Eski 24-10-06, 17:09 #1
jack_sparrow_92 jack_sparrow_92 çevrimdışı

bynogame
Alarm en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
arkadaşlar ben bişey merak ediyorum.elinizdeki silahla ne olursa olsun büyülü büyüsüz şeytan olup kaç vuruyosunuz.

benim lvlim 23
elimde +1 war
şeytan olup lightning el yakması ile max 2500 vurduğum oluyo.azen 3000 nadiren. peki siz kaç vuruyorsunuz??
 
Eski 24-10-06, 20:44 #2
silkroadman silkroadman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
1 2 3 4 te wurduum görülmüştür bazen kafama esr 5 wururum hele bide sinirlendirsinler 6 koyarım
 
Eski 24-10-06, 21:43 #3
'Raistlin Majere 'Raistlin Majere çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
pole konumu olur yaff nese bende vuruom işte arada 11 crit ŞEYTAN ken
elimdeki +9-9 lv1 bow...
üstümdekilerin hepsi +3-3
takılar +4-4
oklarımda +5-5 crit arttıran özel oklar zamanında 1,000,000 tanesini almıştım 1m den enayiden
 
Eski 24-10-06, 22:19 #4
sacredmaniac sacredmaniac çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
mangyanglara anca 3-4 be abi öyle ezik ezik şaka bi yana berserker açık değilken 6k vuruyorum açayım bi deniyeyim bakayım kaç vurcam
bide raistlin dalga geçiyon demi +9 felan zuahah
evet son olarak bu mesajlar mesaj ssayım 1k oldu vatana millete hayırlı uğurlu olsun

Mesajı son düzenleyen sacredmaniac ( 24-10-06 - 22:20 ) Neden: kelime hatası
 
Eski 24-06-07, 15:35 #5
okoli95 okoli95 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
bnim sırtımda gdf elimde sos var azınca en az 2000-3700 lwl 28
 
Eski 24-06-07, 16:01 #6
MaSaKi95 MaSaKi95 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
berkeser olursam sos bow la 2500 vururum hatta daha fazla
 
Eski 24-06-07, 17:38 #7
QZzxCRASHxzZQ QZzxCRASHxzZQ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
lwl 25 fire ile seytan olunca = 2500-3500 arası...
 
Eski 24-06-07, 20:35 #8
fukul2027 fukul2027 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
rekorum 13k falan.
 
Eski 24-06-07, 20:49 #9
wogn8r wogn8r çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
lv44
nuker

seytanla

15000 vuruom ama saçma bi konu
 
Eski 25-06-07, 00:35 #10
1_2_3 1_2_3 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
level 74 üm şimdi denedim manyaklara nuke ile 64.632 vurdum (şeytan modu açık) başkada denemedim savaşa(pvp) daldım vede kılıç(blade) karakterim ile mızrak karakter değişmiştim çokda iyi oldu zaten en sevdiğim karakter mızrak (spear)

Mesajı son düzenleyen 1_2_3 ( 25-06-07 - 00:39 )
 
Eski 25-06-07, 01:42 #11
dangerouslord dangerouslord çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
beyler böle karışıklık olur herkez bence lvl inin sölesin ve lvl inin canavarına kaç vurduğunu sölesin ben 62 lvl im lvl imin canavrına şeytanla 13.000 normalde en fazla 5000 vuruyorum
 
Eski 25-06-07, 02:38 #12
AnThoN AnThoN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
10k vurmuştum , napalım eziğiz
 
Eski 25-06-07, 05:13 #13
bordoyurek bordoyurek çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
bu konuda yeri gelmişken yazayım.

ben sosun sword ile zerksiz 43k vururken, zerk açtım ve inanılmaz bişey oldu. 10k vurdum. sonra bi daha vurdum yine 10k. evet yanlış duymadınız. zerksiz 43k, zerkli 10k. sebebi ise belli bir değerden sonrasını gösteremiyor. bu değer de sanırım 65k falan.

yani 86k vurma hayalim suya düştü
 
Eski 25-06-07, 06:50 #14
BoBBy_Gen BoBBy_Gen çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen bordoyurek Mesajı Göster
bu konuda yeri gelmişken yazayım.

ben sosun sword ile zerksiz 43k vururken, zerk açtım ve inanılmaz bişey oldu. 10k vurdum. sonra bi daha vurdum yine 10k. evet yanlış duymadınız. zerksiz 43k, zerkli 10k. sebebi ise belli bir değerden sonrasını gösteremiyor. bu değer de sanırım 65k falan.

yani 86k vurma hayalim suya düştü
daha çok vuruyorsun ama göstermiyor bi bug oluyomuş sanırım.Critical de de 100 den sonrasını göstermiyo.Ama Ksro da avrupalı bi karekterin 103k crit vurduğu bi ss görmüştüm.Temmuzda belki fix ederler bu bugı.
 
Eski 25-06-07, 13:13 #15
ilkmon ilkmon çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
Alıntı:
mangyanglara anca 3-4 be abi öyle ezik ezik şaka bi yana berserker açık değilken 6k vuruyorum açayım bi deniyeyim bakayım kaç vurcam
bide raistlin dalga geçiyon demi +9 felan zuahah
evet son olarak bu mesajlar mesaj ssayım 1k oldu vatana millete hayırlı uğurlu olsun
ADAM ZATEN +9 -9 DEMİŞ 1 LW YANİ.
 
Eski 25-06-07, 13:36 #16
GeBeReJaCkSoN GeBeReJaCkSoN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
Benim levelim 43 ve manyak lara ( Mangyang ama ben ole diyom ) 14.874 vurmustum. Ama bi turlu 15 k olamadi yaw. Hic crit. de cakmadi. Crit. le en az 17 k olur diye dusunuyorum. 45 olunca da denicem. Sonucu soylerim
 
Eski 26-06-07, 19:50 #17
PCZONE PCZONE çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
lvl 73 manyaq lara sımdı bı denedımde 42 k vuruyor pvp yı soruyorsan eger nuker arklara 20k ıle 25 k arası gonderıyorum thıefler zaten benı tanır ama pek yanyana gelemeyız lv 4 hunte ıtına ıle lvl 5 kervan korunur
 
Eski 08-07-07, 22:44 #18
ozibozi00 ozibozi00 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
ben 37 lwl ı elimde 35 lwl +5 lunar blade var .ıldırdığım zaman manyaklara cirtle birlikte 8 k vuruom
 
Eski 09-07-07, 00:25 #19
pisLiq pisLiq çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
mangyang'a 4k earth ghosta 2k biraz saçma olmamış mı konu?
 
Eski 09-07-07, 01:04 #20
kemaleker kemaleker çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: en fazla kaç vuruyorsunuz

bynogame
Konu Geçen Sene Açılmış Hala Devam Edio Forumu Kirletmemek diye Ben Buna Derim işte
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:59
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame