Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 06-05-04, 13:06 #101
TaNgO_LoReNzO TaNgO_LoReNzO çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

bende islamı cihad punk dinliyodum oda nesi tango lorenzo annaaamm dedim ne güzel isim o öyle hemen yapıştım
__________________
 
Eski 07-05-04, 01:57 #102
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Hi-aXi-SeYTaN
ya mitokondri..bişey dikkatimi çekti..yanLış anLamanı istemem..topici açmış oLman her nicke yorum yapmanı ve hadi hadi diye miLleti teşvik etmeni gerektirmez diye düşünüyorum..sen böyLe yapıyosun ve komik bir görüntü ortaya çıkıyor..sen konuyu açtın, sorunu sordun..senin bu topicteki misyonun -tabi sana özeL soru geLmezse- bitmiştir..biLmiyorum ben böyLe düşünüyorum..neyse saygıLar diyeyim kapatayım konuyu..
TAbi Seytan Düşüncene saygı duyarım Ama ben Çok merak ederim bööle şeyleri ve de o yüzden Konunun Gündemde kalıp daha çok kişinin katılım göstermesi için çalışıyorum SAygılar sunarım
Bunu bir Çok defa dile getirmişimdir AMa Komik oluyosa bunu yapmayı keserim ama senden başka kimse bööle bişi söölemedi
Ama yine de azaltıcaımı Söylim o zaman OK ??
 
Eski 07-05-04, 18:17 #103
Hi-aXi-SeYTaN Hi-aXi-SeYTaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!


ya ben sadece gördükLErimi ve düşünceLerimi söyLedim..anLayışLa karşıLadığın için teşekkür ederim..
 
Eski 07-05-04, 20:19 #104
darkangel darkangel çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

yaw ben foruma ilk kayit olacagimda isim bulamadim o arada tvde darkangel dizisi oynuyordu ondan bu ismi koydum.
ondan sonrada degistirmek istemedim bu isimle taninmis olmamdan dolayi
hatta ilk foruma girdigim zamanlar darkyangel olarak kayit yaptirmistim cünkü darkangel ismi reglenmisti.ama daha sonralari artik bu isim bana ait oldu
 
Eski 07-05-04, 20:20 #105
Dun Dun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

Dungeon Keeper adlı oyundan esinlendim
 
Eski 07-05-04, 23:10 #106
de_eagle de_eagle çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

bi ara cs de sadece 1-3 desert eagle la oynardım ... primary weapon taşımazdım .. o kadar baba yiğittim
derken nick arayışına girdiğim bi zaman yine cs oynarken konsolu bi indirdim baktım orada deeagle yazıyodu.. deeagle da neymiş de_eagle daha şekilli durur diye düşündüm .. iyi ki düşünmüşüm
sonra baktım taklitleri çıktı
 
Eski 08-05-04, 04:03 #107
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

Helalsin baba Way beaaaa
sadece De_eagle heaa ben takmin ediyom ki o silahın manyakları çoktur Bi örnek de benim
HAkketten Dooru Kullanırsan en baba Silahtır
Saygıları sunuyorum
 
Eski 08-05-04, 13:20 #108
hannibal hannibal çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

[QUOTE=Eurofighter]O filmin original adi zaten Hannibal. Bizim Türkler ne alaka ise kuzularin sessizligi ile. Türkiye ye geldigimde bu film konusuluyordu. Bende aval aval bakiyordum. Neyki diye diye. Megersem bizim Hannibal mis
QUOTE]

Orjinal adı hannibal zaten aksini söyleyen YOK Kİ!!!!
 
Eski 08-05-04, 13:49 #109
Troil Troil çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

Troil

Lotr daki Troll'u herkes bilir.Bende ilk duyduğumda Troil gibi gelmisti löppedek yazdım bende meğersem Troll müş bende fazla üstüne gitmedim kaldı öle :P
 
Eski 08-05-04, 13:59 #110
ich_master ich_master çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Troil
Troil

Lotr daki Troll'u herkes bilir.Bende ilk duyduğumda Troil gibi gelmisti löppedek yazdım bende meğersem Troll müş bende fazla üstüne gitmedim kaldı öle :P
he he...
 
Eski 08-05-04, 14:29 #111
uzun uzun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

kaldigimiz sehirde her turk arkadasimizin lakabi oldugu gibi banada bir lakab verdiler. sirik, kavak agaci kirici oldugundan ve bazi arkadaslarin boyle lakablari oldugundan banada rahmetli bir arkadasim uzun demeye basladi, ondan beri de uzun kaldi.
 
Eski 08-05-04, 15:20 #112
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

iiDir bea KAçtı Hoca boy???
2.10 - 20??
 
Eski 08-05-04, 15:28 #113
ich_master ich_master çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

cidden hoca boy kaç yani boyun yüzünden öle demişler dimi sana başka bi sebebi yok yani?
 
Eski 08-05-04, 21:59 #114
MeLanchoLy MeLanchoLy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

HolyMartyr Melancholy.. iced earth in ene baba parcalarindan biridir...

eski kurtta nick im Rabbit ti.. (en eski zamanıında) sonradan beni cok etkileyen bu parcanin ismini nick olarak kullanamaya basladim
 
Eski 08-05-04, 23:23 #115
Hi-aXi-SeYTaN Hi-aXi-SeYTaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

banada uzun diyoLar..

(1.92 oLmuşum)
vedo bendendee uzun..193 mü neydi..
 
Eski 08-05-04, 23:33 #116
CoLdFiRe CoLdFiRe çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

walla ufak kaldık yaş 18 boy 1.80
şeytanı paralayınca tavlada kesin 5cm uzucam gülmekten
 
Eski 09-05-04, 16:33 #117
uzun uzun çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

merak eden arkadaslar: boy 2.04
 
Eski 09-05-04, 20:59 #118
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

iiMiş abi Yane
Coldfirenin de dedii gibi yaş 18 1.80 de kaldık
Uzun Boylulara imrenmişimdir hep
 
Eski 09-05-04, 21:16 #119
xxyerr xxyerr çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

oyle bır hıkayesı varkı
 
Eski 09-05-04, 22:19 #120
MitOkOndri MitOkOndri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Herkes Nickinin Hikayesini yazsın!?!

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen xxyerr
oyle bır hıkayesı varkı
E anlat O zaman Hoca ya da Hiç YAzma Bu mereti
War deyip deyip Duruyon
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:00
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019