Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 11-03-11, 22:20 #21
salfat02 salfat02 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(


ben 15 yaşındayken 1.60 ya vardım ya da yoktum şuan yaş 16.5 boy 1.76 halen uzuyorum
yani dert etmeyin
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-03-11, 22:25 #22
tulley7 tulley7 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen salfat02 Mesajı Göster
ben 15 yaşındayken 1.60 ya vardım ya da yoktum şuan yaş 16.5 boy 1.76 halen uzuyorum
yani dert etmeyin
genetiktir tabikide bu boy meselesi

annenizin ve babanızın boyları kaçtır?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-03-11, 16:22 #23
BirDevils BirDevils çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen tulley7 Mesajı Göster
genetiktir tabikide bu boy meselesi

annenizin ve babanızın boyları kaçtır?
annem 167
babam 178 falan
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-03-11, 16:36 #24
mek58 mek58 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Kardeşim ben 17 yaşındayım ve boyum 1.65 hergün sabah akşam süt içiyorum.Hergün 4-5 kere zıpkıyorum yani 40-50 kere tavana değmeye çalışıyorum.Allah İzin Verirse Uzayacağım.Sende şu intiharı kafandan at ŞÜkret daha kısalarıda var ve hatta hiç ayağa kalkamayanlarda var.Rabbine Şükret.Şükretki Allah verdiği o boyuda senden almasın !
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-03-11, 02:37 #25
btaylan btaylan çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

İntihar saçmalıgını kafandan at dostum hayat güzel... Sorununa gelince balık yağı hapı kullan zararlı değil doğal bir şey ayrıca çok faydasını göreceginden eminim. Kullanmasan bile daha önünde koca 3-4 yılın var 180 olursun takma kafana sen düzenli basketbol oyna sütünü iç peynirini ye gerisi gelicektir merak etme
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-07-13, 23:42 #26
hardblack54 hardblack54 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Neyin derdindesin biz 20 yaşımızdayız hala 1.50 civarındayız 1.60 olabilmek için kıçımızı yırtıyoruz 15 yaşında 1.60ı bulmuşun intihar edicem diyosun amıks
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-07-13, 02:17 #27
Niadru Niadru çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Yok artık Lebron .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-07-13, 10:08 #28
emres3734 emres3734 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Ergenliğe girdin mi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-07-13, 21:39 #29
Cerdogdu Cerdogdu çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

daha ergenliğe bile girmemişsin sıkıntı yok
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-07-13, 11:29 #30
RcpVS0798 RcpVS0798 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen BirDevils Mesajı Göster
Yasım 15 boyum 160 civarı we bu ığrenc bi durum
9.Sınıf öğrencısıyım arkadaslarım yanımda 1.70-85 boy arası
Arada bi kaç benım gbi kısa arkadaslar war ama olmuyor sureklı dalga geçen arkadaşlarım var.
Okulda bana herkesin yanında cüce denılmesı gerçekten gururuma dokunuyor.
Çevremdekıler yakısıklı bırısın diyor ama boydan kaybettiğimi söyluyorlar ve dogru olablır.
Araştırdım , Basketbol, balık , süt ve süt ürünleri vs. beslenerek boy uzatabılecegımı soyledıler.
Süreklı sut ıcıyorum artık ama hala aynıyım.Bazıları uzamıssın diyor ama ben hiç farketmıyorm gene arkadaşlarımın anca omuzuna geliyorum
Çok üzüldüğüm anlar oldu.İntihar girişimnde bile bulundğumu hatırlıyorum.

Abim war 1.79 civarı eskiden benm kadarmış lise 1 de atmıs boyu
Ben lise1 im hala aynıyım

Kısaca;

Boyum cok kısa nasıl uzatablırım Bilgisi olan varsa söylesin lütfen
Sizce artık uzama ihtimalım varmı
Saçma sapan yorumlar yapmayın lutfen..
TeşekkurLer..
Güzel kardeşim senle yaşıtız.Sanırım 10.sınıfa geçtin.Ben günde en az 2 bardak süt içerim.Yumurtayı sevmem peyniri her kahvaltıda yerim.Yaşım şu an 15.Lise 2 ye geçtim.Ve boyum 1.60-1.63 gibi bir şey.Kilomda 48.Ben hiç dert etmiyorum beni beğenen böyle beğensin diyor geçiyorum.Her şeyin bir hayrı vardır.Mesela bende iyi futbol oynuyorum bunuda kısa boyumdan dolayı hız ve çabukluğuma borçluyum.Kızı dert ediyorsan etme oda olacaktır.Zamanın akışına bırak.Boyun illaki er geç 1.70-1.75 olur.Rahat ol.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-10-16, 20:48 #31
fincansu fincansu çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

bişey sorucam boyun uzadımı bende lise 2 öğrencisiyim boyum 1.62 sakal makal var ama dayım lise sona geçince boy atmış o yüzden merak ettim boyun uzadımı kaç cm oldu ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-10-16, 21:01 #32
fincansu fincansu çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Bişey merak ediyorum boyun uzadımı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-10-16, 17:26 #33
Sergei Hitman Sergei Hitman çevrimiçi
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Güncelliğini yitirmiş konu up'lanmış.

O şimdi uzadı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-10-16, 17:31 #34
Sergei Hitman Sergei Hitman çevrimiçi
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fincansu Mesajı Göster
bişey sorucam boyun uzadımı bende lise 2 öğrencisiyim boyum 1.62 sakal makal var ama dayım lise sona geçince boy atmış o yüzden merak ettim boyun uzadımı kaç cm oldu ?
Boy Uzaması; Kilo Hakkındaki Tüm Sorunlar Buraya [Tek Konu] [2.Konu]

Bu başlık üzerinden öğrenmek istediklerinizi sorabilirsiniz.

Ortalama 20-21 yaşlarına kadar 3-4, zorlarsanız 5 cm daha uzayabilirsiniz. Tabi bu durum garanti değil, genetik faktörler de önemli.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-10-16, 22:35 #35
claw179 claw179 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Kafaya takma ya , bende minicik birşeydim 9. sınıfta herkes benle de dalga geçerdi xD Hocalar bile. Sonra bana aşağıdan bakmaya başladılar ben onlarla dalga geçiyorum. Kısa olsanda ne olacak yani. İntihar mı edecen len , güldürme beni ya. Boyu kısa olan herkes intihar etse ohoooo.!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-18, 20:39 #36
alidavud00 alidavud00 çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

uzadimi?? simdi boyun kac??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-18, 19:35 #37
IIMortalDance IIMortalDance çevrimdışı
Varsayılan C: Yaş 15.Boy 160 Fazlasıyla kısayım , Her an inthar edeblecek kdr üzgünüm :(

Allahın verdiğine karşı cıkmayın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 17:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018