Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 16-07-07, 06:54 #1
typhlosion typhlosion çevrimdışı
Varsayılan puanımla nereye yerleşebilirim.


evet arkadaşlar lütfen bişeyler önerin burdan sakaryadan kurtulmam lzm
.
259,514
0365203
sayısal 1.
__________________
 
Eski 16-07-07, 10:55 #2
kwonkara kwonkara çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.


üzgünüm ama yerleşeceğin yerler pek işe yaramaz.
 
Eski 16-07-07, 11:25 #3
DaRkk22 DaRkk22 çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.


zor gibi görünüyor
 
Eski 16-07-07, 13:37 #4
typhlosion typhlosion çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

ne bilim metal öğretmenliği faso fiso bi fikirler verin nerelere girebilirm sanrm düşktü işe yaramıyacağını biliyorum ama dedim ya amaç sakaryadan kurtulmak bikaç sene.

2 yıllıkta tercih yaparım olrmu güzel bişeyler.
 
Eski 16-07-07, 13:49 #5
fatih123 fatih123 çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen typhlosion Mesajı Göster
ne bilim metal öğretmenliği faso fiso bi fikirler verin nerelere girebilirm sanrm düşktü işe yaramıyacağını biliyorum ama dedim ya amaç sakaryadan kurtulmak bikaç sene.

2 yıllıkta tercih yaparım olrmu güzel bişeyler.
bence yap olur güzel bişiler
 
Eski 16-07-07, 17:20 #6
typhlosion typhlosion çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

offff off kafayı yicem.
 
Eski 17-07-08, 13:45 #7
Buzlar prensi65 Buzlar prensi65 çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

Mrb arkadaŞlr.. 209,854 ham puan aldim ea1'den.. Nerelere gİrebİlİrm? Yardmci olun lÜtfen...
 
Eski 17-07-08, 14:08 #8
MeaglinElanesse MeaglinElanesse çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

.......... öğretmenliği gibi say1 alan yerler var onlara belki
 
Eski 17-07-08, 15:06 #9
ajangfb ajangfb çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

arkadaşla ben bişi merak ediyorum şimdi benim say1 puan 230 toplam say1 ek puanlı (meslek lisesiyim) 316 şimdi geçen seneki sıralamalara bakıom eskişehir anadolu 355 puanla almış ve sıralamada 19.700 yazıyo benim ekpuanlı yerde puanım 316 ve sıralama 14. 538 nası oluyo yani şimdi giriyommu ben oraya
 
Eski 17-07-08, 18:10 #10
?!mustapha!? ?!mustapha!? çevrimdışı
Varsayılan C: puanımla nereye yerleşebilirim.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ajangfb Mesajı Göster
arkadaşla ben bişi merak ediyorum şimdi benim say1 puan 230 toplam say1 ek puanlı (meslek lisesiyim) 316 şimdi geçen seneki sıralamalara bakıom eskişehir anadolu 355 puanla almış ve sıralamada 19.700 yazıyo benim ekpuanlı yerde puanım 316 ve sıralama 14. 538 nası oluyo yani şimdi giriyommu ben oraya
hayır ek puanlı sıralamasına girmen gerekiyor... 0,8 li sıralama farklı....
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:15
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018