Eski 23-02-09, 18:35 #1
baraban baraban çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Merhaba arkadaşlar.

Yeni bri telefon almak istiyorum.

Nokia 5800 XpressMusic çok hoşuma gitti ama o kadar para vereceğim, telefonun 3 veya 5 ay sonra elimde kalmasını istemiyoru.

Nokia 5800 XpressMusic kullanan arkadaşlar lütfen yorumlarınız yazsın. Sizce bu telefona o kadar para vermeye değermi?

Sizler memmunmusunuz telefonunuzdan?

Şimdiden teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-09, 20:32 #2
baraban baraban çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
kimse kullanmiyormu bu telefonu?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-09, 20:54 #3
Чσu Kиσω Чσu Kиσω çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Telefonun 360 x 640 piksel çözünürlük sunan 3.2-inç ekran sörf için oldukça tatminkar gözüküyor. Dahili sensör sayesinde ekran çevrildiğinde otomatik konumlanabiliyor. Otomatik odaklamalı 3.2 megapiksel kamerayla desteklenen Nokia 5800, saniyede 30 kare VGA video kaydı yapabiliyor. RDS FM radyo ve Bluetooth v2.0 ile A2DP müzik severlerin dikkat edeceği ayrıntılar.

Dört bant GSM desteğinin yanında 3G (HSDPA uyumlu) telefonun önemli yanlarından yerleşik GPS, Wi-Fi 802.11 b/g, 3.5mm kulaklık çıkışı, TV-çıkış ve Nokia N85 gibi kutu içeriğinde 8GB microSD kart dikkat çekiyor (81MB yerleşik hafıza).


İşletim sisteminden bahsedecek olursam..Bunun için yeniden düzenlenen Symbian işletim sistemi Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5 (Symbian S60 Taco 5.0 olarak biliniyor) olarak karşımıza çıkacak. 128 MB SDRAM'li telefona ARM 11 369 MHz CPU güç veriyor.

Önemli noktaları kalın yazdım,wireless olması bile büyük avantaj..
Verildiği paraya değiyor..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-09, 22:02 #4
baraban baraban çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Kardesim cevap icin tesekkurler. Aslinda bende internette 4 gundur bu telefon hakkinda okuyorum, izliyorum ama birde telefonu kulllanan arkadaslarin fikirlerini almak isterdim.

Bilgi icin tesekkurler emegine saglik
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-02-09, 22:14 #5
Чσu Kиσω Чσu Kиσω çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Kullanan arkadaşlarda yorumlarını buradan belirtsin o zaman..
+ hepsiburada adresindeki kullanıcı yorumlarıda çok sağlamdır,oraya da bir göz at istersen..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-09, 07:08 #6
baraban baraban çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
tesekkurler kardes
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-04-10, 23:20 #7
kumgibi28 kumgibi28 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
dostummm ben bu teelfonu alalı 2 hafta anca olıuyor... senin gibi bende çok araştırdımm bak tımm bu telefona.. zaten symbian işletim sistemi ne aşinayım ve onsuz olmaz... bu teli aldığım verdiğim paranın son kuruşuna kadar helal olsun... bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.. imnanılmaz özellklere sahip.. türünün tek örneği diyebilirim.. içindeki işletim sistemi sayesinde program desteği de var.. nette bi araştir bak ne tür programları varmış... telinin özelliklerini 20 kat artırabilecek kadar program var piyasada.. dostum eğer telefonda özellik istiyorsann nokia 5800ı gözünü kapat al derim.. hep fiyatı makull heöde inanılmaz program desteği var...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-10, 11:51 #8
yigido_58 yigido_58 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen kumgibi28 Mesajı Göster
dostummm ben bu teelfonu alalı 2 hafta anca olıuyor... senin gibi bende çok araştırdımm bak tımm bu telefona.. zaten symbian işletim sistemi ne aşinayım ve onsuz olmaz... bu teli aldığım verdiğim paranın son kuruşuna kadar helal olsun... bütün ihtiyaçlarımı karşılıyor.. imnanılmaz özellklere sahip.. türünün tek örneği diyebilirim.. içindeki işletim sistemi sayesinde program desteği de var.. nette bi araştir bak ne tür programları varmış... telinin özelliklerini 20 kat artırabilecek kadar program var piyasada.. dostum eğer telefonda özellik istiyorsann nokia 5800ı gözünü kapat al derim.. hep fiyatı makull heöde inanılmaz program desteği var...
Sana aynen katılıyorum kardeşim.Bende de 5800 var ve gayet de memnunum.Hatta telefonu alırken hiç tereddüte kapılmadım.Bozulursa da veririm servise eğer yapamazlarsa yenisini veriyorlar zaten,ondan mı korkucamBen bu telefonu almayı çok istiyordum ve de aldım.İşimi görüyor çok şükür ve beni yarı yolda da bırakmıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-10, 18:27 #9
MooNYacK MooNYacK çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
bende az bir zaman önce aldım güncelleme yaptım güncellemeden sonra gerçekten harika oldu.verdiğim paranın hakkını veriyor.güzel telefon.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-04-10, 22:24 #10
Witch King Witch King çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen MooNYacK Mesajı Göster
bende az bir zaman önce aldım güncelleme yaptım güncellemeden sonra gerçekten harika oldu.verdiğim paranın hakkını veriyor.güzel telefon.
v50 mi yaptın? Biraz problem var o versiyonda sanki.
Mesaj yazarken bazen siliyor kafasına göre kelimeyi.

Bildiğim kadarı ile son versiyon bu, bundan sonra versiyon yazmayacak Nokia 5800 için .
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-10, 00:53 #11
yigido_58 yigido_58 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Ben de en yakın zamanda ya güncellicem yada formatlicam telefonu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-10, 14:00 #12
xCastieLx xCastieLx çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Ben yeni aldım gayet güzel cok memnunum elinde kalıcagınıda sanmıyorum...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-10, 20:58 #13
alperen osman alperen osman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
arkadaşlar bişey sorcam. nokia bu telefonun ne zaman bitirecek yani sıfırının satışını durduracak? bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen..??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-10, 22:26 #14
yigido_58 yigido_58 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen alperen osman Mesajı Göster
arkadaşlar bişey sorcam. nokia bu telefonun ne zaman bitirecek yani sıfırının satışını durduracak? bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen..??
Valla kardeşim 5800,ülkemize geleli 1.5 sene oldu.Herhalde en az bi 4-5 sene daha piyasada durur.Ben de 5800 kullanıyorum.İnşallah bi 3-4 sene falan kullanırım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-04-10, 22:31 #15
~αωαкє~ ~αωαкє~ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen alperen osman Mesajı Göster
arkadaşlar bişey sorcam. nokia bu telefonun ne zaman bitirecek yani sıfırının satışını durduracak? bilgisi olan paylaşabilir mi lütfen..??
bunun zamanla pek bir alakası yok yaz gibi nokia 5235 çıkacak belki çıkmıştır bilmiyorum onun üstüne 4-5 model çıkarsa bunun üretimi düşer 5230'ların biraz daha azalır
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-10, 17:49 #16
alperen osman alperen osman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yigido_58 Mesajı Göster
Valla kardeşim 5800,ülkemize geleli 1.5 sene oldu.Herhalde en az bi 4-5 sene daha piyasada durur.Ben de 5800 kullanıyorum.İnşallah bi 3-4 sene falan kullanırım
ben sıfırları sormuştum sadece..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-10, 20:35 #17
yigido_58 yigido_58 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen alperen osman Mesajı Göster
ben sıfırları sormuştum sadece..
5800'ın sıfırları çok satıldığından uzun bir süre piyasada kalabilir.Hatırlarsan E250 ülkemize 2006 senesinde geldi ve çok satıldı.Hala da piyasada.5800 da E250 gibi uzun süre piyasada kalabilir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-10, 21:08 #18
yigit01 yigit01 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Ya arkadaşlar herkezde 5800 var herkezde aynı tlf. olunca bana göre o telefonun bi önemi kalmıyo.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-04-10, 21:20 #19
alperen osman alperen osman çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yigido_58 Mesajı Göster
5800'ın sıfırları çok satıldığından uzun bir süre piyasada kalabilir.Hatırlarsan E250 ülkemize 2006 senesinde geldi ve çok satıldı.Hala da piyasada.5800 da E250 gibi uzun süre piyasada kalabilir.
Teşekkürler..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-10, 00:01 #20
orhunturhan orhunturhan çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Nokia 5800 XpressMusic hakkında Acil yardım

bynogame
Arkadaşlar Onemli bi konu war ben 2 gun once yeni aldıgım 5800 ı caldırdım ve İmei numarasını savcılıga verdım peki bu imei numarasını degiştirebilirlermi?? bu imei numarasıyla telefonum bulunurmu acaba cok acıll yardım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 10:35
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame