Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 08-12-18, 19:30 #21
MissRocco MissRocco çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen PwCrosieR Mesajı Göster
Moruk video cekmişsindir illaki bak bakalım kim daha çok ölmüş, 3 katı daha çok kill almışız sizden warriorlardan çok senin charın ölmüş hala bide utanmadan konuşuyormusun ?

Yatır kaldır üst üste Ikate leri saymıyorum bile
Aslanım sen kimsin hem forum hem together pokesi mi ?
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-18, 19:44 #22
PwCrosieR PwCrosieR çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MissRocco Mesajı Göster
Aslanım sen kimsin hem forum hem together pokesi mi ?
Söylediklerime cevap veremeyip sende klasik rakastan bebeleri gibi olmuşsun hep bi ağlama icindesiniz bu beyninizle devam edin, dünkü dayak beyninde hasar bırakmış sanırım az daha çalışmalısın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-18, 20:08 #23
MissRocco MissRocco çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen PwCrosieR Mesajı Göster
Söylediklerime cevap veremeyip sende klasik rakastan bebeleri gibi olmuşsun hep bi ağlama icindesiniz bu beyninizle devam edin, dünkü dayak beyninde hasar bırakmış sanırım az daha çalışmalısın
Söylediklerin kaale alınacak bi yanı yok. 7 krowaz set var karşıda 9 krowaz set. Arada ki farkı beynin yeterse sen düşün yorum yap.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-18, 20:10 #24
PwCrosieR PwCrosieR çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MissRocco Mesajı Göster
Söylediklerin kaale alınacak bi yanı yok. 7 krowaz set var karşıda 9 krowaz set. Arada ki farkı beynin yeterse sen düşün yorum yap.
İtem diye ağlıcak en son kişi sizsiniz moruk harbi senidr akıllı biri sanardım sende süzme bir beyinsiz cıktın, Ben o kadar yatır kaldır yesem utancımdan konusamazdım sen hala, Hadi bak yoluna dünkü dayağı kendi capında az daha sindir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-18, 20:26 #25
MissRocco MissRocco çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen PwCrosieR Mesajı Göster
İtem diye ağlıcak en son kişi sizsiniz moruk harbi senidr akıllı biri sanardım sende süzme bir beyinsiz cıktın, Ben o kadar yatır kaldır yesem utancımdan konusamazdım sen hala, Hadi bak yoluna dünkü dayağı kendi capında az daha sindir
Şu verdiğin cevaptan bile asalak biri olduğun belli 2 ekip arasında ki item farkı ne bi anlatsana ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-18, 21:13 #26
PwCrosieR PwCrosieR çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MissRocco Mesajı Göster
Şu verdiğin cevaptan bile asalak biri olduğun belli 2 ekip arasında ki item farkı ne bi anlatsana ?
Moruk sen cidden ya şizofrensin ya da beyninde ciddi bir kusur var bunu söylediğine göre cidden boş yere alıntı yapıyorum sana o olmayan beyninle yaşamaya devam et sen, arada böyle partylere girde seni yatır kaldır yapmak kadar zevk vermiyor bişey

Buda benden sana son alıntı olsun kücük beyinli böceklerle konuşmak çok tarzım değil
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-12-18, 20:58 #27
TheLazpanyoI TheLazpanyoI çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK

Tebrikler güzel video , aylar sonra bir video da kendimi görünce duygulandım zeynel kardeşim de hakkını veriyor zaten güzel oynatıyor , başarılar .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-12-18, 01:56 #28
MrsTURKER MrsTURKER çevrimdışı
Varsayılan C: MARIUSZ [ 8 VS 16 ] RakastanSua & ADMİRAL #TEAMSPEAK

ooooo alırım bır dalll D
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
char, için, iyi, sahnedir, seyirler

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 04:19
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018