FrmTR ForumTR Forum TR

FrmTR ForumTR Forum TR (https://www.frmtr.com/)
-   Garip Olaylar (https://www.frmtr.com/garip-olaylar/)
-   -   efsane (https://www.frmtr.com/garip-olaylar/3730-efsane.html)

Darkwolf 30-03-04 23:37

efsane
 
Okuduğu üniversiteyi tek dersi kaldığından bitiremeyen bi öğrenci varmış. Dersin hocasına gidip, “Hocam ben artık okulu bitirmek istiyorum, lütfen bana yardımcı olun” demiş. Ama hoca prensip sahibi bi adammış, “Zaten kolay soruyorum, yardım-mardım edemem” diyerek öğrenciyi odasından dışarı çıkarmış.
Sınav günü geldiğinde sorular dağıtılmış, bizim öğrenci kağıdı alıp okumaya başlamış. Anlaşılan çalışmadığı yerden çıkmış sorular. Çünkü gürültülü bi şekilde nefes alarak yüzü ellerinin arasında öylece duruyomuş. Birden kalemtraşını çıkarıp kaleminin ucunu sivriltmeye başlamış. Sonra da aniden sivri kalemi burun deliğinden içeri hızla sokmuş. Zavallı genç, beynine ulaşan kalem sonucunda hemen oracıkta ölmüş. Bu intihardan bi’kaç hafta sonra dersin hocası da bunalıma girip kendini asmış!

ultras341 01-04-04 01:20

Cvp: efsane
 
vaaaaay cok ilginc bi hikye ya. hoca tam serefsizmis. böyle tip hocalara kıl oluyorum zaten...

WARRiOR 01-04-04 01:21

Cvp: efsane
 
kesin bjk futbol takımına girebilmek için artık mezun olmak istiyodur dimi darkwolf?

Darkwolf 01-04-04 01:27

Cvp: efsane
 
Alıntı:

Gerçek Mesajı Gönderen WARRiOR
kesin bjk futbol takımına girebilmek için artık mezun olmak istiyodur dimi darkwolf?

Warrior ne alaka?

WARRiOR 01-04-04 01:31

Cvp: efsane
 
geçenki hikayeden ağzımız yanmıştı hatırlarsan.. o bakımdan söyledim;)

Darkwolf 01-04-04 01:34

Cvp: efsane
 
eyvallah kitledim o konuyu zaten... bi daha tovbe,, yok oole konular benim de agzim yandi o isten...

OSD 01-04-04 04:45

Cvp: efsane
 
bu hikaye biraz sallama gibi.özellikle intihar kısmı.

mechanics 01-04-04 23:45

Cvp: efsane
 
Hocam iyi hoş da bu efsaneler.com'u aşsak artık farklı şeyler konuşsak.

Darkwolf 01-04-04 23:59

Cvp: efsane
 
Alıntı:

Gerçek Mesajı Gönderen mechanics
Hocam iyi hoş da bu efsaneler.com'u aşsak artık farklı şeyler konuşsak.

dostum katki saglarsaniz farkli seylerde konusucaz insallah...

CyberMaFia 02-04-04 19:31

Cvp: efsane
 
ne zman olmuş peki bu¿

TEM 03-04-04 03:31

Cvp: efsane
 
erkek degil de kiz olsaydi ver-kurtul taktigiyle bittiydi o is. boylece canini vermek zorunda kalmazdi.

Gore 05-06-04 20:51

Cvp: efsane
 
Yani yakın zamandaysa kesinlikle gündeme otururdu...

ücünbiri 05-06-04 23:05

Cvp: efsane
 
topicin basligi bile efsane yaw ne inaniyorsunuz, hem bu arkadas nasil burnundan kursun kalem sokup intihar etmis bunu anlamakda mumkun degil,

delibekir 06-06-04 00:35

Cvp: efsane
 
bence gerçek deyil böyle boktan sebeb için insan ölürmü ya pehhhh

ücünbiri 06-06-04 00:43

Cvp: efsane
 
Alıntı:

Gerçek Mesajı Gönderen delibekir
bence gerçek deyil böyle boktan sebeb için insan ölürmü ya pehhhh

mezun olamadi diye intihar edenler gercekten hollandada bile var, hele birde ogrenim kredisi almissa allah rahmet eylesin :( :( :(

yesghost 06-06-04 01:23

Cvp: efsane
 
anlaşılanagöre bunalıma girmiş ve akıl iptal lmuş hisler devredeyken insanlar hata yapmaları anmeselesi olur

mcobra06 06-06-04 15:39

Cvp: efsane
 
bencede daha garip olaylar konusalım. adam ıntahar etmıs neyı garıpkı gunumuzde normal karsılanan bırse...

vatanda 06-06-04 15:52

Cvp: efsane
 
Bunu bir benzerini sehirefsanelerine okumustum. Ama bir farkla, kiz bogazina sokuyordu kalemi.

gurhan36 08-06-04 11:53

Cvp: efsane
 
bana da Trakya Üni. okurken matematikçi takmıştı. Adamla önce efendice konuştum. Baktım olmuyor adam her seferinde derste , nerde görürse görsün azarlıyordu. Bri dayanamadım benim kuzenleden biri avukat adamı mahkemeye verdim mahkeme kağıdını alan adam yanıma geldi böyle bir şey olmasına gerek yok demişti. sen ne istiyorsan olsun dedi ve iş bitti. :-)))

ExistenT 08-06-04 15:47

Cvp: efsane
 
ohaohaohaoha


Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 23:03
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)