Eski 25-04-04, 15:23 #41
¿GoldRebel? ¿GoldRebel? çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Lamer Seni :P
Shadowfex baba reklamını yapmısın :P :P
 
Eski 25-04-04, 15:24 #42
¿GoldRebel? ¿GoldRebel? çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
zaten link kırık
 
Eski 25-04-04, 19:53 #43
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bu akşam bitiririm tüm uploadları.. olm ben kullanıom demedim..
bazen arkadaşlarla gidioz herkes ogc li açıo çok zevkli oluyo(fantezi )
reklam felam deil yarım edioz..

Soradan ekleme:eet link kırık çünkü host (şerrefsizler.. ) kapamışlar siteyi.. allah kahretsin! bidaa bulmak lazm iyi bi host.

Mesajı son düzenleyen Shadowfex ( 25-04-04 - 19:58 ) Neden: ani deişiklik
 
Eski 30-04-04, 14:28 #44
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Size ne kardeşim kimin CS de hile yaptığından FesupanAllah
Zaten dooru düzgün bi hileye de ulaşamadık
Verilen siteler yabancı dil hele birde içinde bazı terimler var anlaşılması çok güç oluyor...
 
Eski 30-04-04, 16:57 #45
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
benim verdiim adresteki hileyi kullanmayı bilsen ortalığı alt üst edersin.. !
http://members.lycos.co.uk/ashadowfex16/ogc.zip
ahana bak.. annasan biraz tek vuruş kutu arkası head bile veriosun awpyle zoomsuz
ark.larla oynaya oynaya baya örenmiştim.. hile olarak deil hep beraber açıoduk..
eet assında senin hile kullanman bizi ilgilendirmes.. zate netten hileli oynayamassın (bknz.cheatting death)
 
Eski 30-04-04, 21:47 #46
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
shodawex sağoll
 
Eski 03-05-04, 15:53 #47
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Shadowfex
benim verdiim adresteki hileyi kullanmayı bilsen ortalığı alt üst edersin.. !
http://members.lycos.co.uk/ashadowfex16/ogc.zip
ahana bak.. annasan biraz tek vuruş kutu arkası head bile veriosun awpyle zoomsuz
ark.larla oynaya oynaya baya örenmiştim.. hile olarak deil hep beraber açıoduk..
eet assında senin hile kullanman bizi ilgilendirmes.. zate netten hileli oynayamassın (bknz.cheatting death)

Teşekkürler Saol...
 
Eski 03-05-04, 17:23 #48
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
işinize yaradıysa ne mutlu...
 
Eski 03-05-04, 18:21 #49
Bibidibabidibu Bibidibabidibu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Nerdesin paladin nerde

Cheating Death hikaye artık her yeni versiyonuna yeni bir hack program çıkıyor

Ama şunu unutmayın arkadaşlar bu oyunu iyi oynamak istiyorsanız ilk önce hilesiz oynamasını öğrenmeniz gerekiyor aksi takdirde sen ne kadar hile ile oynarsan oyna kendi egonu tatmin etmekden öteye gidemezsin
 
Eski 03-05-04, 20:27 #50
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
iyide her yeni versiyonuna özel hack aramakla kim uraşır.. sık sık yeni ver. çıkıo.. bu arada şu sözüne aynen katılıyorum:
"Ama şunu unutmayın arkadaşlar bu oyunu iyi oynamak istiyorsanız ilk önce hilesiz oynamasını öğrenmeniz gerekiyor aksi takdirde sen ne kadar hile ile oynarsan oyna kendi egonu tatmin etmekden öteye gidemezsin"
 
Eski 04-05-04, 01:53 #51
DaToX DaToX çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
nerde abi cheating deatthe hile yapan varmı yok
varsa nerde hile oda yok.
 
Eski 04-05-04, 10:29 #52
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
nasıl yok ya cd varken hile yapmayan ortalık hileci kayniyo
 
Eski 04-05-04, 21:04 #53
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen CyberMaFia
nasıl yok ya cd varken hile yapmayan ortalık hileci kayniyo
ortak ne zamn turnuva yapacagız
 
Eski 04-05-04, 21:36 #54
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
hafta sonu yaparız senle topla claninin gel vipe
 
Eski 11-05-04, 18:23 #55
piskotilki piskotilki çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bende varım adam azım sa
 
Eski 12-05-04, 12:51 #56
DaYwOlKeR DaYwOlKeR çevrimdışı

bynogame
Unhappy Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alın size nette hile imkanı bu programlarla istediğiniz kadar hile yapın ama düzgün oynasanız daha zevkli oluyor
 
Eski 15-05-04, 23:25 #57
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Talking Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen DaYwOlKeR
Alın size nette hile imkanı bu programlarla istediğiniz kadar hile yapın ama düzgün oynasanız daha zevkli oluyor
evet :=)
 
Eski 15-05-04, 23:28 #58
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen CyberMaFia
hafta sonu yaparız senle topla claninin gel vipe
yok bab nette gelın yıyorsa
 
Eski 02-06-04, 09:38 #59
mesut mesut çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
c counter-strike verdiginiz şifreler gecmiyor ne yapayim teşekkürler sizi seviyorum abilerim
 
Eski 02-06-04, 09:39 #60
mesut mesut çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
slm abilerim verdiginiz şifreler gecmiyor neyapayim
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:30
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame