FrmTR ForumTR Forum TR

FrmTR ForumTR Forum TR (https://www.frmtr.com/)
-   Whatsapp, Skype, Snapchat, Azar, Telegram, Bip Messenger (https://www.frmtr.com/whatsapp-skype-snapchat-azar-telegram-bip-messenger/)
-   -   6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım? (https://www.frmtr.com/whatsapp-skype-snapchat-azar-telegram-bip-messenger/2430-6li-icq-caldim-kurbanin-geri-almamasi-icin-ne-yapayim.html)

modras 20-03-04 16:29

6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
icq ascii karakter kabul etmiyor galiba. çaldığım numarayı, kurbanın geri almaması icin ne yapmalıyım?

DENIZCISERKAN 20-03-04 18:54

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
satırlı ve katlı şifre kullan,primary mail i değiştirmeyi unutma...

yakamoz01 20-03-04 19:52

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
primary mailini ve org şifresini değiştir. bu kadar. birde sağda solda .dat ı nı bırakma..

Talat10gu 20-03-04 20:54

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Wallah ben alıom elime bi disket giriom int. cafeye. 2 dk.da dat'taki şifreleri kıran prog.u.
sorra da yukluom diskete şifreleri... :D:D:D

PsiKiYaTRiST 20-03-04 21:22

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Şifrenin icine yumşak g koy Yani ğ örnek: türkğ

Daha sonra emaiL`e kendi emaiLini ekLe ve hergün icq.com/password dan şifreni Yollat maiLine ben bu şekiL sabah akşam şifremi mailime yollatarak
bütün icqLarimin maillerini Primary emaiL yaptim :) denemesi bedava vereyim bi icq sana Sifresi killerserver@hotmail.com yada hackchat@mynet.com a geLir
ki bu mailleri aldığım en fazLa 1 2 ay oldu hergün 2 3 kez mailine yollatman yeter..

DaToX 20-03-04 22:27

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
1000 defa yollatsan pm den sildirtemezsin pm i.
git bir icq regle pmli bi sekil
sora o pm i kullanma gunde kac defa istiosan yolla istedigin kdr
pm in degistiine inandigin vakit icq yu registerladigin pm e yollatmayi dene bakim.
deisti dersen yalan soyluyo derim senin icin.

ICQ 2 eli YAKANDA senden Nefret ediyo olsa PM e yollar sifreyi.

PsiKiYaTRiST 20-03-04 23:01

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
DaToX , Pm Deaktivasyonu benden dahamı iyi biLiceksin?
e hadi madem
378777 104056 AL bunlari Pmlerine yollat $ifreyi ama genede Benim maiLe geLir $ifreLer
ßunlari ben Primary email yaptim.
biLip bilmeden konu$mayin..

dedektif 20-03-04 23:04

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Ascii karakter kabul etmeyen icq, türkçe karakterleri nasıl kabul edecek? Saçmalamayın.

canisi 21-03-04 01:09

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
arkadaslar bundan 6 veya 7 ay once pm degiştirebılıyorduk ama su an gunda 10 kere sıfeyı e-maile ıstet pm degısecegı sanmam

PsiKiYaTRiST 21-03-04 02:51

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Tamam siz kinq siniz King heLaL size..
Bravo bende zaten Icqya yeni başLadım tavsiyeLerimi dikkate aLmayin.
Sonra ama geLip sakin icqma Bertan baba yardimci oL demeyin!. byez..

333 21-03-04 03:25

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
PsiKiYaTRiST ben pek icq dan anlamam ama bence yanılıyorsun 378777 nin sahibi mongoose@warwick.net bu adresten https://web.icq.com/secure/password passwordumu unuttum deyip nex yaparsan şifrenin pm e gittiğini göreceksin yani bu mail adresine mongoose@warwick.net

EgoisT 21-03-04 04:40

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
ups bertan babaya yamuk yok :D
Bertan arkandayım kanka...

Shadowfex 21-03-04 11:31

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
PsiKiYaTRiST ben denedim geçen "ğ" olmadı... anca # felam kabul etti...

s4v3n 21-03-04 22:50

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Alıntı:

Gerçek Mesajı Gönderen PsiKiYaTRiST
Tamam siz kinq siniz King heLaL size..
Bravo bende zaten Icqya yeni başLadım tavsiyeLerimi dikkate aLmayin.
Sonra ama geLip sakin icqma Bertan baba yardimci oL demeyin!. byez..


ICQ ` ya yeni mi başladın :)

coo 22-03-04 21:23

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
ya arkadaşlar ascii karakterleri drekt kabul etmez icq ya . onun için biraz dokuman okumanız gerekiyo. ayrıca bi 6 lı alınca bence ilk yapman gereken şey numaranın şifresini degiştirmeden pm e yeni bi pm ekleyip ve o pm e şifre gondermesini saglamak.

PsiKiYaTRiST 23-03-04 01:51

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
378777 Eski pm`yede gidiyor benim maiLede geLiyor $ifre Eski sahibi geri alamaz Benim icq`u sıkıyosa aLsin $ifre ona gidiyorsa biLe Göremiyordur :)
çünkü içinde yumşak g yani ğ var..
ICqda türkçe karakter yapiliyor Sizinkinde olmuyorsa Icq sürümünden kaynaklanıyordur hata :)
EgoiSt , s3v4n :) babalar BIrakin GencLere yardim edeLim dedik. AdamLar kendiLerini King saniyoLar :)

onelle 23-03-04 09:04

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
Selam,
PsiKiYaTRiST in tavsiyesi ile şifreme ğ koydum .hiç problemsiz kabul etti.şu an kullanıyorum.

MAFIA 23-03-04 19:05

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
beyler kızdırmayın berto mu benım haaa ;)
ondan ıcq bılen varsa buyursun gelsın :D

333 24-03-04 03:30

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
PsiKiYaTRiST bence hiç korkma adam o uin ni "378777" reglediği günü bile unutmuştur icq dan gelen maillere bile bakmıyordur büyük olasılıkla , ama elaman bilinçli kullanıcıysa o numarayı rahatlıkla geri alır pass ına ne koyarsan koy reset olayı var yeni bir şifre istetir maile işlem tamam

Pentium 24-03-04 13:14

Cvp: 6'lı icq çaldım, kurbanın geri almaması icin ne yapayım?
 
333 ya birakin bu isleri herhalde sen portakal suyu kivamindayken adam o numarayi almis yani ne olacak sen o numarayi calarsan vallahi cevre kirliligi,erozyon gibi adamsiniz bir yerde otururken bu ulkenin nasil soyuldugunu tartisip ver yansin ediyorsunuzdur.sadece uzuluyorum. hepinize iyi gunler.


falcon

not pentium"um babasi :mad:


Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:07
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)