Eski 20-04-04, 00:47 #41
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

eyyyy baydılar tamam çekmesinler ya istemiyrim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 17:17 #42
KaRaMuRaT KaRaMuRaT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yilan
arkadaşlar filmde Caree filminden hatırlayacağınız Sissy spacek oynuyormuş... bir de filmin çekimine gelecek ay başlanacağı söyleniyormuş bilginize
Hadi yaa harbiden baydılar artık kormucam bundan sonra ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 19:41 #43
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

şimdi derler film çeildi japonlar çekti yok yok hayırr amerikanlar 3 ay sonra çekecek
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 20:52 #44
septicake septicake çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

şimdi arkadaşlar sanırım bir karışıklık olmuş.ben şöyle bir açıklama getireyim


amerikada çekilmiş ve çekilen filmler (bizim konuştuğumuz "halka" bunlar)

ring 1 çekildi,izlendi.yönetmen Gore Verbinski

ring 2 çekiliyor.yönetmen Hideo Nakata


japonyada çekilmiş olan filmler

ringu 1 çekildi,izlendi.yönetmen Hideo Nakata

ringu 2 çekildi,izlendi.yönetmen Hideo Nakata

ringu 0 çekildi,izlendi.yönetmen Norio Tsuruta


ring 2 (halka 2) de japon yönetmen hideo nakatanın dehası amerikan sermayesiyle birleşince ortaya süper birşey çıkmasını bekliyoruz.anlaşılmıştır herhalde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 23:13 #45
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

o zaman biz bu japonlarınkini niye izleyemedik
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-04-04, 23:41 #46
septicake septicake çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

bize gelmedi çünkü.hatta başlarda japonya dışına çıktığını bile sanmıyorum.birçok insan amerikan versiyonunu izledikten sonra japon filmlerinin farkına vardı.ama japonyada çok ünlü bir seri bu.romandan uyarlamaymış aslında,dizisi falan varmış.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-04, 00:08 #47
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

vayyy bi yerden bulabilirmiyiz bunu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-04, 17:12 #48
KaRaMuRaT KaRaMuRaT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

Hocam harbiden fıransız kalmışız olaylara yaa
abi böyle bi filmi neden getirmezler anlamyom yaa ...?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-04, 20:26 #49
Electrolibrium Electrolibrium çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

Siz 'karanlık sular' filmine de gitmemişsinizdir şimdi. Geçen dönem gelmşti. Yine Hideo Nakata'nın filmi. Benim hoşuma gitmişti. Anlamadığım film o kadar sade olmasına rağmen nasıl bu kadar izleyenleri geriyor. Adama hayran kalmamak elde değil. En aptal senaryoda bile bizi gerebilir bu adam.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-04, 23:14 #50
yilan yilan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

gerecek zaten...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-04, 15:48 #51
sametaga sametaga çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

hayır izlememiştim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-04, 15:28 #52
KaRaMuRaT KaRaMuRaT çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

hocam ne oldu bu halka ya yaa uzun zaman önce açmıştım bu topic'i ne oldu çekimlere başlandımı/başlamadımı /bittimi bilen duyan gören varsa bir haber versin yawss...

Mesajı son düzenleyen KaRaMuRaT ( 18-06-04 - 21:10 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-03-06, 17:19 #53
grassbird grassbird çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

Bana o film komedi gibi geldi ya nedense... 7 gün kaldı falan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-03-06, 19:19 #54
yusufdemireleem yusufdemireleem çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

yaw çıktımı şimdi çıkmadımı...benim beklediğim filmlerden biri o
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-03-06, 02:10 #55
driver_dr driver_dr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

halka 2 den beklediğimi bulamadım bir çok şey havada kaldı.Devam filmlerinin çoğunun başına gelen başarısızlıktan nasiblerini almışlar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-03-06, 03:16 #56
Libre03 Libre03 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

halka 2 cikti bile,, bu konu eskimi yoksa anlayamadim.....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-03-06, 11:06 #57
benyas benyas çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

Kurtlar vadisindeki meşhur soundtrack Ring den alıntıdır.Bilmem dikkatinizi
çekti mi ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-03-06, 11:50 #58
tabut tabut çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Halka 2 _(the ring 2)

evet arkadasım dıkkatımı cektıı halka bırde oo adaya gıderken duymustum ama bı fılımde daha vardı guzel bır gerılım muzıgı sonucta
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-09, 12:31 #59
furkan&cesur furkan&cesur çevrimdışı
Varsayılan C: Halka 2 _(the ring 2)

ewt r'ngu 2 yenden cek'l'yor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-06-09, 18:54 #60
S.M.M.M S.M.M.M çevrimdışı
Varsayılan C: Halka 2 _(the ring 2)

Korku filmleri arasında tek beni geren film surekli gerilim o cesetlerın halını hala aklımdan cıkmıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 11:34
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil