Eski 15-04-04, 16:21 #1
@str@ @str@ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Nokia 6600 hakkında

bynogame
Arkadaşlar 6600 ın versiyonunu nasıl yükseltebilirim 3.42 benimki 4.01 e terfi istiyorum.(Program aracılığı ile )
Birde mesajda özel karekter var deyip 3 parçada gönderiyor.
Büyük harfle yazınca türkçe karekter kullanmayınca normal gidiyor.
Bunu bilen yada düzeltebilcek bir babayiğit varmıdır?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-04-04, 16:49 #2
volki2002 volki2002 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Versiyonyükseltmeyi bilmiyorum ama msj yazarken kalem şeklindeki tuş bastıktan sonra dili english yaparsan tek parça halinde gönderilir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-04-04, 21:35 #3
ich ich çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
arkadasim versiyon 4.09 son versiyonu bu isi yapan kisilerde yaptirirsan senin icin daha iyi olur cünkü kendin yüklemeye kalkarsan sana pahaliya patlar, sms icinse türkce karakterler kullanma...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-04-04, 14:35 #4
colt colt çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
versiyonu nasıl görüyoruz nasıl yükselttirebiliriz ve avantajı nelerdir? Bileniniz varmı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-04-04, 17:01 #5
zebia zebia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
google'dan version patch'ini bulabilirsin. dosya uzatntsi *.iso yada *.sis olanlari bilgisayarına yukle. sonra bunu irda yada bluetooth aracılıgı ile bilgisayarına gonder.. internette cok var version patch'leri.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-04-04, 03:49 #6
WiLdHoNeY WiLdHoNeY çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Sabit topicler altinda ilgili web site var ordan versiyonu cekip yollayabilirsin.
Turkce mesaj sorununu cozemezsin. Tek cozum turkce karakter kullanmican telefon yazi dilini ingilizce yapican
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 17:10 #7
resittemiz resittemiz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
adres verebilirimisiniz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 17:44 #8
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Cool Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Arkadasım İstanbul sirkecide İntel telekom var orda yuklettim ben 4.09.1 i gayet iyi problemsiz calısıyo ve yeni eticamcorder ile sınırsız ve sesli video cekimi yapabiliyorsun birde mesajlardaki türkçe karakter açıgı bu versiyonda yok yani 2-3 mesaj falan yapmıyo turkce karakter kullanınca süperrrr... tavsiye ederimmmm
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-04, 18:23 #9
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen PRodi
Arkadasım İstanbul sirkecide İntel telekom var orda yuklettim ben 4.09.1 i gayet iyi problemsiz calısıyo ve yeni eticamcorder ile sınırsız ve sesli video cekimi yapabiliyorsun birde mesajlardaki türkçe karakter açıgı bu versiyonda yok yani 2-3 mesaj falan yapmıyo turkce karakter kullanınca süperrrr... tavsiye ederimmmm
tam olarak neresinde?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-04, 22:46 #10
kelmiker kelmiker çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
arkadaşlar

mesajda türkçe karakter olayı şebeke ile ilgili bir durumdur telefonun versiyon u ile ilgili değil.

bu konuda yanılgıya düşmeyin. şu an türkiye şebekelerinin hiçbiri unicodeyi desteklemiyor yani unicode kullananlardan misli ücret alıyor örneğin 160 karaktelik bir mesajın ilk 72 karakteri 1 mesajken sonraki 50 karakteri 2 mesaj kalan karakterler ise 3 mesajla ücretlenir

faturanız için bilginize sunarım

kolay gele
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-04, 04:28 #11
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Cool Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
kelmiker sen biraz olaya yabancısın sanırım....

Neyse sirkecide doğubank ın yanından bisikletçiler falan varya ordan gir doğubankın arkasındaki hanın içinde dışardan görürsün zaten kime sorsan gösterir...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-04, 14:20 #12
kelmiker kelmiker çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
madem benim anladığım gibi değil o halde banada açıklar mısın

mesajda ingilizce karakterleri türkçeye benzetmek için atmadığım takla kalmıyorda

(tamam mesajını 2. kez okuyunca çaktım köfteyi. pardon )

Mesajı son düzenleyen kelmiker ( 27-04-04 - 14:23 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-04-04, 14:26 #13
WARRiOR WARRiOR çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
saol prodi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-04, 07:29 #14
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
dostum sen hattın böle bişi yaptığını sölediğin için ben öle söledim... Telefonun yazma ayarını ingilizce yapınca 3.42.1 de problem olmuyo yani 2-3 mesaj olayı ama 4.09.1 de turkcedede yapmıyo o hatayı yani kısaca 4.09.1 e yükselmenizi tavsiye ederim hemde eticamcorder sesli cekiyo tabi makinada hızlanıyo biraz tek kelime ile perfect...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-04, 07:32 #15
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Cool Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
WARRiOR sende saol dostum...
Bu forum da yeni olmama ragmen diğerlerinde eski olduğumu belirtmek isterim yahoo da tam 7 adet grup kurduk Xplod nick li bir arkadsla hemen hemen tüm programlar var... Özel isteğiniz programlar varsa burayada upload etmeye calısayım...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-04, 12:27 #16
Civan Civan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
versiyon dosyasını bulan varsa buraya yükleyebilirmi?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-04, 04:43 #17
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
dostum versiyon dosyasını ben cd yazmıstım tam 71 mb ama link i hatırlamıyorum...
ama en temizi götür iyi gir telefoncuya 20 - 25 milyona yeni versiyonu yukluyorlar..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-04, 20:46 #18
BaDNaMe BaDNaMe çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Arkadaslar cok onemli bi konuya deyineyim telefonunuza flash attırmadan once kesinlikle hafıza kartınızı kontrol edin yani extradan mmc ye girin sonra seçenekler diyip sifreyi kaldır yapın.Tabi şifre koymuşsanız yada bana olduu gibi denyo bi arkadasınız mmc nize yanlışlıla şifre kymuş olabilir bu şekilde flash attırın yoksa flash tan sonra memory cartınız kilitlenir bi dahada acamazsınız (tabi koyduunuz şifreyi hatırlamazsanız)yani mmc niz güm.
Benimki kilitlendi açamadık yenisini alıcam 60 milyon 256mb neyse hade hoşçakalın...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-04, 23:23 #19
resittemiz resittemiz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
arkadaşlar guncellemeyi kendimiz yapamıyormuyuz?
gerekli programları nereden bulabilirz?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-04, 13:29 #20
PRodi PRodi çevrimdışı

bynogame
Cool Cvp: Nokia 6600 hakkında

bynogame
Arkadaslar birincisi flash işlemi yapılırken mmc telefonda takılı bile olmuyo.. ikincisi bu işlemi profosyonel biri dısında yapmak tehlikeli olabailir zaten özel bir cihaz var o olmadan yapılamaz verin 20-25 milyon kvk-genpa birinde yaptırın ben yaptırdığımda oralarda yoktu istanbul sirkecide bir tek yerde vardı orda yaptırdım...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 12:25
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame