesajlik post da ben de yarismada varim hesabi. üstüne de garip elestiriler.

gülmek lazim.
Evet Hanifi Abi Ben O Yüzden Elenedim Zaten Birde Bağlantısı Kötü Olanları İkiside Benim Grubumdaydı Arkadaşlarmıymış Neymiş Cafeden Giriyolarmış.Bende Senin Gibi Gülüp Geçtim, Yoksa Nasıl Oynadığımı Biliyorsun
 
Eski 04-03-09, 22:16 #200
King King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ForumTR FIFA 09 Turnuvası (Yarı Final Maçları Başladı !)

bynogame
Zaten bundan sonraki turnuva organizasyonlarında gerekli bir mesaj sınırı koyacağız ve katılacakları itina ile seçeceğiz.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 03:11
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame