FrmTR ForumTR Forum TR

FrmTR ForumTR Forum TR (https://www.frmtr.com/)
-   Donanımlar (https://www.frmtr.com/donanimlar/)
-   -   19" monitor? (https://www.frmtr.com/donanimlar/3489-19-monitor.html)

bluejewel100 28-03-04 23:38

19" monitor?
 
arkadaşlar 19" bi monıtor almak niyetindeyim.Piyasada zaten çok fazla seçenek yok(en azından ulaşılabilir fiyatta olanlar için söylüyorum.)hyundai imagequest 995, samsung magicbright ve lg arasında bi seçim yapmam lazım.fiyatları 50$ falan oynuyo kendi aralarında.Kullananlar veya bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.

DENIZCISERKAN 28-03-04 23:44

Cvp: 19" monitor?
 
hyundai ınkini kullanmıştım hocam,canavar gibi;)

KURTBEBE 28-03-04 23:51

Cvp: 19" monitor?
 
bende hyundai tavsiye ederim

WARRiOR 28-03-04 23:59

Cvp: 19" monitor?
 
ben samsung 957MB kullanıyorum çok memnunum... eskiden hyundai vardı ayar tutmuyodu bazen..

TheRiver 29-03-04 00:18

Cvp: 19" monitor?
 
lg ninkini çok beğenenler var.. ancak kullanmadığım için bişi söyleyemem. samsung un cihazı da çok çok iyidir..

Ps_ychopat 29-03-04 00:24

Cvp: 19" monitor?
 
Bircok arkadasim Samsung aldi, ve gercekten hepside cok begendi, kaliteli guzel monitor..
bende ViewSonic :)

bluejewel100 29-03-04 00:34

Cvp: 19" monitor?
 
bide philipsler var tabi saymayı unutmuşum ama pek iyi şeyler duymadım üatelik bide fiyatı yüksek?

mechanics 29-03-04 01:18

Cvp: 19" monitor?
 
Bulabilir misin bilmem ama NEC'ler de çok iyi.

powerhead 29-03-04 01:46

Cvp: 19" monitor?
 
Viewsonic tavsiye ederim özellikle 19"'lerde.

Ps_ychopat 29-03-04 04:14

Cvp: 19" monitor?
 
ViewSonic herzaman en iyisidir monitor'lere gelindigi zaman, herzaman en kaliteli monitor'ler ViewSonic tarafindan yapilmaktadi, ve kalitesi gibi fiyatlarida digerlerine gore nazaran biraz daha yuksektir..

Ama Samsung'da iyi monitor yapar..

CaN 29-03-04 04:30

Cvp: 19" monitor?
 
hyundai en iyisi arkadaşlar kullanan arkadaşlarim war hepsi de gayet memnun, Lg kullananlar pek memnun diil.

arachnida 29-03-04 09:32

Cvp: 19" monitor?
 
ViewSonic iyi LG lere sakın bulaşma NEC güzel

FCK 29-03-04 19:38

Cvp: 19" monitor?
 
en iyi diyorsan Sony güzel diyorlar ama pahalı biraz.

powerhead 30-03-04 00:58

Cvp: 19" monitor?
 
Yok dostum Sony bilgisayar aleminde o kadar iyi değil.Sadece LCD'lerde hoş ama CRT'lerde asla en iyisi olamaz.

Sekiz 30-03-04 14:04

Cvp: 19" monitor?
 
işçilik biraz kötü oluyo ama görüntü güzelliği açısından hyundai tavsiye ederim yani daha canlı görüntüler için

FCK 30-03-04 21:41

Cvp: 19" monitor?
 
Alıntı:

Gerçek Mesajı Gönderen powerhead
Yok dostum Sony bilgisayar aleminde o kadar iyi değil.Sadece LCD'lerde hoş ama CRT'lerde asla en iyisi olamaz.

çok monitör kullandım Sony kadar iyisini görmedim diyebilirim.

cannabis 31-03-04 00:45

Cvp: 19" monitor?
 
hocam philips alma da ne alirsan al:)

109e ve 109s kullandim ikisinin de renkleri cok iyi degildi,
hyundai dersen q910 var int. kafede 10 tanesi yan yana (makne konfig. ayni) her birinin renkleri ayri telden....

viewsonic veya nec tavsiye ederim. lcd olarak dusunursen 19 nfren kullandim cok memnun kaldim...

Ps_ychopat 31-03-04 01:01

Cvp: 19" monitor?
 
Sonuclar ;
ViewSonic
Sony
hyundai

Ben Viewsonic ve sony'i biliyorum en iyileri olarak, ama viewsonic tercihim olur :)

powerhead 31-03-04 03:06

Cvp: 19" monitor?
 
cannabis sen Philips 19"'in en düşük modellerinden almışsın B ve P serisi gayet kaliteli görüntüye sahip.

tequila 31-03-04 03:48

Cvp: 19" monitor?
 
bende de hyundai q995 var. piyasadaki fiyat/performans açısından en iyi monitör. 2 ay önce bayaa bir araştırma yapmıştım 19 inçler arasında. kesinlikle nec alma derim. eğer paraya kıyarsan sony al. ama arada bayaa fark var. hyundai ler ben aldığımda 230+kdv ydi.


Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 03:52
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)