Eski 30-03-04, 19:15 #1
doktoryasin doktoryasin çevrimdışı
Varsayılan Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

--------------------------------------------------------------------------------

Öncelikle kolay gelsin diyorum.yaklaşık 2 hafta önce bi casper pc aldım.windows xp HE yüklü .Benim sorunum internette diyelim bir sayfa açtım.Bu açtığım sayfada bulunan resimlerin çözünürlüğü o kadar düşük ki resimler bulanık görünüyor.Bu resimlerin üzerine tıklayıp büyüttüğüm zaman yine çözünürlüğü düşük oluyor.Bunu ancak resmin üzerinde sağ tıklayıp “imajın orjinalini göster “ veya “tüm imajların orjinalini göster” dediğimde resimlerin bulanıklığı gidiyor ve yüksek çözünürlükte görünüyor.benim isteğim resimlerin internet sayfalarında veya resmi büyüttüğüm zaman direk yüksek çözünürlükte açılması ve bulanık gözükmemesi.Benim bilgisayarda ACDSee ve Adobe Photoshop yüklü.onlarla alakalı bişey olabilir mi? Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. e-mail ‘im : ysn68@yahoo.com
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-03-04, 21:19 #2
efrasyab efrasyab çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yar Bana Bİ Yardiimm..

forumu daha iyi takip et. sorduğun sorunun burasıyla bir alakası yok.
"internet explorer - araçlar - internet seçenekleri - gelişmiş"
burada "otomatik resim boyutlandırmayı etkinleştir" diye bir seçenek seçili halde. onu kaldır.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-03-04, 20:01 #3
doktoryasin doktoryasin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yar Bana Bİ Yardiimm..

hocam kusura bakma ,resim ve photoshopla ilgili bölüm olduğu için bu kısıma sormustum.ben senin dediğini zatren yaptım,o resimin büyüklüğünü ve küçüklüğünü otomatik ayarlıyor.benim sorunum görüntü kalitesi ile alakalı.görüntü kalitesi düşük.bunu düzeltmenin yolunu sormuştum.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-04-04, 05:28 #4
DJ SONSUZLUK DJ SONSUZLUK çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Yar Bana Bİ Yardiimm..

lütfen sorununuzu açıklıyan başlıklar kullanın.
Böylece arama bölümüne ve bölümlerde diger aynı sorunu yaşayanlara yardımcı olacaktır.

Saygılar..

Mesajı son düzenleyen DJ SONSUZLUK ( 01-04-04 - 05:33 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-04-04, 23:12 #5
doktoryasin doktoryasin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

Kiymetlİ BÜyÜklerİm Hocalarim Sorunuma Hala ÇÖzÜm Bulamadim.bİlen Varsa LÜtfen Bİ Yol GÖstersİn.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-04-04, 21:40 #6
doktoryasin doktoryasin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

yardımcı olamadığınız daha doğrusu önemsemediğiniz için sağolun. ben kendi çözümümü buldum.kullandığım tt hızlandırıcı benzeri bi program olan e-kolay web hızlandırıcı resim kalitesini düşürdüğü için oluyomuş.ayarlarını değiştirince düzeldi.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-04-04, 22:17 #7
deaThkiSs deaThkiSs çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

e güzeL kardeşim miLlet senin onu kuLLandiğini nerden biLsin ki.. üsteLik sitemLi konusuyorsun.. web hızLandırıcı deseydin direk cevap verirLerdi.. biraz mantıkLı oLaLim.. mantikLi dü$üneLim.. acdsee ve photoshop demissin bi kere zaten miLletin akLini direk baska yere celmissin.. kac kisi web hizLandirici kuLLaniyoki.. dimi..

biz burda herkesi önemsiyoruz, ayrim yapmiyoruz, merak etmeyesin sakin..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-04-04, 23:02 #8
powerhead powerhead çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

ayrıca interneti hızlandırmak için %500 diye kocamaaan başlık var.yardıma elimden geldiğince hazırım.
Saygılar.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 23:44 #9
doktoryasin doktoryasin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Resim Kalitesi Düşük Nasıl Düzeltebilirim..

yahu kardeşler sorunun o programdan kaynaklandını annasam zaten buraya yazmam direk çözerdim dimi.kafa sonadan dank etti
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil