Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 06-05-10, 14:07 #41
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen palotbaba Mesajı Göster
Benim sorum şu olucaktı bir türlü bulamadım cevap...

Xbox360'a banlandıktan sonra bir Harddisk taksak ? taktığımız harddisk in microsoft tarafından ele geçirilme riski varmıdır yoksa konsol zaten banlı sonradan harddisk taksak bişey olmaz bulamazlar mı dersiniz ?
İlk sayfaya bilgiler eklendi. İnceleyebilirsiniz.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-05-10, 18:39 #42
palotbaba palotbaba çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.


Baktım. Fakat benim istediğim cevap yazmıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-10, 19:20 #43
DjCedrics DjCedrics çevrimdışı
Arrow C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.


Merhaba. 8 senedir Ps2 kullanıyorum. Modelini bilmiyorum ama kalın. Zamanında 750 TL ye almıştım.. 2004 yılında chip taktırdım. Korsan oyunları sorunsuz oynuyordum. Bir süre sonra Ps2 garip garip gacur gucur sesler çıkarmaya başladı. Ps2 ye bir yumruk veya bir osmanlı tokadı indirince geçiyordu (Ben gayet ciddiyim). Bunu her oyunda yapmıyor bazı oyunlarda yapıyor. O tarihlerde Ps2 mi yere düşürmüştüm 1 metreden. Bir gün dayanamadım merak ettim Ps2 yi açtım. Ps2 yi takılan oyunlarla kasası açık oynadım. Lensinin ikide bir yukarı aşağı hareket ettiğini fark ettim. Bunu çözemem dedim idare edeyim dedim o günden 6 sene geçti idare ettim. Çok fazla emülatörlerim var onları sorunsuz çalışıyor. Yaklaşık 120 tane oyun var 20 tanesi orijinal 100 tanesi korsan. Bunların çoğunu çalıştırırken ses çıkarıyor. Geçenlerde bir oyun aldım bir gün sorunsuz oynadım sonraki gün yine böyle sesler çıkarıyor. Ps2 ye vurmayınca geçmiyor. Oyunları Ps2 ye vura vura oynuyorum şimdi oyunu çıkarttım CD'nin altı yanmış. Bir sürü yanık gibi çizikler var. Oyunun yanması sorun değil ama Ps2 mi değiştirmeden nasıl düzeltebilirim? Yardımınıza ihtiyacım var.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-05-10, 23:37 #44
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen DjCedrics Mesajı Göster
Merhaba. 8 senedir Ps2 kullanıyorum. Modelini bilmiyorum ama kalın. Zamanında 750 TL ye almıştım.. 2004 yılında chip taktırdım. Korsan oyunları sorunsuz oynuyordum. Bir süre sonra Ps2 garip garip gacur gucur sesler çıkarmaya başladı. Ps2 ye bir yumruk veya bir osmanlı tokadı indirince geçiyordu (Ben gayet ciddiyim). Bunu her oyunda yapmıyor bazı oyunlarda yapıyor. O tarihlerde Ps2 mi yere düşürmüştüm 1 metreden. Bir gün dayanamadım merak ettim Ps2 yi açtım. Ps2 yi takılan oyunlarla kasası açık oynadım. Lensinin ikide bir yukarı aşağı hareket ettiğini fark ettim. Bunu çözemem dedim idare edeyim dedim o günden 6 sene geçti idare ettim. Çok fazla emülatörlerim var onları sorunsuz çalışıyor. Yaklaşık 120 tane oyun var 20 tanesi orijinal 100 tanesi korsan. Bunların çoğunu çalıştırırken ses çıkarıyor. Geçenlerde bir oyun aldım bir gün sorunsuz oynadım sonraki gün yine böyle sesler çıkarıyor. Ps2 ye vurmayınca geçmiyor. Oyunları Ps2 ye vura vura oynuyorum şimdi oyunu çıkarttım CD'nin altı yanmış. Bir sürü yanık gibi çizikler var. Oyunun yanması sorun değil ama Ps2 mi değiştirmeden nasıl düzeltebilirim? Yardımınıza ihtiyacım var.

Tamir ettirerek Artık yani uzun seneler olmuş ve baya da hasar olmuştur vura vura..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-10, 13:03 #45
DjCedrics DjCedrics çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Evet ya artık taktığım CD yi çıkarınca CD'nin altı yanmış şekilde çıkıyor. Tamiri ne kadar sürer acaba bir de Ankara'da yetkili servis telefonu verebilir misiniz?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-10, 14:06 #46
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen DjCedrics Mesajı Göster
Evet ya artık taktığım CD yi çıkarınca CD'nin altı yanmış şekilde çıkıyor. Tamiri ne kadar sürer acaba bir de Ankara'da yetkili servis telefonu verebilir misiniz?
Bu konuda birşey diyemeyeceğim. Arama motorlarından ararsanız bulabilirsiniz.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-05-10, 12:21 #47
yigido_58 yigido_58 çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Arkadaşlar bende PS2 var ve 20 kadar oyun var ama hepsi de sıktı beniYeni oyun almak istiyorum ama bildiğiniz yada grafikleri iyi,sesler muhteşem dediğiniz bir oyun var mı?Benim aklımdan Juiced 2: Hot İmport geçiyor.Grafikleri nasıl?Sesler iyi mi?Yoksa Juiced 1 gibi oynanışı berbat mı?Eğer Juiced 1 gibi ise almicam.Yorumlarınızı bekliyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-10, 15:49 #48
lord aragorn lord aragorn çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

O oyunları bilmiyorum ama ps2'nin en iyi oyunları :God of war serisi-dmc serisi-resident evil serisi-black-shadow of colossus-ico-killzone-gta sa-tekken 5 -bully gibi oyunlardır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-05-10, 18:17 #49
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yigido_58 Mesajı Göster
Arkadaşlar bende PS2 var ve 20 kadar oyun var ama hepsi de sıktı beniYeni oyun almak istiyorum ama bildiğiniz yada grafikleri iyi,sesler muhteşem dediğiniz bir oyun var mı?Benim aklımdan Juiced 2: Hot İmport geçiyor.Grafikleri nasıl?Sesler iyi mi?Yoksa Juiced 1 gibi oynanışı berbat mı?Eğer Juiced 1 gibi ise almicam.Yorumlarınızı bekliyorum
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen lord aragorn Mesajı Göster
O oyunları bilmiyorum ama ps2'nin en iyi oyunları :God of war serisi-dmc serisi-resident evil serisi-black-shadow of colossus-ico-killzone-gta sa-tekken 5 -bully gibi oyunlardır.
Arkadaşlar bundan sonra oyun hakkında öneri ve isteklerinizi buraya yapınız.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-10, 12:08 #50
berkoao berkoao çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

mrb arkadaslar.amerıkadan ps3 aldım.ve beraberınde 3 tane oyun.tv ye bagladım bı sıkıntı yok oynadım.ntsc olması lazım makıne.fakat turkıyeden bı oyun aldım ve oyun pal.oyunu taktıgımda you can not play thıs game at the current vıdeo output settıng (80028F10) dıye bır hata verıyor.vıdeo output settınge gırıyorum standart ntsc ve 480 dıye 2 secenek var ne yapabılırım ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-06-10, 16:37 #51
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen berkoao Mesajı Göster
mrb arkadaslar.amerıkadan ps3 aldım.ve beraberınde 3 tane oyun.tv ye bagladım bı sıkıntı yok oynadım.ntsc olması lazım makıne.fakat turkıyeden bı oyun aldım ve oyun pal.oyunu taktıgımda you can not play thıs game at the current vıdeo output settıng (80028F10) dıye bır hata verıyor.vıdeo output settınge gırıyorum standart ntsc ve 480 dıye 2 secenek var ne yapabılırım ?

Ntsc oyunlarını deneyin.. ABD bölge farki nedeniyle oluyordur.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-06-10, 18:13 #52
XirOyun XirOyun çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Arkadaşlar Ben Dün Ps2 Slim 90006 Aldım ... İçinde Matrix Çip Var...
Satan Adam Sakın Mor DVD Takma Gözü Yakar Demiş...
Net'te Araştırdım Bazı Kişiler Verbatim Mor DVD'ye Oyunlarını Düşük Hızda Yazdır Hiç Bir Problem Olmaz Diyorlar Bazıları İse Mor DVD Kullanma Göz Yanar Diyorlar ...

1-Mor DVD Gözü Yakar Mı ?
2-Yakmazsa Neden Net'te O Kadar Kişi Şikayetçi...?
3-Son Olarak Net'te Bazıları Gümüş DVD Bulsan Bile PC Onu Yazamaz Diyorlar ... Doğru mu ?

+ Olarak Hepsi Burada Da VERBATIM DVD-RW 4.7GB 4X MAT SILVER 10LU CAKEBOX 43552
13,39 TL

Bu 4x 16x Falan Olunca Fiyatları Değişiyor... O 16x Vs... Yazma Hızı İle İlgili Mi...?

Yani Eğer 16x Alırsam 16x'ten Aşağı Hızda Yazamaz Mıyım?

Cevaplarınız İçin Şimdiden Teşekkürler...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-06-10, 18:28 #53
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen XirOyun Mesajı Göster
Arkadaşlar Ben Dün Ps2 Slim 90006 Aldım ... İçinde Matrix Çip Var...
Satan Adam Sakın Mor DVD Takma Gözü Yakar Demiş...
Net'te Araştırdım Bazı Kişiler Verbatim Mor DVD'ye Oyunlarını Düşük Hızda Yazdır Hiç Bir Problem Olmaz Diyorlar Bazıları İse Mor DVD Kullanma Göz Yanar Diyorlar ...

1-Mor DVD Gözü Yakar Mı ?
2-Yakmazsa Neden Net'te O Kadar Kişi Şikayetçi...?
3-Son Olarak Net'te Bazıları Gümüş DVD Bulsan Bile PC Onu Yazamaz Diyorlar ... Doğru mu ?

+ Olarak Hepsi Burada Da VERBATIM DVD-RW 4.7GB 4X MAT SILVER 10LU CAKEBOX 43552
13,39 TL

Bu 4x 16x Falan Olunca Fiyatları Değişiyor... O 16x Vs... Yazma Hızı İle İlgili Mi...?

Yani Eğer 16x Alırsam 16x'ten Aşağı Hızda Yazamaz Mıyım?

Cevaplarınız İçin Şimdiden Teşekkürler...
http://www.frmtr.com/ps2-ve-tum-oyun...yi-ve-ps2.html
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-06-10, 13:39 #54
quadrato quadrato çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

paylasım ıcın saol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-06-10, 21:05 #55
xCastieLx xCastieLx çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Merhaba arkadaşlar ben xbox 360 elite aldım ve hd tv me baglamak istiyorum sanırım bunun için ayrı aparat almam lazım elite kutusundan çıkmıyor dimi ? yoksa elite kutusundan çıkan ztn hd mi ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-06-10, 14:26 #56
raistlin55 raistlin55 çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Arkadaslar elimde kalin kasa hdd ps2 var icinde oyun yuklu ve ben bu hdd yi laptopa baglamak istiyorum nasil olacak bilen varsa yardim ederse sevinirim

not:matrİx cip var ve hdd direk aciliyor cd den baslamak icin ucgen tusuna basiyorum . Bagzi degisik olanlarda var ondan belirttim

simdidentesekkurler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-06-10, 20:02 #57
ovunc09 ovunc09 çevrimdışı
13 C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Merhaba arkadaşlar.Benim Phılıps 190cw pc monitörüm var.Gayet güzel görüntü veriyor.Ben avermedia dan yaklaşık 300 tl lik tv kartı alıcam.Oyun konsollarınızı bağlayabilirsiniz diyor.Tv kartında televizyonda olan kırmızı ve beyaz girişler yok ama sarı giriş var.Ben o sarı girişe ps2 min sarı olan kablosunu bağlasam.Acaba monitörden güzel görüntüler alabilirmiyim...



Cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.........
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-06-10, 00:29 #58
xCastieLx xCastieLx çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen xCastieLx Mesajı Göster
Merhaba arkadaşlar ben xbox 360 elite aldım ve hd tv me baglamak istiyorum sanırım bunun için ayrı aparat almam lazım elite kutusundan çıkmıyor dimi ? yoksa elite kutusundan çıkan ztn hd mi ?

bi yardım edin ya acıyonuz konuları bakan yok...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-06-10, 11:08 #59
Jurannessic Jurannessic çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen xCastieLx Mesajı Göster
Merhaba arkadaşlar ben xbox 360 elite aldım ve hd tv me baglamak istiyorum sanırım bunun için ayrı aparat almam lazım elite kutusundan çıkmıyor dimi ? yoksa elite kutusundan çıkan ztn hd mi ?

Kutudan çıkan component kablosu ile TV ye bağlantı kurunuz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-06-10, 11:41 #60
ovunc09 ovunc09 çevrimdışı
Varsayılan C: Her Türlü Ps2 & Xbox 360 Hakkında Sorun Ve Sorularınızı Yazabilirsiniz.

Ya bi cevap veren yok ya nasıl bi forum bu ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 11:05
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018