Eski 07-03-04, 16:53 #1
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Counter Strike Hileleri

bynogame
şu Counter Strike ın hilelerini 5 yıldır bulamadım kimse düzgün bi cevap vermiyo bilen varsa Allah için yazsın...

Mesajı son düzenleyen talisman ( 08-03-04 - 23:13 ) Neden: Üsluba dikkat edersek güzel olur..
 
Eski 07-03-04, 21:02 #2
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
hangisini istiyonn???
 
Eski 09-03-04, 15:02 #3
zestoretic zestoretic çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mesih
şu Counter Strike ın hilelerini 5 yıldır bulamadım kimse düzgün bi cevap vermiyo bilen varsa Allah için yazsın...
cl_bob 0 (sıfır):şifreyi yazmadan ileryerek silahınıza bakın.Silahın ellerle birlikte ilerledikçe ileri geri gelip gittiğini görüceksiniz.Bunu yazınca bu yok olur.Ne işe yaradığını sorarsanız ilerlerken ateş edilince kurşunlar çoğu silah dahilinde tek noktaya gider.(en çok mp5 de işe yarar.)

cl_bobcycle 0(sıfır):Silah Görüntüsünü uzaklaştırır.Daha rahat nişan alma olanağı sağlar.

cl_bobup 0 (sıfır):ne olduğu bilinmiyor ama bir işe yaradığı kesin...

adjust_crosshair : Silahın namlusunun ucundaki yeşil şeyin (crosshair deniyo) rengini değiştirir.Karanlık haritalarda sarı aydınlık haritalarda kırmızı tercihimizdir.(Bu aradan bu komutu yazıp enter ladıkça ayrı renk gelecektir.)



Aşağıdaki kodları sadece Counter-Strike'ı server olarak başlattığınızda veya server makinasında yazarsanız çalışır. Hileleri kullanabilmek için önce konsolda sv_cheats 1 yazıp hile modunu aktif hale getirin. Daha sonra yine konsolda aşağıdaki kodları kullanın:



Kod Sonuç
changelevel (levelismi) (levelismi) isimli level'a gider
impulse101 16,000 $
givespaceweapon_awp Arctic Sniper Rifle
sv_gravity (-999 to 999999) Yerçekimi ayarı
sv_aim Auto-Aim Sadece Sniper Rifle ile otomatik nişan alma
give weapon_(silahadı) (silahadı) isimli silahı alın
gl_zmax 0 Duvarların içinden görün ve ateş edin
gl_zmax 3600 Duvarları normal hale getirir
cl_forwardspeed 999 İleriye hareket hızına 999 ekler
cl_backspeed 999 Geriye hareket hızına 999 ekler
cl_sidespeed 999 Yan adım hızına 999 ekler


işallah dogru duzgun olmustur
 
Eski 09-03-04, 15:11 #4
xL. xL. çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
LAN şifrelerini zestoretic arkadaşımız yazmış. Sen Internet'te kullanılanları mı arıyorsun?
 
Eski 11-03-04, 16:51 #5
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Yok ben LAN ı arıyordum da bişey sorcam;
Sv-cheats lı olanlarda hileyi ben server olunca yazdığım için tüm oynayanlara mı etki eder yoksa bi tek bana mı???
Bu rada çok teşekkürler
 
Eski 11-03-04, 17:33 #6
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
evet sen sv_cheats 1 yazdinda ipmu_se 101 yaz paran 16000 olur diger oyuncularda yazarsa onlarinkide 16000 olur

/cmd name Nick (nick kismina istedigin nick i yaz server in nick i degisir)
 
Eski 14-03-04, 17:42 #7
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Çok teşekkürler inşallah çalışır
 
Eski 15-03-04, 10:22 #8
jander jander çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Arkadaşlar birde şu internet üzerindeki ayarları yazsanız cok makbule hangi komut ne işe yarar cinsinden veya bu konuda adres varsa oraya bakalım
 
Eski 15-03-04, 13:52 #9
DeLeTeMaN DeLeTeMaN çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen jander
Arkadaşlar birde şu internet üzerindeki ayarları yazsanız cok makbule hangi komut ne işe yarar cinsinden veya bu konuda adres varsa oraya bakalım

Sanırım bunları arıyosun
 
Eski 15-03-04, 15:06 #10
jander jander çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
saol dostum aradığım tam olarak bunlar değildi ama bunlarda işime yarar
 
Eski 15-03-04, 19:08 #11
Murats Murats çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Lan üzerinde oynarken bütün hileleri kaptan bir program biliyormusun... cafede çocuklarin bagirşmalarindan biktim... birde CS de oynarken diger oyuncularin izleme modunu sadece kendi adamlarinda olmasini nasil sağlarım.. bu oldukça işime yarar server'ı kuraken bir ayari vardi önceden ama unuttum uzun suredir ugrasmiyorum..

thx all..
 
Eski 15-03-04, 20:56 #12
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
yapmayin etmeyin arkadasalar,counterda hile yapmak cehenneme girme sebebidir
 
Eski 17-03-04, 03:56 #13
jazzgrr jazzgrr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
ben her ün oynarım cs.

ama dikkat ettimki hilesiz oynayanlar hile yapanlardan çok daha iyi oynuyorlar

aynı anda kapşsalar bile yani biri hileli biri hilesiz .hilesiz olanlar (tabi iyiler)cok feci tokatlıyorlar .
biraz sabır işi bence cs.

bide benim bildiğim bir hile var onuda söyliyim
biraz abes ama olsun

cs oynamadan önce eğer sevişirseniz hatununzla mutlaka normal performansınızın 5 katı
daha iyi oynuyorsuz.

bende söylemesi .deneyin
 
Eski 17-03-04, 07:57 #14
PsiKiYaTRiST PsiKiYaTRiST çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
root arkadaşım eğer console`u kaldirirsan hiLe yapamaz kimse..
Ama Kaldirirsanda kimse istediği config ayarini yapamaz Ondan kaLdirma.
YA zaten nasiL hiLe yapiyorLar Lan`da Ezikmi dolu cafe
Bizim burda yapsaLar kavga cikar bi daha kimse yapamaz hiLe..
Zaten Herkes iyi oynuyor hiLeye ihtiyac duyuLmaz..
Ayrica Sadece kendi oyuncularini izLemek icin
komut bu.
mp_forcecamera 1
yada mp_forcecamera 2
Hiçbişey görülmemesi içinse mp_fadetoblack 1
 
Eski 17-03-04, 10:54 #15
de_eagle de_eagle çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
arkadaşlar oyunda hileye aşırı derecede karşıyım özellikle de cs de !
bilmiyosan oynama kardeşim madem öğrenmek istiyosun o zaman hile yapmayın
hile ile bişey öğrenilmes ! hile eziklerin işidir.
 
Eski 17-03-04, 21:16 #16
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Arkadaşlar Lan şifrelerinden sadece gravity çalıştı başkası çalışmadı
Bu arada hilesiz oyunun zevki de olmaz...
 
Eski 18-03-04, 11:26 #17
de_eagle de_eagle çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen root
Lan üzerinde oynarken bütün hileleri kaptan bir program biliyormusun... cafede çocuklarin bagirşmalarindan biktim... birde CS de oynarken diger oyuncularin izleme modunu sadece kendi adamlarinda olmasini nasil sağlarım.. bu oldukça işime yarar server'ı kuraken bir ayari vardi önceden ama unuttum uzun suredir ugrasmiyorum..

thx all..
lan üzerinde oynarken de bütün pclerinde cd (cheating death ) programı bulunsun .. trayda o çalışsın dursun kendi otomatik updatetini de yapar .
buarada eğer host yani oyunu kuran kişi sv_cheats 1 yaparsa o cd bi işe yaramaz (sanırım ööle olur daha önce hiç denemedim )
sadece kendi adamlarını izlemeleri için mp_forcecamera yı 1 yap
o zaman sadece kendi adamlarını görürler.
bu arada bunlar hile diil server ayarlarıdır !
 
Eski 18-03-04, 18:11 #18
b@tm@n b@tm@n çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Bilgi icin tesekkurler..
 
Eski 20-03-04, 18:48 #19
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bu hileleri internette yapmayin pls :
 
Eski 20-03-04, 21:11 #20
estimate2 estimate2 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bunlar client lerde çalışıyormu serv dışındaki makinalarda bir de şey var oyun oynadığım kafenin itleri birşey ler yapıyor lan games ten sonra çıkan ekranda iki tane serv aynı isimde var tek kurulmuş bir oyunda nasıl iş iki tane mi serv var normalde serv en baştaki makina millet başka makinanın birinden sadece hile girip bi kantıra bi terore girip hızlandırıyor milleti dandik atışlarla kazanıyorlar
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 19:00
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame