Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 14-04-04, 17:57 #1
exarkun exarkun çevrimdışı
Varsayılan Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

Ya arkadaşlar bi söylentiye göre 2. si aynı kadro ile çekilecekmiş bunun doğruluğu varmı acaba bilen varsa beni bilgilendirebilir mi?? (Dip not: "Mükemmel bir filmdi ilki")
__________________
 
Eski 14-04-04, 18:05 #2
yilan yilan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?


inşallah çekilir acaip iyi bir filmdi
 
Eski 14-04-04, 18:07 #3
exarkun exarkun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yilan
inşallah çekilir acaip iyi bir filmdi
evet bencede süperdi yaa.. Abi ole bi kadro bidaha çok zor gelir bence 2 si çekilirse süper olur....İnşallah bugünden itibaren dua etmeye başlıyorum zaten
 
Eski 14-04-04, 18:11 #4
septicake septicake çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

http://www.imdb.com/title/tt0349903

kadro aynı galiba.ilk filmde olmayan Vincent Cassel var.çekilmeye başlanmış.adıda Ocean's Twelve
 
Eski 14-04-04, 18:54 #5
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

hadi ya nasıl aynı kadroyu korumuşlar ben vcd de izledim gerçekten mükemmeldi
 
Eski 15-04-04, 04:18 #6
eMporioFB eMporioFB çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

Bu sefer Catherine Zeta varmis hatta bugunku gazetelerde Julia surekli kapsitigini yaziyordu.
 
Eski 15-04-04, 17:43 #7
PickNick PickNick çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

zeta jones daha iyi olur .. bi makyaj yaptımı güzel oluyo o hatun ... kadro korunursa oscarlık film olur sağlam bi senaryoyla
 
Eski 15-04-04, 22:14 #8
exarkun exarkun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen eMporioFB
Bu sefer Catherine Zeta varmis hatta bugunku gazetelerde Julia surekli kapsitigini yaziyordu.
abi o ablaya bitiyorum yaaa valla ole ise harbi harbi manyak olur
 
Eski 16-04-04, 00:44 #9
yilan yilan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

İşte beklenen oldu... ve muhteşem filmin ikincisi çekilmeye başlandı.... Umarım ellerini çabuk tutarlar ve bizi bu zevkten mahrum bırakmazlar....
 
Eski 17-04-04, 20:14 #10
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen exarkun
abi o ablaya bitiyorum yaaa valla ole ise harbi harbi manyak olur
baba Allah'ına kurnan oluyum şu resmini deyiş şuraya türk bayrağı koy orayı görünce monitoru yumrukluyorum
 
Eski 15-05-04, 03:14 #11
popov popov çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

abi ben bu filmi bekliemem wala,ilk kadro+vincent cassell+cat zeta jones
super super super!!
cekiln rusty ryan gelio
 
Eski 15-05-04, 12:37 #12
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

oyucular iyi inşallah ilki kadar ilginç olur
 
Eski 18-05-04, 17:55 #13
Platin_ Platin_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

İlkini çok beğenmiştim umarım ikinciside ilki kadar zevkli olur. Çok harikaydı ya flim.
 
Eski 18-05-04, 20:56 #14
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

çok iyi olacağada benziyor ben sevdim

bide pltin bana bi özendin
 
Eski 22-05-04, 01:49 #15
ShankaFB ShankaFB çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

http://www.beyazperde.com/film/2032
 
Eski 29-05-04, 02:52 #16
uzun uzun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

oceans twelve yani oceans eleven'in ikinci bolumu cekilmeye basladi. bir bolumu veya tum senaryo amsterdamda cekiliyor. oceans twelve bu senenin 10. ayinda ekimde sinemalarda cikacak.
 
Eski 29-05-04, 10:52 #17
Turok Turok çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

super olacak ya , gelir gelmez sinema da izliyen ilk ben olurum herhal , film de Julia Roberts cogu guzele tas cikarmisdi ins bu film de goruruz o guzeligi
 
Eski 31-05-04, 20:16 #18
delibekir delibekir çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

julia roberts pehhh annaneöm daha güzeldir ondan ya inşallah yerine başka bi hatun koymuşlardır

abi bide george colonıy ibşallah tutmuşlardır ya o adam harika rol yapıyor bu tür filmlerde
 
Eski 01-06-04, 01:22 #19
yilan yilan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

ilk bölümü dün bir kez daha seyrettim müzikler kurgu muhteşem olmuş... umarım ikincisinde de aynı çizgiyi korurlar. İkinciyi yapalım hasılatı adımızla götürelim diye b.ktan bir şey çıkmaz ortaya
 
Eski 05-06-08, 15:46 #20
alican5234 alican5234 çevrimdışı
Varsayılan C: Ocean's eleven 2 ne zaman çekilecek?

güzel olmuş eline sağlık
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 00:12
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019