Eski 28-02-05, 22:49 #41
triyak72 triyak72 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Selam.
Benim sorunum server kurmak ile ilgili.9 tane makina(98 se) ve bir server kurulacak.Serverde win 2000 server işletim sistemi olacak.Burada amaç sadece dosya paylaşımı ve özel bir yazılım kullanmak.Yazılım belediyelerin kullandığı BEYAZ .
Bu sistem daha önceden çalışıyordu ve tüm makinelerde 98 se vardı.Yani server makine yoktu.Ana makina olarak seçilmiş bir bilgisayarın üstünde Beyaz programı çalışıyor ve diğer makinalarda bu yazılımı kısayol ile kullanabiliyordu.Ana makinada hlserver olarak adlandırılan bir dos uygulaması devamlı olarak açık vaziyette idi.
Anamakina vürüsten dolayı çökünce yeniden kurdum.Şu anda tüm makinalar birbirini görüyor,paylaşıma açık tüm sürücüler erişilebilir şekilde.Client olarak kullanılan makinadan Beyaz yazılımını çalıştırıyoruz,kullanıcı adını ve şifresini giriyoruz ve programın anasayfası açılıyor.Ama herhangi bir uygulama yapılmak istendiğinde server 202 ve 205 hatası veriyor.Aynı yazılım anamakina üzerinde sorunsuz çalışıyor.
Yazılım firması ile irtibat kuruldu ve tüm ayarlar yapıldı.ama sorun hala aynı.Sistemde vürüs ve spy taramasını defalarca yaptım ama bişey yok.Ana makinaya ve deneme amaçlı olarak clientlerin birine fdisk attım.gene olmadı.
Artık aklıma gelen tek şey anamakinaya server 2000 kurmak.belki o zaman çalışır.Kurulum ile ilgili dökümanı forumda buldum.Ama ben şimdi web server mi yoksa ftp servermi kuracağım.Yada sadece sürücüleri paylaşıma açsam yetermi.
Eski sistemdeki hatayı bulmama ya da server konusunda yardım ederseniz sevinirim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 03:00 #42
SilenceOfDestiny SilenceOfDestiny çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Arkadaşım ağda kullanılan paket yazılımlar sql server ve IPX SPX gibi protokoller kullanabilirler. Server hatası thaminim bunun gibi bir nedenden kaynakların. Şimdi programın nasıl çalıştığını bilemk gerekir. Mesela bizim ağda kullandığımız muhasebe programı IPX SPX protokol ve 802.1 ile açlışıyordu. SQL server kullanıyodu. Eğer program bunun gibi gereksinimlere ihtiyaç duyuyor ise modül girişlerinde hata oluşur. Bunu en iyi çözebilecek kişiler paket program sahipleridir. Ağındaki paylaşım açılabiliyor ve bilgisayarlar birbirlerini görebiliyor ise bu konu tamamen paket programı ilgilendirir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 06:02 #43
tyu tyu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
mirabilis ve silence of destiny e çok teşekkür ederim. benim de bir kaç sorum olacak.

1)otomatik olarak aldığım dns adresleri sorun çıkartıyor. bi yerde dns adreslerini elle girerken hepsine teker teker ping atmanin hangisi daha düşük zamanda cevap verirse onu seçmenin bağlantıyı hızlandıracağnı duymuştum. dos ekranında ya da başka bi yerde toplu olarak ping atıp sonuçları görüntülemek mümkün mü ? yoksa bunun için programcılık mı gerekiyor?

2) okulda wireless bir ağ var ip adresi 10.1.x.xxx olan bir de dış ip var. dış ip üç değer arasında değişiyor. dışardan bilgisayarıma ulaşmak istediğimde ip adresini nasıl yazmam gerekiyor? (uzak masaüstü bağlantısı)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 06:16 #44
SilenceOfDestiny SilenceOfDestiny çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Çoklu ping atılabilecek programlar elbet vardır ama benim bildiğim yok.
Uzak masaüstü bağlantısının windows ağ ayarlarında açılması gerekli. Ayrıca adsl router kullanıyorsan gerekli portları açman gerekli olabilir. (TCP : 3389). Uzaktan PC ye bağlanırken adsl router a tayin edilmiş olan IP adrsini girmen gerekli. (TT tarafından dikkat et iç IP değil.) Bilgisayar özelliklerinde ve ağ özelliklerinde Uzak Masaüstü bağlantısına izin ver seçeneği seçili olmalı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-05, 13:38 #45
triyak72 triyak72 çevrimdışı

bynogame
Question Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen SilenceOfDestiny
Arkadaşım ağda kullanılan paket yazılımlar sql server ve IPX SPX gibi protokoller kullanabilirler. Server hatası thaminim bunun gibi bir nedenden kaynakların. Şimdi programın nasıl çalıştığını bilemk gerekir. Mesela bizim ağda kullandığımız muhasebe programı IPX SPX protokol ve 802.1 ile açlışıyordu. SQL server kullanıyodu. Eğer program bunun gibi gereksinimlere ihtiyaç duyuyor ise modül girişlerinde hata oluşur. Bunu en iyi çözebilecek kişiler paket program sahipleridir. Ağındaki paylaşım açılabiliyor ve bilgisayarlar birbirlerini görebiliyor ise bu konu tamamen paket programı ilgilendirir.
Cevap için teşekkür ederim.Ama yazılım firması ısrarla makinelerde vürüs olduğunu iddi ediyor.Şu anda firmadan elemanlar geldi ve uğraşıyolar.ama sorun çözülebilmiş değil.Sonucu bende merak ediyorum.

Ayrıca işyeri için server kurduğumuz zaman dns ve ad kurulacakmı.sadece ağ sürücüsü atanması yeterli olurmu.Yani diğer pc leride kontrol edebilmek için.

Son bi soru daha win xp pro da iis kurup tarayıcıya ftp://localhost/xxx olarak ftp adresini yazınca kendi kurduğumuz ftp servere bağlanabiliyoruz.Ağdaki diğer bi makinadan buna nasıl ulaşırız

Mesajı son düzenleyen triyak72 ( 01-03-05 - 15:56 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-03-05, 00:34 #46
night_hunter night_hunter çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum. Ama yeni konu açmak istemedim.

U.S.Robotics SureConnect ADSL 4-Port Router adsl var iki bilgisayar var. Birbirimizin dosyalarını görebiliyoruz ama oyun oynayamıyoruz nedendir? Multiplayer ile oyunu açıyoruz 1-2 dakika oynuyoruz sonra ( her defasında ) ben oyundan atılıyorum. ip noları yazarak başlattık yine aynısı oldu. Elimizdeki bütün oyunlarda multiplayer oynayamıyoruz.. Bana yardım lütfen!!!!!!!!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-03-05, 10:30 #47
muratsoylu muratsoylu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
arkadaslar evin altinda internet cafe var bendede wireless kartlli laptop var,evim 3.katta,cafedeki cocuktada kablosuz ethernet varmis,ben evden internete girebilirmiyim,kablosuz,mesafe onemlimi,merak ediyorum.bileniniz varmi?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-03-05, 19:22 #48
cassbead cassbead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
eyer ağ kurduysanız ıp leri aynı landan vericeksin verdikten sonra dikkaat manuall olarak ondan sonra firewalll kapatın ve pin g çekin ping oluyorsa sorun bitmiştir bu kadar kolay gelsin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-03-05, 19:25 #49
cassbead cassbead çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
gire bilirsin ama internet cafenin sahabi dışardaki gelen ağ girenlere şifre koymammışsa ..zaten wirelless çalıştırdığında otomatik ıp al işaretli ise hemen inte nete çıkar..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-03-05, 23:19 #50
tugra01 tugra01 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
ya arkadaşlar benim anakartta lan yok biz oyun oynamak için iki b.sayarı ağ yapmak istiyoruz. Bu bize kaça patlar en az. Ve p4 s333-m model bir asus anakarta ethernet falan takılır mı. Yukardaki bilgiler de güzel ama bu işin maliyeti lazım bana. kaça patlar bu. saygılar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-03-05, 21:53 #51
__OneLove__ __OneLove__ çevrimdışı

bynogame
5 Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
bacolar ayarlarız
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-04-05, 19:26 #52
pado pado çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
selam arkadaslar bende evimde iki bilgisayar arasinda ag kurmayi denedim.her iki tarafinda rj 45 yazili kablo aldim acaba kablo dogrumu.cunku anlatilanlarin hepsini uyguladim bir turlu ikinci bilgisayardan internete baglanamadim.birde belki onemli her iki bilgisayarda 2 kullanici ismi var.yani ayni.ag kullanildiginda farkli isimlerdemi oturum acilmis olmali onuda denedim ayri kisilerde oturum actim yine sonuc alamadim.bana yardim ederseniz sevinirim.tesekkur ederim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-05, 01:47 #53
WeBMaSTeR07 WeBMaSTeR07 çevrimdışı

bynogame
3 Cvp: Windows XP pro Ağ

bynogame
slm arkadaslar bendede bi sorun var cafemede 25 bilgisayar var bazı hepsinde de Xp pro var. internet baglantımda ADSL ve makinaların oyundan atma huyu var ( counter strike , half life, v.s ) bazılarıda hiç atmıyor. bunun nedeni ne olabilir .. bu arada makinaların hepside amd işlemciye sahip sizce bi sakıncası varmı ısınmadan olabilir diyolar ama dedigim gibi bazıları hiç atmıyor agdan kaynaklanıyosa ne gibi cözümler önere bilirsiniz şimdiden ilginize cok tesekkür ederim sagolun

iyi günler

Mesajı son düzenleyen WeBMaSTeR07 ( 14-04-05 - 01:50 ) Neden: ekleme yaptım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-05, 16:16 #54
WeBMaSTeR07 WeBMaSTeR07 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
daha cevap veren olmamış
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-05, 22:59 #55
grandefe grandefe çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
benim bilgisayar da oyundan atıyor.
anakartım asus - P4P800
bence anakartla ilgili degil de xp nin yuzunden oluyor.
zamanla program falan kurunca oyundan atmıyor. yani 3 gun once format atmadan once hic atmıyordu. 30-35 tane program kuruluydu makinede, formattan sonra ilk iş counter yukledim. ara sıra atıyor. bence zamanla atmamaya başlar heralde galiba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-04-05, 01:40 #56
SilenceOfDestiny SilenceOfDestiny çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
WeBMaSTeR07
oyun farklı protokoller istiyor olabilir yada sabit IP v.s.
Oyunun read me dosyasını iyi oku oarada mutlaka LAN ile ilgili ayarlar vardır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-06-05, 10:00 #57
gıllo gıllo çevrimdışı

bynogame
13 Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
ağ üzerinde olan arkadaşım paylaşım açmamış durumdayken ben onun pc sine şifreli olarak nasıl girebilirim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-06-05, 01:09 #58
kanaryacemil kanaryacemil çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
arkadaşlar biz apartmanda adsl kullanıyoruz
ağ kurdum güzelde çalışıyordu
şu anda ben onların dosyalarını alabilirken
onlar bendeki dosyaları çekemiyor(önceden alabiliyorlardı,sanırım sonradan yüklediğim bir program kısıtladı)nasıl düzelir bu sorun veya başka bir program varmı bu işi yapabilecek
çünkü dosyalarını bana attı ve bil.format çekti
şimdi dosyaları istiyor
yardımlarınızı bekliyorum....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-06-05, 23:27 #59
kanaryacemil kanaryacemil çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
arkadaşlar yardımlarınızı esirgemeyin lütfen bana yardımcı olabilecek kimse yokmu yoksa yalnış yere mi açtım konuyu...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-08-05, 11:53 #60
Eflanili Eflanili çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Windows'ta Ağ Yapılandırması

bynogame
Slm dostlar benim şöölee hafif kalın bi sorunum var çalıştığım yerde 150 civarında Pc var.Bunlardan 130 civarındaki xp professional kalanı win98 se.Kullandığımız bi LAN ağımız var.Makinalar Hub lar yoluyla bağlı.Ağ yapılandırmasında çeşitli grplar oluşturduk sorun şu ki hiç bi zaman hiç bi makina ağ tüm makinaları göremiyo.(Aynı grupta olsa dahi birinin gördüğünü ö bürü görmüyo.xp - win98 hiç görmüyo.Netbui yüklü, makinaların hepsinin kendi tanımlı IP leri var.Ağ yapılandırmasında tüm makinaları birbirine göstermek istiyorum bu konuda bana yardımcı olursanız çook sevicem...Şimdiden teşekkürler..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 15:31
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame