Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 07-09-05, 20:01 #1
alperxxx alperxxx çevrimdışı
Unhappy Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ


Bugün 2.tercih sonuçlarını aldım.puanım çok iyiydi ama yazılım bölümünü tutturabileceğimi düşündüğüm için boş kalan yere grafik tasarımı yazdım.Ama yazılım tutmadı.Grafik-tasarım bölümü hakkında bilgisi olanlar lütfen yazsın.


__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-09-05, 20:08 #2
ThaiLuNn.. ThaiLuNn.. çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ


grafik tasarımda reklam alanında calısabilirsin cizim dersleri ilk sene yoğun daha sonra bilgisayarda tasarımlara başlıyosun

ben yeditepede okuyorum ilk once cizime bakıyolar daha sonra da bilgisayar a

dergilerde gazetelerde kolayca iş bulabilirsin tasarım stüdyosu acabilirsin falan filan özellikle ne konuda bilgi almak istersen yardımcı olurum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-09-05, 20:21 #3
LimpBizk7t LimpBizk7t çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ


grafik bolumune puanla deilde ozel yeteneklen alıolar bi yanlışlık olmasın yani sen cizim sınavına girmediysen puanın bi anlamı yok...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-09-05, 20:24 #4
LimpBizk7t LimpBizk7t çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

bide grafik bolumlerinden 4 yıllık olanları varmı tahılun sen 2 yıllık okuosun demi yeditepenin yıllıgı kac $ ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-10-05, 22:01 #5
ezberimsin484 ezberimsin484 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

grafik tasarım reklam sektörüne hitap eder gazete. dergi kitap broşür afiş web sitesi kartvizit antetli kağıt poşet ambalaj etiket.......vb tasarımlarını yapacak kişileri yetiştiren bölümdür. bu bölümden mezun olan arkadaslar grafiker olur. matbaa ve reklam ajanslarında ve buna benzer yerlerde iş bulabilirler çok geniş güzel ve karizma bi sektör bizzat ben okulnu okuyorumve suan stajerim tabiki çizim çok önemli ama en önemli sey matbaa bilgisi, bilgisayarı sevmelisin, tasarım yapabilmelisin hayalgücün geniş olmalı çizim çokda önemli deil!!! desenle pek bi işin olmuyor çünkü sürekli bilgisayardasın tabi grafikerlerin bilgisayarları PC DEĞİL!!! MAC!!! mantığı biraz farklı makinalardır. grafikerler bu makinaları kullanır ama tabiki pc kullananlar da var! Ama tavsiye edebiliecegim ve iş imkanı çok olan bi bölüm kesinlikle işsiz kalmasın sektör açığı çok fazla!!! VEEEE parası bol bugun ii bi grafiker milyar maaas alıyo boru deil)))
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-10-05, 20:24 #6
fatihx fatihx çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

benimde kafam karıştı ya bu bölüme özel yetenek sınavıyla girilmiyormuydu ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-10-05, 20:43 #7
Furkan010202 Furkan010202 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fatihx
benimde kafam karıştı ya bu bölüme özel yetenek sınavıyla girilmiyormuydu ?
Katılıyorum,
Projelerim arasında iç tasarım ya da grafikerlik var.
Yeteneğe sahibim, biraz bilgimde var.
Belli puandan sonra yetenek sınavına girmen gerekiyor, kazanırsan (bildiğim kadarıyla) diğer bir sınava daha giriyorsun.
Sınavlar son derece zor(muş)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-05, 00:31 #8
militan183 militan183 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

şimdi senin seçtiğin bölüm 2 senelikse pek işe yaramaz..

ama eğer 5 senelikse orasıda puanla almaz...

eğitim fakültesinden resaim bölümünde ise 4 sene... hangisi olduğunu söyle yardım ederiz...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-11-05, 21:32 #9
ezberimsin484 ezberimsin484 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

arkadaslar 2 yıllık okullarda yetenek sınavı yapılmıyor 4yıllık okullar da yetenek sınavı var oda hepsi için geçerli değil!!! zaten grafik tasarım bölümüne üniversitede deseni sokarlarsa işin içinden çıkamazlar grafik tasarım kolay değildir. sadece bilgisyar yetmez bu işin matbaası var montajı var işin incelikleri var matbaa makinalarını tanıman gerekir iş ölçüleri formalar renk film makinası bunların hepsinde uzman olmalısın ii bi grafiker yaptığı en küçük kartvizitin tasarımından filmine basımından montajına paketlenişine kadar herseyini bilmeli , iş sadece bununlada btmiyor gerektiğinde grafiker müşteri temsilcisi olarak firmalarla görüşmelere bile gidebiliyor. grafikerlik kolay meslek değil ama seversen çok ilerlersin uzun süre sıkılmadan yürütebileceğin geleceği olan bi meslek grafiker bi bakrsın matbaada üstü bası boya içinde bi bakrsın mac karsısında tasarım yapıyor bi bakarsın müşteri grşmelerinde bi bakarsın film makinasıyla cebelleşiyor montaj yapıyor fotoğraf çekimine gitmiş sizce bütün bunları 2 seneye sıgdırıp araya birde desen ekleyebilirlermi???? yetenek sınavıyla alan okullar öğrtmen okulları arkadasımızın gözü korkmuştur belki ama işin içine girince anlıcak o kadar işi yapacak ama arkasına dönüp baktıgında iş bitince onun verdiği hazzı hiç birseye değişmeyecek düşünsene bi kendini bi film afişi tasarlamışsın herkes onu görüyo ona bakıyo senin afişini yaptıgın filmi izlemeye gelio ve sen dısarı çıktığında kendi işini görüyosun o kadar gurur verici ki en azından moda mod bi iş değil matbaa o kadar zevklidir ki öle an gelirki grafiker mücellitlerle beraber oturur broşür katlar zarf yapıştırır matbaa öle hareketlidirki zaman nasıl gecer farketmessin bırakıp eve gitmek istemessin bence yeteneğin istegin varsa bu bölümü sec!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-07, 00:55 #10
reallive reallive çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

bende grafiker olmak istiyenlerdenim ama bu yetenek sınavı kafama takıyor yardımcı olursanız sevinirim..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-08, 20:40 #11
xunar xunar çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

merhaba arkadaşlar ben unv hazırlanıyorum ve grafik tasarım bolumunun hastasıyım dıyebılırım...hayalımdekı meslek desem daha dogrudur ama burda yazılanlar kafamı ıyıce karıstırdı...sızden ıstedııgım bırkac soru var
1.bu bolume gırmek ıcın yetenek sınavına gırıyormuyuz
2.4 yıllık bır unuversteye gıdenler gırıyorlarmı yetenek sınavına..
3.sanırsam bu bolum ea 1 den gırılıyor ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-09, 01:13 #12
shagykaraoke shagykaraoke çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

arkadaşlar 2 yıllık üniversiteler yetenek sınavı yapmıyor ancak üniversiteyi bitirdiqinizde grafiker yardımcısı olarak bitirmiş oluyorsunuz.2 yıllık grafik tasarımcılığı olan üniversiteler hakkında bilgi verirseniz sevinirim.şimdiden teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-07-09, 15:02 #13
masal18 masal18 çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

merhaba arkadaşlar ben bu sene össye girdim ve 4 yıllık özel hariç hiç biyer tutmuyo özeldede istediğim bölümler tutmuyo bnde 2 yllık tercih yapıcam grafik tasarım bölümünü düşünüyorum yanlız çok kararszım bide yetenek sınavını duydum böle bişi 2 yıllıklar içinde geçerlimi lütfen bana yardımcı olursanız sevinirm şimdiden çok teşekkür ederim
yardımlarınızı bekliorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-07-09, 15:06 #14
masal18 masal18 çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

arkadaşm pardon şimdi gördüm açıklamanı peki bi soru daha sorcam daha sonra dgs sınavına girip grafikerlik ünavanını alabiliomusn yoksa bitek grafik tasarımcısı yardımcısımı olabilioruz birda çalışma alanları acaba nedir yani günümüzde ve gelecekteki alanları çok işlevsel bi meslekmi cvplarsanız çok sevinirim bu bölüm hkkında hiç bi bilgim yok
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-07-12, 04:10 #15
ilev20 ilev20 çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

arakdaslar yetenek sınavına gerek yok 2 yıllık ıcın direk tercih yapabilirsiniz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-07-13, 16:17 #16
123senem123 123senem123 çevrimdışı
Varsayılan C: Grafİk-tasarim BÖlÜmÜ

merhaba bn seneye ygs sınvına gırıcem ve grafık tsarım dusunuyorum ama 2 yıllık ama 2 yıllık bnm ıcın ılerkı haytımda ıyı bır yer olurmu dıye tedırgın oluyorum cok kararsızm resım cızmesını cok sevıyorum kara kalem ozellıkle bu gelıstırmeyıde bılgısayarla aram ıyı ama web tasarımda bı o kdr onmlı ne ypmam grkıyo hıc bılmıyorum bna gzl bı fıkır verırmısnz 2yıllık bnm gelecegım ıcn yetrlımı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 23:04
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018