Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 14-12-05, 04:13 #1
mchades mchades çevrimdışı
Exclamation Half Life 2 sorunu


oyuna başlarken A.l. Disebeld (yanlış yazabilirim) çıkıyo yani adamlar hiç birşey yapmıyo onlar sana bakıyo sen onlara bakıyon oyuna 1 kaç defa çıktıp girdiğim zaman düzeliyo tabi o zmanda 1,5 saat geçmiş oluyo options da A.I. enable diye bi seçenek yok sanırım konsola bişi yazmam lazım bilgisi olan varsa şimdiden teşekkürler
__________________
 
Eski 14-12-05, 08:15 #2
inXile inXile çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Half Life 2 sorunu


kardeş aç konsolu bende tam hatırlamıyorum ama a yazınca ai diye bişey geliyodu 1 yaz bas entera ama askerlerin yanındayken entera basma hadi kolay gele.... olmazsa pm at buraya mesaj yazma görmem çünki
 
Eski 14-12-05, 08:23 #3
AycN- AycN- çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Half Life 2 sorunu


Evet Dediğini Dene bende De olmu$tu Sorun
 
Eski 16-12-05, 03:53 #4
mchades mchades çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Half Life 2 sorunu

çok sağolun konsola ai_disable yazınca olay çözülüyo sağolun dostlarım
 
Eski 17-10-06, 21:58 #5
miroglu31 miroglu31 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Half Life 2 sorunu

sorun süreklimi çözülüyo yoksa devam ediyomu??bide her oyunu actıgımızda konsola yazcazmı bunu???
 
Eski 18-10-06, 14:51 #6
LimpBizk7t LimpBizk7t çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Half Life 2 sorunu

kopya HL2 lerde oluo o sorun yapay zekayı 0-1 deişitcen pacth fln vardı htırladıgım kadarıyla
 
Eski 23-04-08, 02:12 #7
67memetrix 67memetrix çevrimdışı
Varsayılan C: Half Life 2 sorunu

bende bir sorun yaşıyorum resmini koyamadım ama airboat ile gelinen son bölümde yani black mesa east bölümünde girişte kadınla asansöre inmem lazım ama kadın gelmiyor neden olabilir acaba şimdiden teşekkürler
 
Eski 23-04-08, 02:12 #8
67memetrix 67memetrix çevrimdışı
Varsayılan C: Half Life 2 sorunu

bende bir sorun yaşıyorum resmini koyamadım ama airboat ile gelinen son bölümde yani black mesa east bölümünde girişte kadınla asansöre inmem lazım ama kadın gelmiyor neden olabilir acaba şimdiden teşekkürler
 
Eski 12-09-08, 07:17 #9
janjaaz janjaaz çevrimdışı
Varsayılan C: Half Life 2 sorunu

ya hakkaten beyler ya bilen varmı bu hatunu nasıl hareket ettiricez? hatun gelmeyince ilerlenmiyor.
 
Eski 21-02-09, 19:54 #10
yokyaaaaa yokyaaaaa çevrimdışı
Question Half Life 2 cournel kanal sorunu

half life 2 de benim de bir sorunum var cournel kanal bölümünde kanalların olduğu tünele geldim ne yapacağımı bilmiyorum.Demo videosu vardı cd de ama cd de açılmıyor. o bölümü kesip video bölümünde paylaşana çok teşekkür ederim yardım edip anlatana da teşekkür ederim rep de veririm pm atıp videonun linkini verenin kırk yıl kölesi olurum
 
Eski 21-02-09, 19:55 #11
King King çevrimdışı
Varsayılan C: Half Life 2 sorunu

Lütfen eski konuları uplamayınız.
Sorunlarınız için yeni konu açınız.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:53
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018