Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 21-09-23, 09:36 #1
199Y 199Y çevrimdışı
Varsayılan LOTRO | Corsairs of Umbar ile Crafting Sistemi de Değişiyor!

Herkese iyi forumlar.

Oyun yetkililerinin resmi forumda paylaştığı bilgilendirmeye göre Umbar paketiyle beraber crafting sisteminde de bazı değişiklikler olacak. Hem yeni oyuncuların işini kolaylaştıran hem eski emektar end game oyuncuların işini kolaylaştıran bu değişiklik muhtemelen herkesin hoşuna gidecektir. Detayların paylaşıldığı o değişiklikler;



En İyi Planlar Ters Gitti

The Lord of the Rings Online yıllar önce Meslek sistemini başlattığında bunun amacı sosyal dinamizme ilham vermekti; Ara malzemeleri diğer Meslek gruplarının erişemediği belirli Mesleklerle sınırlandırarak oyuncuların sosyal olarak ticaret yapmasını ve malzeme alışverişi için Müzayede Evi gibi sistemleri kullanmasını umduk. Pratikte oyuncular genellikle bunun yerine ek karakterler yarattılar veya Crafting sisteminden tamamen kaçındılar. 105. seviyeye yaklaştığımızda, Zanaatkarların uzun bir süre boyunca kendi sınırlarına ulaşmaya çalışmasını sağlamak amacıyla Zanaatkarlık için daha uzun ve daha zor ilerleme yolları oluşturduk. O zamandan bu yana ek aşamalar ekledik, ancak bu eklemeler, bu uzun ilerleme yollarının neden olduğu hayal kırıklıklarını vurguladı.

Daha geniş geliştirme çabalarımızın kapsamı ve zamanlaması dahilinde gerçekleştirebileceğimiz en etkili değişiklikleri belirlemek için Crafting'e göz attık ve sonuçlar aşağıda özetlenmiştir:

Artık Seviye Kısıtlaması Yok

Corsairs of Umbar'ın piyasaya sürülmesiyle birlikte Zanaatçılar, daha önce aradaki aşamaları tamamlamak zorunda kalmadan Umbar meslek eğitmenlerinin sunduğu tüm tarifleri uygulayabilecek ve öğrenebilecekler. Artık Crafting'in en yeni aşamasına ulaşmak için önceki aşamalarda zorluk yaşamanıza gerek yok!

Zamanla, daha önceki aşama gereksinimlerini ortadan kaldırarak oyunda geriye doğru ilerlemeyi planlıyoruz. Bu daha önceki üretim aşamaları, ilk Üretim aşamasının yayınlandığı genişletmelere mantıksal olarak bağlanacak. Bu, bu Crafting katmanlarıyla etkileşime geçmek için ilgili genişletmeye ihtiyaç duyacağınız anlamına gelir, ancak bu aynı zamanda biz geliştirmeye devam ettikçe bu katmanları daha erişilebilir hale getirir.

Artık Meslek Yok

Meslekler için belirlediğimiz hedefler bugünlerde büyük ölçüde geçerliliğini yitirmiş durumda ve Mesleklerin ve kademe gerekliliklerinin müzayede evi ekonomisini olumsuz yönde etkilediğini düşünüyoruz. Birden fazla karaktere ve uzun yıllara dayanan çalışmaya sahip oyuncular, daha düşük seviyeli malzemeler için piyasayı ele geçirebilir, bu da yeni oyuncuların Crafting sisteminden çıkarılmasına neden olur.

Şu anda herhangi bir seviyedeki Mesleklere sahip bir Zanaatçıysanız, tek değişiklik Mesleklerin kaldırılmasıdır. Mesleklerinize ve seviyelerinize dokunulmaz. Eğer Crafting sistemimizle daha önce hiç ilgilenmediyseniz, artık bir Çırak Ustasını ziyaret ederken seçtiğiniz en fazla üç Mesleği seçebilirsiniz. Seçili üç Mesleğiniz varsa ve bunlardan birini farklı bir Meslekle değiştirmek istiyorsanız, eski mesleği kaldırıp yeni bir Mesleğe başlayabilirsiniz. Kaldırdığınız bir Meslekteki ilerleme kalıcı olarak kaybolacaktır. Ayrıca, bu çalışmanın ne zaman yayınlanmaya hazır olacağını henüz bilmesek de, muhtemelen Mithril harcaması yoluyla insanların dördüncü bir meslek seçmesine de izin vermek istiyoruz.

Toplama ve Takip

Takip ve Toplama'daki değişiklikleri paylaşmaktan heyecan duyuyoruz! Bu değişiklikler bir genişleme paketi satın almayı gerektirmiyor ve sadece Güncelleme 38 geldiğinde gerçekleşecek.

En önemlisi, aynı anda birden fazla kaynak düğümünü takip edebileceksiniz! Eğer bu becerilerden yalnızca birine sahipseniz, yalnızca o spesifik toplama mesleğine ait beceriyi göreceksiniz. İkinci bir toplama Mesleğini eğittiğiniz anda, yeteneğiniz Takip Kaynaklarına dönüşecek ve eğitimli Meslekleriniz aracılığıyla görebileceğiniz tüm düğümleri izlemeye başlayacaksınız.

Bir toplama mesleğini eğittiğinizde, seviye ne olursa olsun o türden herhangi bir düğümü hasat edebileceksiniz. Cevher, odun ve kutsal emanetleri toplamak yeni anladığınız bir şeydir; bu nedenle uzmanlaşma ve ilerleme, topladığınız malzemelerin iyileştirilmesine odaklanır. Bu, seyahat ederken bulduğunuz herhangi bir düğümü hasat edip toplayabileceğiniz anlamına gelir!

Kaynağı takip edebiliyorsanız kaynağı toplayabilirsiniz.

Üst Düzey İşçilik

Bir süredir, yeni çıkan Zanaatkarlık seviyelerinin istediğiniz kadar ilgi çekici olmadığına ve hazırlanmış teçhizatın, görevlerden ve diğer kaynaklardan gelen ödüllerin gerisinde kaldığına dair geri bildirimlerinizi dinliyoruz. Üst düzey Zanaatkarlar bize, kendi oyun tarzlarına uymayan oyun sonu deneyimlerine katılmaları gerektiğini hissettiklerini söylüyor. Nasıl istersen oynamanı istiyoruz!

Zanaatkarların üst düzey ekipman ve eşyalar yapmak için ihtiyaç duyduğu malzemeleri alabilecekleri yerleri genişletmeyi planlıyoruz. Bu, Lonca bazlı günlük ve haftalık görevler, manzara görevi ödülleri, başarı ödülleri, satıcı satın alımları ve görevler gibi şeyleri içerebilir. Baskınlarda, Öne Çıkan Örneklerde, Araştırmalarda ve diğer oyun sonu içeriklerindeki düşüşleri sürdüreceğiz, böylece birisinin istediği tarifleri veya öğeleri almak için kullanabileceği hiçbir yöntemi hariç tutmuyoruz.

Her Zaman Yeşil Kaynaklar

Bu öğelerin gelişmiş sürümlerini oluşturmak için yeni ve her zaman yenilenen bir kaynak kullanan yükseltilebilir öğeler tasarlıyoruz. Bu yeni kaynağa "Şans Taşı Yerleştirme" adı veriliyor ve yakın zamanda Combe Forester Etkinliği kapsamında Güncelleme 37 ile kullanıma sunuldu.

Gelecekte bu yükseltilebilir öğeler hakkında daha fazla bilgiye sahip olacağız, ancak "Şans Taşı Ayarları" diğer Üretim malzemelerinin aksine Cüzdanınızda saklanır ve kullanımın garanti altına alınması için hesabınızda sınırlı bir şekilde birikebilmeleri amaçlanır. ve bunlarla birlikte yükseltme öğelerinin akışı uzun vadede akıcı kalır. Şans Taşı Ayarını elde etmek çaba gerektirir ancak bunu elde etmenin birden fazla yolu da vardır.

Şans Taşı Ayarlarını şu adresten alacaksınız:
Combe Forester Etkinliği gibi etkinlikler hazırlıyoruz ve diğer Meslekler için etkinlikler ekledikçe onları da oraya ulaştıracaksınız.
Umbar ve geleneksel Loncalarla lonca ticareti. Corsairs of Umbar yayınlandığında, yalnızca Umbar Loncaları bu öğeyi sunacak, ancak oyunun önceki üretim aşamaları, bölgeleri ve alanları boyunca bu ayarların üretimini diğer Loncalara getiren bir dizi hikaye görevi olacak.
Öne Çıkan Örneklerde ve Delving'lerde takas ve nadir düşme ödülleri.
Bağlılıklar ve Gruplar gibi başarılar.

Genel Kaynaklar ve İlerleme

Yabancı bir bölgenin yeni tekniklerini öğrenmeyi temsil etmek için Umbar seviyelerinde ilerlemenin geleneksel zanaatkarlıktan daha yavaş olmasını amaçlıyoruz. Umbar'ın hikayesini anlatırken ve bölgedeki destansı hikayeyi tamamlarken bu Crafting aşamasını da genişletmeyi planlıyoruz.

Önümüzdeki yıllarda Crafting'i oyun içinde tutarlı bir şekilde çalıştırabileceğimiz ve genişletebileceğimiz yeni bir paradigma oluşturmayı umuyoruz. Bu, sağlıklı bir ekonomiyi sağlamak için birçok tarifi tamamlamak için gereken temel malzeme miktarının artacağı anlamına geliyor. Gelecekte, bu fikir hakkında henüz resmi bir karar verilmemiş olmasına rağmen, oyuncuların daha önceki aşamaları geçmelerine yardımcı olmak için üst aşamadaki hammaddeleri aşağıya doğru dönüştürmelerine izin vermemiz mümkündür.

Loncalar

Yeni Crafting kademesi artık önceki ilerleme kademelerini gerektirmediğinden, Umbar'daki Crafting Guild'lerini ayırıyoruz. Umbar'ın zanaat loncalarına ayrı ayrı katılacaksınız ve onların kendi ilerleme yolları var. Geleneksel Loncalar geçerliliğini korur çünkü Umbar Crafting Guild'deki Crafting malzemelerinizden bazılarını geleneksel Crafting Guild'inizi geliştirmek için de kullanacaksınız.

Ayrıca Umbar Zanaat Loncalarında ilerlemelerine yardımcı olmak amacıyla yalnızca Zanaatkarlar için oluşturulan Görevleri, Görevleri ve Örnekleri de geri getirmeyi planlıyoruz. Bunlardan bazıları genişleme paketinin ilk çıkışından sonra gelecek ve geleceğe ilerledikçe geliştirme devam edecek.

Çözüm

Crafting'in Corsairs of Umbar ile daha anlamlı ve heyecan verici bir yere dönmesini istiyoruz ve bu değişikliklerden heyecan duyuyoruz. Zanaatkarlar, bu çabaya zaman ve kaynak ayırırlarsa bazı "slottaki en iyi" eşyaları üretebilecekler ve The Lord of the Rings Online'da Crafting'in geleceğini görmeniz ve deneyimlemeniz için sabırsızlanıyoruz!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:52
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz.