Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 10-04-04, 21:36 #1
FaTaLiTY FaTaLiTY çevrimdışı
Varsayılan N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

İŞte N-Gage 2'nin resimleri.!
Özellikleri arasında kamera pilini fln sökmeden oyun değiştirme (nası oluosa) varmış.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-04-04, 21:47 #2
[email protected] WiLLi@M çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...


valla harika birşeye benziyor özellikler ne acaba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-04-04, 21:50 #3
FaTaLiTY FaTaLiTY çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...


Daha detaylı özellik yazmamışlardı bnde yazamadım haliyle.ama 65k veya daha üstü bi renk vardır
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-04-04, 21:59 #4
borado borado çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

bence gereksiz atılım yapıyor nokia oyun devleriyle kapışamaz ki örneğin playstation; sony ericsson böyle bi telefon yapmak için karar verseler dağıtırlar ngage i ama zaten gereksiz o nedenle yapmıyorlar.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-04-04, 22:51 #5
Talat10gu Talat10gu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

play station'un boyle bir consol'u war mı borado??? hem telefon hem de oyun consolu???
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-04-04, 22:58 #6
borado borado çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

hocam anlatamadım heralde, diyorumki cep telefonunda oyun cok sacma ve tutmaz bu nedenle nokia ngage için bosuna yatırım yapıyor. playstation da bildiğin gibi sonynin ve eğer isteseler ngage i duman edecek model yaparlar ama tutmayacagını bildiklerinden yapmıolar dedim.umarım anlatabildim hoca?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 00:16 #7
haldunuraz haldunuraz çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

beyler ps1 2 combobox çıkmış
üzerinde kendi mini ekranı varmış bilen gören duyan varmı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 00:58 #8
jinkazama jinkazama çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

evet kesinlikle nokianın böle saçma ataklar yapması komik. cep konsol. sadece nokiada saçma. telsimin kampanyaları gibi. ha ufak tefek oyunlar olur tamamda diğerleri abartı. gerçek oyunculara hitap etmeyen bi tel. abi onu alacağıma giderim bi PS2 alırım chipli 3 milyonada iki üç tene manyak oyun al işte 1 ay gitti
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 01:04 #9
[email protected] WiLLi@M çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

katılıyorun sana dotsum hangi çocuk gider boyle birşey alırki hava atmak için başka ne ki zaten ngag oyunları series 60 lerın hepsiyle çalışıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 03:10 #10
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

ben katilmiyorum sonyde ilk konsol isine girdiginde bir deneme yapmak icin ps ni cikartti simdi en cok parayi konsoldan kazaniyor ,msde acayip zararlar ediyor xbox icin ama zamani gelicek xboxla kaybettiklerinin 10 katini kaldiracaklar ,bence zaman gerekli yakin zamanda ngagede kopacak o zaman gorucem sizi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 11:32 #11
haldunuraz haldunuraz çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

beyler atladığınız bir şey daha var
nokia sadece cep telefonu üreticisi değil
adamlar her türlü elektronik eşya yapıolar zaten
bu sebeple oyun sektöründede iyi bir yere gelecekler
hele ki mobil oyun işin içine girdi ya
artık sırtları yere gelmez....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 17:27 #12
ich ich çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

görüslerine aynen katiliyorum ve nokia bu sektörü pek yakin bir zamanda ele gecirecektir...

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen haldunuraz
beyler atladığınız bir şey daha var
nokia sadece cep telefonu üreticisi değil
adamlar her türlü elektronik eşya yapıolar zaten
bu sebeple oyun sektöründede iyi bir yere gelecekler
hele ki mobil oyun işin içine girdi ya
artık sırtları yere gelmez....
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 18:09 #13
borado borado çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

ucunbiri kardes bakalım kim geleceği daha iyi görüyor)göreceğiz bakalım. ayrıca haldun uraz kardeş, nokia başka hangi elektronik aletleri yapıyor merak ediyorum, söylersen hem öğrenmiş olurum?benim bildiğim başka bişey üretmiyor bu nedenle pahalı satıyor çünkü o teknolojiye ulaşıncaya kadar göbeği çatlıyor. Sony ericssonda ucuz çünkü o teknolojiyi kolayca yapabildikleri için.

Mesajı son düzenleyen borado ( 11-04-04 - 18:11 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-04-04, 23:11 #14
jinkazama jinkazama çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

dostum benim anlatmaya çalıştığım gerçek bir oyuncunun bir oyundan zevk alması için öncelikle büyük bir ekrana ihtiyacı var ve n-gage yok. iki ps ilk çıktığında piyasada en iyi oyun konsolu n64 lerdi. kasetlerden oyunları satıyorlardı ve 3d gerçekcilik çok düşüktü. PS nin satışlarınıda hafife almamak gerekir. ha nokiada gitsin gerçek bi oyun konsolu çıkrasın ona bişe demeyiz tutulur tutulmaz oda tartışılır. ama cebimde taşıyacağım ve telefon niyetine kullandığım bi cep konsoldan ne kadar zevk alabilirim orası ayrı. ha nokia nın digital receiverları da var ve avrupada az da olsa tutuluyor. ama bence herkes kendi bildiği işi yapsa çok hoş olur. adamlar bize sallamak için acaip acaip telefonları 4 haneli bütün rakamları kullanıyorlar. ve ürettikleri telefonlarda birbirine benziyor. ulen insanları ne kadar basit kandırıyo elin yahudisi. yahudi dimi işte.

Mesajı son düzenleyen jinkazama ( 11-04-04 - 23:13 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-04-04, 12:14 #15
tuGGy tuGGy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

bence bu el oyun makinelerinin dönemi bitti gibime geliyor.çünkü grafik ve özellik bakımından pc ve ps oyuncularını kesinlikle tatmin etmez nitelikte.
tabi tamamen yok olmaz ama 1 milyar verip bu alet alınacağına bilgisayar alınması çok daha mantıklı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-04-04, 13:51 #16
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen borado
ucunbiri kardes bakalım kim geleceği daha iyi görüyor)göreceğiz bakalım. ayrıca haldun uraz kardeş, nokia başka hangi elektronik aletleri yapıyor merak ediyorum, söylersen hem öğrenmiş olurum?benim bildiğim başka bişey üretmiyor bu nedenle pahalı satıyor çünkü o teknolojiye ulaşıncaya kadar göbeği çatlıyor. Sony ericssonda ucuz çünkü o teknolojiyi kolayca yapabildikleri için.
www.nokia.coma bir goz at istersen neler yaptiklarini anlamak icin bizim evde eskiden nokia televizyon vardi hatta ,nokia gokten cep telefonuyla dusmedi ,adamlar simdi cep telefonu olayinda market lideri oldugu icin tamamen bu dala yoneldiler ,sony ve ericsonn birlestide hala teknoloji bakimindan nokiaya yetisemediler,sony ericsonnun ucuz oldugu ise daha cok telefon satmak amacli oldugu icin xboxta ps2den kat kat ustun olmasina ragmen daha ucuz ama bunun sebebi teknolojiyi daha ucuza mal ettiklerinden degil konsol satmak istediklerinden
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-04-04, 15:59 #17
S7e7v7e7N S7e7v7e7N çevrimdışı
Varsayılan combobox

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen haldunuraz
beyler ps1 2 combobox çıkmış
üzerinde kendi mini ekranı varmış bilen gören duyan varmı?

evet pratikerde gordum ekran ufak ama idare eder yolda canın sıkılmaz fiyatıda ole ucuk degildi ayrıca ..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-04-04, 20:52 #18
Talat10gu Talat10gu çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

ßen de nette gordm.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-04-04, 19:46 #19
tuGGy tuGGy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: N-GaGe 2 !!! Şok Resimler...

N-Gage 2 den yeni bilgiler:telefonun resmi ismi n-gage QD,kamerası radyosu mp3 playerı yok ve 4096 renk ekrana sahip.fiyatı 199$ civarında olacakmış.sanırım normal n-gage nin ucuz versiyonu olacak
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 19:44
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019