Eski 25-03-04, 01:25 #21
ayee ayee çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bırakın bunları
 
Eski 25-03-04, 17:48 #22
zestoretic zestoretic çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
ben kafede bişey gordum adam programı acıyo sadece sıfreyı o kullanıyo bunla bilgisi olan varmı
 
Eski 27-03-04, 13:33 #23
KyLe KyLe çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
rastlayan oldu mu bilmiyorum ama nvidia'nın 53.03 versiyonlu detonator'ı yukledikten sonra oyuna girdim..oynarken esc yapıp tekrar oyuna geri donmek için resume game dedim ve...wall hack gibi bişey oldu..duvarların arkası gozukmeye başladı..sonra tekrar tekrar denedim..oyundan cıkıp resume game diyince duvarların arkası gorunur oluyor...şimdiye kadar hiç hile yapmadım hatta gormedim bile gozumle..wall hack falan nedir bilmem ama oyle bişeye benzettim...bu driver'ı yukleyip boyle birşeye rastlayan oldu mu?
 
Eski 27-03-04, 17:13 #24
MAFIA MAFIA çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
gozunuzu seveyım barı onlıne oyunda yapmayın
 
Eski 27-03-04, 18:23 #25
DaYwOlKeR DaYwOlKeR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
http://www.nvidia.com/page/products.html bu linkte yeni ekran kartı yamaları var yükle bu sorun ortadan kalkar
http://www.nvidia.com/page/products.html
 
Eski 27-03-04, 18:26 #26
DaYwOlKeR DaYwOlKeR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
herşey internette ne ararsanız kaynağından arayın ve pes etmeyin aradığım herşeyi bıldum bu zamana kadar şu internette tek yapamadıklarım web sitesi açmak ve bozmak
 
Eski 27-03-04, 18:29 #27
DaYwOlKeR DaYwOlKeR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
herşey internette ne ararsanız kaynağından arayın ve pes etmeyin aradığım herşeyi bıldum bu zamana kadar şu internette tek yapamadıklarım web sitesi açmak ve bozmak ve buarada herkes hakkını helal etsin bu akşam kaynanam geliyo ya o ya ben
 
Eski 28-03-04, 11:23 #28
mesih mesih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Arkadaşlar Hepinize Teşekkür Ederim de
yani Elde var Sıfır
hala bi hile elime geçmedi...
 
Eski 06-04-04, 15:18 #29
freud99 freud99 çevrimdışı

bynogame
Thumbs up Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
www.trgamer.com adresine gir orda binleerce oyunun hilesi var. Hadi iyi oyunlar
 
Eski 06-04-04, 17:06 #30
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mesih
Arkadaşlar Hepinize Teşekkür Ederim de
yani Elde var Sıfır
hala bi hile elime geçmedi...
ne hilesi istiyosun yardimci olayim¿
 
Eski 07-04-04, 00:18 #31
Darkness666 Darkness666 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
abi ya Lan da hileli oynamak için cheat gerekiyor...önceki verilen sitelerde aradığım hile yok...ogc arıyorum ama eskiden bunun adama direk nişan alan , nerden geldiğini gösteren , elindeki silahı göstern hile vardı..direk kafadan heat alıyordu..bu ogc nin hangi versiyonuydu?
 
Eski 07-04-04, 13:59 #32
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Darkness666 ben sana gönderirim şu an kafedeyim ama yarın evden gönderrim o hileller bende var
 
Eski 08-04-04, 21:22 #33
xxyerr xxyerr çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
bizede yola o zaman
 
Eski 08-04-04, 21:29 #34
EseLiaS EseLiaS çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
yahu cafedeki adamlar o kadar para veriyorlar oynamak için oyunun içine etmeyin hileyle adam gibi oynayın yaf alla alla
 
Eski 09-04-04, 18:12 #35
Darkness666 Darkness666 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
abi bi gönder onu ya..ogc hook 13 müydü neydi?ben bi ara denemiştim onları...birisi çok ii di...ya mouse direk adama dönüyordu sen tıklıyodun sadece..tabii biraz da sen çeviriyordun...zaten biz 6 kişi lan da oynuyoruz...iddia oluyor ortada...adamlar görmeden kullanıcam zaten...insert le açıyodun delete le kapatıyordun oyun içinde hileyi..çaktırmadan kullanırım... bide cafe lerde artık herkes hileyle oynuyor internette..cheating-death yenilendikçe adamda yeniliyor hileyi...pek zorda değil zaten..config ayarlarını değiştiriyon biraz o kadar... Cyber mafia bekliyorum bab...
 
Eski 21-04-04, 15:56 #36
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
arkadaşlar wallhack ve speedhack i bulamayanlar bana özel mesaj atıp mail adreslerini verirlerse onlara gönderebilirim
 
Eski 21-04-04, 16:49 #37
noname noname çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
zeronun sıfrelerı neler?
 
Eski 21-04-04, 17:38 #38
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
zero yla 1.5 in şifrelerinin aynı olması lazım.
 
Eski 25-04-04, 00:47 #39
SeTH SeTH çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
Yav bırakın hileyi felam. Ne zevk alıosunuz hileden, helede cs'de? Delikanlı delikanlı oynayın oyununuzu.
 
Eski 25-04-04, 13:52 #40
Shadowfex Shadowfex çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Counter Strike Hileleri

bynogame
walla cs hakkında hersey su adreste mevcut: www.cstriker.tk config yapımı falan(hile ve çabukluk için deil) şöle bi çabukluk var tek tek komutları girmenize gerek kalmıo!
O komutların hiç biride işinize yaramaz bende alışkannık oldu ondan kullanıom bobcycle 0 felam el ileri geri gitmio güzel gözüküo.. yok sarsmama falan geçin bunnarı!
eer hile istiosanız ogc hook var.. bende 1.0 versiyon var oda verdiim adreste mevcut..
cs hakkında her türlü şeyi yaptım yardımcı olabilirim her konuda.. admin mod kurulumundan statsme vs. cheatting death tir..
ama bi kez gördüüm bidaa bulamadıım bi olay var. bi kez cafede makinaya oturdum. h menüsüne basınca deişik şeyler çıktı crash server dedim public server vardı birden down! herkes anında disconnect oldu manyak bi olaydı. ama bende mallık işte o prog.ı alıp yedeklememiştim adını bile hatırlamıom.
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 19:49
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame