Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 13-09-05, 13:15 #1
ismogs ismogs çevrimdışı
Varsayılan göbeğimi nasıl eritebilirim?


arkadaşlar bende biraz göbek warda...(çok aşırı değil) 64 kiloyum ama göbeğim beni çok rahatsız ediyo...
acaba göbeğimi nasıl eritebileceğim konusunda bana yardımcı olabilcek birileri warsa çok memnun olurum...
bazıları mekik çek diyor ,bazılar koş falan diyor...anlamadım gitti..
şimdiden çok teşekkürler...
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-09-05, 13:22 #2
DiJitalSanat DiJitalSanat çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?


Yaw 64 kilosun göbeğim var diyosun çelişki bu?

Ama illa ki göbeğin varsa güne 100 mekik çek ne göbek kalır ne yağ.
Ama 1 gün çekip 2 gün çekmemek olmaz. Ağrısa da güne 100 adet.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-09-05, 13:25 #3
dinyeper1987 dinyeper1987 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?


Boyun 1,50 mi ki

Göbek war dediğine göre
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-09-05, 13:26 #4
LordFeanor LordFeanor çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

bende de göbek var 1.75 boy 74 kiloyum ...nası kurtulacaz yardım edin...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-09-05, 13:56 #5
ismogs ismogs çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

yaw arkadaşlar bıyum 1.72 cm...
kilom normal ,ondan bir şikayetim yok...
ama o kiloların bir kısmı göbeğe gitmiş...
mesela oturunca 2 kat falan oluyo...
sinir oluyom walla... millet geliyo oo göbek iyimiş fln diye takılıyo...
nolur bir yardım....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-05, 21:40 #6
Pred4toR Pred4toR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

ben 1.70'im. 60 ve 62 kilo arası gidip geliyorum. ama alt göbegim var ve daha hiç eridigini görmedim. alt göbekten kastım tam kasıkla göbegin birleştigi yer.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-05, 21:46 #7
cen139 cen139 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

Madde 1: yemek yediğin zaman mideye çok yüklenmeyecekisin. (Fazla yemeyeceksin )
Madde 2: Sapor yapacaksın arkadaş koşmak ve mekik çekmek demiş, aynen katılıyorum.

Bu iki madde yeterli gelir sanırım.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-05, 22:07 #8
BEJO BEJO çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

Ya ArkadaŞlar Ben GÜnde 200 Mekİk Çekİyom Ama Hala Kurtulamadim Bu Alt GÖbekten Hemde 1 Yildir Çekİom Ama Hala Alt GÖbek Var Bİr Yardim LÜtfenn...................
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-05, 22:55 #9
korsan korsan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

Dr. Mehmet Öz'ün kitabında şunlar yazıyordu:
Vucudunuzun belli bir bölgesini çalıştırmak oradaki yağların erimesine sebep olmaz.Yağlar önce yüzünüzden, sonra kol, kalça, bacaklarınızdan ve en son göbeğinizden erir diyordu eğer doğru ise işimiz baya zor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-09-05, 23:32 #10
tekkalan78 tekkalan78 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

gençler yorumlara bi baktım herkes haklı olarak kendince bişeyler demiş. benim görüşümde şu. kendinizi bu kadar kasmayın. bugün hemen herşehirde spor salonları var. bunu diyorum çünkü evde uğraşılmaz birkaç gün sonra insan sıkılır. ben 1 sene boyunca spor salonuna gittim body bulding yani vücut geliştirme sporu. böyle yaparsanız ortam güzel olduğu için insan sıkılmıyor. orda yeni arkadaşlıklar ediniliyor ayrıca birçok değişik spor aleti olduğu için insan sıkılmıyor. hem güzel bir vücuda sahip olmak çok güzel bir duygu hem insanın duruşu, yürüyüşü değişiyor hem giydiğiniz her kıyafet üstünüzde bir başka duruyor bu işlerde en önemli faktör ilk adımı atıp gidip kayıt olmaktır. ee abi gidin yapın bunu yaa ama yapın yani.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-09-05, 15:49 #11
/\LI€N /\LI€N çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

boşverin ya sizi seven böle sevsin bendede göbek var ee nolmuş takma kafaya yaşamaya bak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-09-05, 10:54 #12
Dr Yucel Dr Yucel çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

arkadaslar zayıflamak egzersiz ve diyettle bırlıkte yapılmalı zaten gereklı konular fazlasıyla var.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 09:38 #13
alexo alexo çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

ben sana sana soliimisiniz zor fln degil arkadasim. bende 4 senedir body building yapiyorum. mehmet oz un solemis olduu en son karin erir fitness yapanlar icin dir. yani kas degil sadece kasin ustundeki yag tabaksini ertimekten bashediyor o. ama eger onun yerin oradaki yaglar arasindaki kasi gelistirmek se amacin o zmn is daha kolay . dedigi gibi her gun 100 mekik mantikli olabilir. ama o sadece kisa bi sure icin vucut bell bi yerden sonra 100 mekige de alisir yanit vermez. dolayisiyla zamanla arttiricaksin o sayiyi. bu arad aarkadasin dedigi dogru tabi vucut istiyorsan evde yetmez spor salonuna yazil arkadasim. B ir arkadas da ben her gun mekik cekiyorum ama hala alt mide kaldi diyor. O nun da cevabi sudur ki bizim bildiimiz standard mekik yani egilip kalkmak ust mideyi calisitirir alt mide icin hareket tamamen farklidir. onun icin ise yine sirtustu yatacaksin ve ayaklarini birlestirip ayni anda yukari 90 dereceye kdr kaldiri[ tekrar yere indireceksin ama ayaklarin hicbir zaman yer edegmesin ne kdr diger mekikten yapiyosan bundan da o kdr sayida yap arkadsim o zmn goreceksin gecicicek. ayrica unutmayin yaglari kasa dondurmek diye bir sey yoktur. kaslarin arasindaki yag tabaskini inceltmek vardir .dolayiysyla yemeginizede dikkat edin biraz. misal gece gidip iki durum veya sosisli gibi seler yemeyin.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 12:09 #14
High Hopes High Hopes çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

bol bol yürüyüş yap bence.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 21:51 #15
Service Service çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

1.90 Cm 112 Kg.. Ee Haliyle Biraz Gobek Var, Ama Ben Memnunum 64 Kilo Olan Du$unsun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 22:00 #16
RadiqaL RadiqaL çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

yemek yemiyrek vede spor yaparak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 22:28 #17
miqrobe miqrobe çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

biraz yediklerine dikkat et hergn yarım saat hafif tampolu kos ve kultur fizik yap.ben 3 bucuk ayda 8 kılo verdim.94 tum simdi 86 yım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-10-05, 22:42 #18
aytac.cici aytac.cici çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

Arkadaşlar Ben Gecen sene Haziran Ayonda 82 Kilo İdim : Yoğum bir Tempo ileee 57 Kiloya Düştüm . Daha da düşmek istiyıorum .

Sorunun Su.. Göğüs bölgesinde yağlanma var. Yani Orası bir gemc kız göğsü gibi dıuruyo ne yapabilirim. Birde Alt Karın Bölgesinde Göbek Var onuda eritmek istiyorum. Badiye gitsem ise yarar mı ?
,
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-10-05, 12:50 #19
airduncan airduncan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

bi arkadaş demiş 64 kilo ya gobek mi olur örneği tam benim
boyum 168 kilo 65 ama acaip bi göbek var
bende mekiğin göbek eritmede en önemli paya sahip olduğunu düşünüorumda
zor gelio günde düzenli mekik çekmek
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-10-05, 13:17 #20
murgan murgan çevrimdışı
Varsayılan Cvp: göbeğimi nasıl eritebilirim?

Bende de göbek vardı erittim. Ama ööle 100 mekikle değil. Sağlam adam her gece 100 mekik çekemez yaaa. 3 beyazı kes(un, şeker,tuz). Akşamları sadece salata veya meyvayla doy (limitsiz, çok az yağlı, bol limonlu). Gidebilirsen salona gir ve kardio çalış, yada iki günde bir 5 km orta tempoda koş. 2,5 ayda 7, 6ncı ayın sonunda 13 kilo verdim. Şimdi akşam yemek yerine tavsiye ettiklerimi yiyip bol su içiyorum. Aaaa bu arada bu sayede sigarayı bıraktım.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:48
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018