Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 01-11-18, 11:54 #1
enesm06 enesm06 çevrimdışı
Alarm Vücut direnci yükselten şeyler


Merhaba arkadaşlar malum kış geldi ama vücut firencim çok düşük hemen hasta olabilirim ne kadar da kalın giyinsem dikkat etsem bunun yanında çalışmaya başlayacağım izin almak vs cok sıkıntı o yüzden doktora danışmadan eczaden alabileceğim şeyler varmı varsa tavsiyeniz var mı ?
__________________

Mesajı son düzenleyen Pretend ( 01-11-18 - 13:44 ) Neden: "İlaç ismi verilmesi yasaktır" kuralından ötürü ilacı çağrıştıran ifadeler kaldırıldı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 11:59 #2
miyauv miyauv çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten ilaçlar


Kışı kötü geçiriyorsan grip aşısı ol. Garantisi yok ama hiç yoktan iyidir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 12:02 #3
enesm06 enesm06 çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten ilaçlar


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen miyauv Mesajı Göster
Kışı kötü geçiriyorsan grip aşısı ol. Garantisi yok ama hiç yoktan iyidir.
O zaman sağlık ocağın yolunu tutayım ben😀
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 13:09 #4
MHMT DMRC MHMT DMRC çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten ilaçlar

Kışın en çok görülen gribal enfeksiyon. O da virüs kaynaklı olduğu için yapacak çok bir şey yok..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 13:42 #5
Pretend Pretend çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten şeyler

"İlaç ismi verilmesi yasaktır" kuralını hatırlatarak -konu başlığı ve içeriğinde düzenleme yapıldı- birkaç tavsiyem olacak. Bol bol C vitamini almaya bak, hele taze sıkılmış portakal sularını bol bol tüketmekte fayda var eşi benzeri olmayan C vitamini kaynağı. Ankara'da yaşıyorsan belediyenin sattığı Belso portakal suları bir fenomendir.

Bunun dışında tereddütün varsa grip aşısı da olabilirsin. Belli bir süreye kadar koruyuculuğu var da kaç aydı unuttum.

Giysi tedbirlerini almaya devam et fakat paranoyak olacak düzeyde abartmamak lazım.

Bulunduğun yerleri cereyanda bırakma.

Mesajı son düzenleyen Pretend ( 01-11-18 - 13:44 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 13:52 #6
marifetyolcusu marifetyolcusu çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten şeyler

Propolis kullanmanı tavsiye ederim ilaçlarla direnç yükselmez ancak vitamin formundaysa olur
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 14:15 #7
enesm06 enesm06 çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten şeyler

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen marifetyolcusu Mesajı Göster
Propolis kullanmanı tavsiye ederim ilaçlarla direnç yükselmez ancak vitamin formundaysa olur
Teşekkürler kullanıcam

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Pretend Mesajı Göster
"İlaç ismi verilmesi yasaktır" kuralını hatırlatarak -konu başlığı ve içeriğinde düzenleme yapıldı- birkaç tavsiyem olacak. Bol bol C vitamini almaya bak, hele taze sıkılmış portakal sularını bol bol tüketmekte fayda var eşi benzeri olmayan C vitamini kaynağı. Ankara'da yaşıyorsan belediyenin sattığı Belso portakal suları bir fenomendir.

Bunun dışında tereddütün varsa grip aşısı da olabilirsin. Belli bir süreye kadar koruyuculuğu var da kaç aydı unuttum.

Giysi tedbirlerini almaya devam et fakat paranoyak olacak düzeyde abartmamak lazım.

Bulunduğun yerleri cereyanda bırakma.
Teşekkür ederim iş icabı zor icerim o portakal suyunu ama aşıdan olucam kışı kurtarsın yeter yazın hasta olmuyorum zaten birde ilaç derken yan etkisi olmayan herkezin kullanabilcegi tür seyleri kastetmistim suan bi hastaligim var atlatinca aşıyı da olucam

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MHMT DMRC Mesajı Göster
Kışın en çok görülen gribal enfeksiyon. O da virüs kaynaklı olduğu için yapacak çok bir şey yok..
Tesekkürler bu yüzden kış mevsiminden nefret ediyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-18, 14:21 #8
Pretend Pretend çevrimdışı
Varsayılan C: Vücut direnci yükselten şeyler

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen enesm06 Mesajı Göster
Teşekkürler kullanıcam
Teşekkür ederim iş icabı zor icerim o portakal suyunu ama aşıdan olucam kışı kurtarsın yeter yazın hasta olmuyorum zaten birde ilaç derken yan etkisi olmayan herkezin kullanabilcegi tür seyleri kastetmistim suan bi hastaligim var atlatinca aşıyı da olucam
Bölüm kuralları madde 4,5 ve 8 nedeniyle. Her ilacın yan etkisi olmayacak diye bir kural yok.

İş ortamı deyince bak aklıma geldi, soğuk kış günleri deyince tartışmasız sıcak içecekler akıllara geliyor. Bitki çayı, normal çay, kahve... Seni kendine getirir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
danışmadan, doktora, sıkıntı, vücut, yüzden

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 04:22
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018