Eski 02-05-04, 10:44 #1
dichter dichter çevrimdışı

bynogame
Wink AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
Eski telefon kartlarının arkasında manyetik bir bant bulunur. Bu manyetik bantlar, başka bir manyetik alana açık olduğundan dolayı hemen başka bir bandın bilgilerini alabilirler.

Bizde bu yöntemi kullanarak boş ve ya 1 kontör kalmış kartlara 100, 250, 50 vb kadar kontör yükliyebiliriz. Eğer hala etrafınızda bu kartları kabul eden ankesörlü telefon varsa ve bedava konuşmayı seviyorsanız yazıyı okumaya devam edin.

İlk önce bir tane boş ve ya 1 kontör kalmış kart ve 1 tane de 50 ve ya 100 (isteğe bağlı) kart alıyoruz. Eğer elinizde boş kart yoksa telefon kulubelerinin içinde bunlardan 10larca var. Ve kartı bulduktan sonra hemen eve koşuyoruz ve sevmediğimiz bir şarkıcının kasedini alıp açıyoruz ve içinde siyah tarafından bir kısım kesiyoruz.

O siyah bandı dolu olan telefon kartının manyetik alanına 10 sn. kadar sürtüyoruz. Bu işlem sonucunda dolu olan karttaki kontörler sürtünme sayesinde kasedin bandına yüklenmiş oluyor.

Sürttükten sonra hemen diğer boş kartı alıyoruz ve bandı boş kartın manyetik alanına sürtüyoruz. Bu yöntemlede ,o kasedin bandına yüklenmiş olan kontörler otomotikmen boş karta yükleniyor.

Bu işlemler tamamladıktan sonra o karta ''Boş Kart'' demeyin darılır. Çünkü o da artık dolu bir kart haline gelmiştir. Bu yöntemi tekrarlayarak bir sürü kartı doldurabilirsiniz.

Bu açığı bulan telekom hemen çip le çalışan bir kart ürettiler. Çip kartlar yayılmadan biranönce gidip konuşun. Çünkü bu çiplerin açığı biraz geç bulunur...
 
Eski 02-05-04, 10:51 #2
azrael azrael çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
e dolu kartımız da boş mu oluyor artık? deneyen war mı bu yöntemi, been de buna benzer bi yöntem biliodum ama sürtünmeyi ilk defa duydum
 
Eski 02-05-04, 10:56 #3
McDomald McDomald çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
bu numaralar eskidi be! başka siteleren c-p edip bilgiçlik taslıyosun.
 
Eski 02-05-04, 11:25 #4
sonny sonny çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
askerde anasini aglatmistik maknalarin ....hehehe superdi yaa ama disarda o kadarda yapmadim ne biliyim cep olunca pek ona rabet etmedim zaten su anda turkiyede degilim yani ama askerde cok hayra gecti valla inanamayan varsa zirhli birlikler eti-ankara daki telefonlari neden degistrip smart kart yaptiklarini bi arastirsin
 
Eski 02-05-04, 11:41 #5
dichter dichter çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
Mcdomald Okuma Olm Sen Benİm Msg Larimi Alla Allaa Sana Mi Yazdik Enayİ!....
 
Eski 02-05-04, 19:55 #6
CoLdFiRe CoLdFiRe çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
doğrudur oluyor ama öyle telefon kaldımı bilmiyorummmmmmmm
 
Eski 02-05-04, 20:04 #7
maladmin maladmin çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
bazı yerlerde var yawww
 
Eski 03-05-04, 01:58 #8
WiLdHoNeY WiLdHoNeY çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
Yakalanirsaniz adli suc islemis sayiliyorsunuz Dikkat
 
Eski 03-05-04, 02:28 #9
ich_master ich_master çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
ama yakalanmazsanız da beleşe konuşmuş oluyorsunuz.heh eh...
 
Eski 03-05-04, 10:21 #10
gereksizler gereksizler çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
o numara artık çalışmıyor
 
Eski 03-05-04, 11:55 #11
CasusBelli CasusBelli çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
Askerde bizimde yaptığımız bir olaydı. yalnız bu ank.tel.lerin içinde bulunan kartlardan birinde giden aramalarla ilgili çok detaylı bilgiler saklanıyor. Konuşma kartlarının seri no, nereyi hanki saat aramış ne kadar konuşmuş. geri arama (Call Back) ile kimin nere ile görüştüğü ortaya çıkıyor. asker arkadaşlarımdan birine 350 mlyn giydirdiler bu yöntemle.
Yapmak isteyenler dikkatli olsunlar
 
Eski 25-05-04, 23:58 #12
kingoftheeagles1903 kingoftheeagles1903 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
arkadaşlar sürtünmeyi falan bilmiyorum ama ben farklı bir yöntemle saatlerce kulubede takılıyordum.ama o yöntemler eskidi.hemde yaklaşık 2.5 sene falan oluyor..boşa uğraşmayın en çok ben denemişimdir...hadi bye
 
Eski 26-05-04, 00:45 #13
Stones Stones çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
vaLLa CipLi kartLari Bi antaLyada Gordum Ben. Ankara'da Gormedim haLa Ayni KartLar ve Bir Arkadasin Dedigi Gibi kartLarin Uzerinde NumaraLar var. BunLar tehLikeLi ya Kim Bakicak onLara Simdi Demeyin Sakin..! Kimse Bakmiyor ki Zaten Sistem Tespit Ediyor ve Log Tutuyor.. iLgiLi Kiside geLip KontroL Ediyor.. Yani SahtekarLiga girer..
Birde bir Anim Vardi. Eskiden JetoNLu teLefonLar varken Sehir Disi Biri iLe Konusuyordum Bir Buyuk JetoN Attim. Baktim Dit Sesi geLmiyor Jeton Suresi Biticek Diye. Konustumda Konustum ZAten Sonradan anLadim JetoN takiLi kaLmis. Aksama Kadar Konusacaktimda Arkadaki Herif Vidi Vidi Yapti Sirada bekLiyen Yani
 
Eski 26-05-04, 09:58 #14
ilower ilower çevrimdışı

bynogame
Post Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
yakalanırsanız..kotu.
 
Eski 26-05-04, 11:43 #15
CyberMaFia CyberMaFia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
eskiden yani 6-7 sene önce ben yapmıştım çok basit ama güzel bir hileydi
 
Eski 30-05-04, 23:15 #16
REAL_DREAM REAL_DREAM çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
eskidigi falan yok. Siz telefon kulublerinin onunde kart satan adamlarin kart basina 200-300 bin lira kazandigini mi saniyorsunuz. Ben cok defa gordum adam bos kartlari topluyor. Cope atmak icin degil tabiki !! Tekrar yuklemek icin. Ama bunutelefon makinasinda yapiyorlar herhalde. Cunku adam boyle biseyler demisti. Su makinada oluyordu falan filan diye
 
Eski 31-05-04, 01:44 #17
ozanerkan ozanerkan çevrimdışı

bynogame
Arrow Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
Beyler size benim denediğim ve kullandığım bi taktiği daha söyliyeyim. ilk önce kartı arkaya yakın ortadan delin ve arasından 3-4 kat makara ipi geçirin ama ince olsun kartın içinde 1 kontur olması yeterli. kartı takıyorsun normal bir şekilde ondan sonra arıvağın numarayı ara çalmaya başlayınca veya açınca anında kartı çekin kontur kart olmadığı için düşmüyor ve siz saatlerce konuşabilirsiniz olay bukadar. fakat kartı 1 kere o şekilde çekebiliyorsun çekerken okuduğu yeri imha ediyor sanırım ikincide kartı geri veriyor kabul etmiyor. sizinle paylaşmak istedim hala o telefonlardan etrafımızda çok var ya yok demeyin allah aşkına herkeze iyi konuşmalar şimdiden
 
Eski 31-05-04, 05:45 #18
WiLdHoNeY WiLdHoNeY çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
2 Gun once gazetede bu yontemle konusan bir gencin polisler tarafindan yakalandigini gordum. Aman Dikkat Genclik... Kas yaparken goz cikarmayin
 
Eski 31-05-04, 17:54 #19
mydoom mydoom çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
eee ne anladim o zaman karti ikincide kabul etmiyorsa))
 
Eski 30-06-04, 15:24 #20
hapurhupur hapurhupur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: AnkesÖrlÜ Telefonlarin AÇiĞi

bynogame
hoca o kartı ikincide kabul etmiyor olabilir
sen de ikinci bir kart bul onunla dene, işini gör....

Beyler walla yazdıklarınız gayet James Bond wari şeyler....
Aslında gayet işe yarar. ve bahsedilen kartlı telefonlar hala mevcut.

Polise paçanızı kaptırmak istemiyorsanız geceleri deneyin bu yöntemi...
Bizim polisimiz geceleri MALESEF uyuyor..
__________________________________________________ _______________

6-7 sene önce bizde kartın alt (ince) manyetik kısmına oje çekerdik.
makina tanımlayamadıgı için tam dolu olarak algılardı. işin güsel yanı konuşman bitince kartınıda geri iyade ediyordu. ama şimdi akıllı hale geldi o kartlar.
Yukarıdada denildiği gibi kartta herşey kayıtlı tutuluyor, arama yaptığın makinada da...
O na göre DİKKAT
bys
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 22:49
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame