bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 26-10-06, 01:12 #1
kuşçubaşı eşref kuşçubaşı eşref çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
32 yıl sonra ortaya çıkan bir araştırma Kıbrıs Rum lideri Papadopulos'un ABD'ye gönderdiği mesajı ortaya çıkardı

"Türk filosu Kıbrıs'ın 12 millik karasularına girerse hesabımıza göre askerlerin adaya gelirken kat edeceği 75 dakikada, bütün Türkleri temizlemeye kararlıyız. Bunu gerçekleştirmek için plan ve olanağımız mevcut."

Papadopulos kıyım istiyordu

Yunan Eleftherotypia gazetesi, Papadopulos'un gençlik yıllarında Kıbrıs'taki tüm Türklerin kıyımından yana bir tutum sergilediğini yazdı.

Kıbrıs harekâtının 32'nci yıldönümünde Kıbrıs Rum lideri Tasos Papadopulos'un gençlik yıllarında Kıbrıs'ın Yunanistan'la birleşmesi (enosis) için gösterdiği uğraşıların arasında Kıbrıs'taki tüm Türklerin kıyımından yana bir tutum içinde bulunduğu açıklandı.

Planlarımız hazır
Yunan Eleftherotypia gazetesinde Kıbrıs Rum gazeteci-yazar Drusiottis imzalı yayınlanan bir araştırmaya göre, 1964 yılında Rum çetelerinin Türk köylerine yaptıkları kanlı baskınlardan sonra Türkiye, Kıbrıs'a askeri bir operasyon düzenlemeye hazırlanırken dönemin çete reislerinden Tasos Papadopulos'un Rum hükümeti adına ABD'ye şu mesajı veriyordu: "Türk filosu Kıbrıs'ın 12 millik kara suları içinde girmesi olasılığında yaptığımız hesaplara göre adaya kadar kat edeceği 75 dakikalık zaman içinde kendi savunmamızı sağlamak amacıyla adadaki bütün Türkleri temizlemeye kararlıyız. Bunu gerçekleştirmek için gerekli planlarımız ve olanaklarımız mevcuttur!" Dönemin Yunan Kara Kuvvetleri Komutanı Bonanos'un verdiği ifadelere göre Papadopulos, düzenlenen olağanüstü askeri şura toplantısında "Türkiye adaya havadan ya da denizden bir askeri operasyon düzenlerse adadaki bütün Türklerin yok edilmesini" önerdi.

ABD önledi
Aynı araştırmaya göre Türkiye'nin gerek 1964 gerekse 1967'te Kıbrıs'taki kanlı olayları bastırmak gerekçesiyle ve garantörlük hakkını kullanarak askeri müdahale hazırlığı ABD tarafından önlemişti. Ancak 1974'te Yunan askeri yönetiminin Kıbrıs Cumhurbaşkanı Makarios'a karşı gerçekleştirdiği askeri darbeden sonra ABD Türkiye'nin Kıbrıs'a askeri operasyon düzenlemesine ses çıkarmamıştı.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 02:19 #2
tuningteam tuningteam çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Öyle bi durumda başlarına ne geleceğini bilirler...Sıkar biraz yani...Bizim onları temizlememiz inanın 30 dk mızı almaz...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 03:11 #3
ѕтσям ѕтσям çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
O biraz sıkar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 03:24 #4
T_I_T T_I_T çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Biraz değil iyi sıkar.. Hem zaten açıkca biliniyor adamın niyeti.. Bu mektubun veya gazete yazılarının bulunmasına hiç gerek yoktu.. Sadece bi kez daha ispatlanmıs oldu..
Ama olurda kaşınırlarsa değil 75 dakika 15 dakikada adayı temizleriz geri kalan bi saatte de oturur muhabbetini yaparız nasıl temizledik diye
Şaka bi yana uslu dursun yunan ....leri..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 10:08 #5
SaLiVa SaLiVa çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
75 mi
walla benim bildiğim hava kuvvetleri 3dakikada Türkiyeden havalanır ve papadolulosun evini bombalar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 10:17 #6
fakir-ül şuur fakir-ül şuur çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
istersek tükürüğümüz ile boğarız onları biz. ama biz bölgemizde barış değil savaş istiyoruz(nereden aklıma geldi şimdi bu)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 11:36 #7
Gαη∂αℓƒ Gαη∂αℓƒ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fakir-ül şuur Mesajı Göster
istersek tükürüğümüz ile boğarız onları biz. ama biz bölgemizde barış değil savaş istiyoruz(nereden aklıma geldi şimdi bu)
tükürsek boğarız onlarda bunun farkında sadece havlıyorlar...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 12:27 #8
ua_fatih ua_fatih çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
yaw ankara kadar ülkesiniz oturun oturdugunuz yerde.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 12:50 #9
мαηкєη мαηкєη çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
hiç güleceğim yoktu ya
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 13:47 #10
ceqqu ceqqu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
arkadaslar öyle ama o zamanın şartlarına göre düşünmüyorsunuz
o tarihlerde ada hakkında ileri düzey istihbarat yoktu rum liderin söylemek istediği türkler adaya çıkana kadar adadaki tüm türkleri öldürebiliriz yönündedir bu konuyu kıprıs yerlileriyle uzun süre konustum ve haklıydı biz adaya çıkmadan bütün kıbrıs türk halkını katlebilecekleri yönündedir
saygılarım
not: şuan için böyle bişi yapmaları söz konusu değildir aksine türk ordusunda 1 saatte atinayi kuşatma planı bile vardır
saygılarımla
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 13:54 #11
kuşçubaşı eşref kuşçubaşı eşref çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ceqqu Mesajı Göster
arkadaslar öyle ama o zamanın şartlarına göre düşünmüyorsunuz
o tarihlerde ada hakkında ileri düzey istihbarat yoktu rum liderin söylemek istediği türkler adaya çıkana kadar adadaki tüm türkleri öldürebiliriz yönündedir bu konuyu kıprıs yerlileriyle uzun süre konustum ve haklıydı biz adaya çıkmadan bütün kıbrıs türk halkını katlebilecekleri yönündedir
saygılarım
not: şuan için böyle bişi yapmaları söz konusu değildir aksine türk ordusunda 1 saatte atinayi kuşatma planı bile vardır
saygılarımla
yaziyi okuyan arkadas simdi soyledi zannediyorlar okumadiklari icin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 14:28 #12
tosun paşa tosun paşa çevrimdışı

bynogame
5 Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Hiç bişey de yapamaz ne o zaman ne de şimdi. Bizim Kıbrıstaki kolordu, özel eğitimli, her duruma göre planlar hazır, Şimdi yürü desinler. Yarın sabah kahvaltısını Rum başbakanlık konutunda yaparız. Aynı şey Yunanistan için de geçerli yalnız oraya ancak öğle yemeğine yetişiriz. Haliyle orası biraz daha büyük, zaman alır...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 14:51 #13
hackerboys hackerboys çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Wallaha arkadaşlar hepimiz birer kere tükürsek max.15 dk da hepsi boğulur
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 15:38 #14
Cordelia Cordelia çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Güncelden kalma alışkanlık ben kaynak nedir diye soracağım

Olanağımız var 75 dakikada temizleriz demiş, zamanın şartlarını bilmiyorum ama şimdi için konuşuyorum heralde onlara cevap vermek birkaç dakika alır ki bu da o 75 dakikayı baya bir uzatacaktır. Cevap verdiğimizde emellerine ulaşamayacaklarına göre 75 dakika ile avunmaya devam etsinler

Askerimizin eli armut toplamayacak onlar harekete geçtiğinde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 16:33 #15
polkm polkm çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen fakir-ül şuur Mesajı Göster
istersek tükürüğümüz ile boğarız onları biz. ama biz bölgemizde barış değil savaş istiyoruz(nereden aklıma geldi şimdi bu)
Ters oldu herhalde... Yurtta sulh cihanda sulh diyen birisini hatırladın mı?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-06, 17:32 #16
sazankalem sazankalem çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Birçok kişi sadece ileti yazmış olmak için ileti yazdığından anlamsız cevap vermişler fakat o günlerde bu iş (tükürüp yunanları boğma işi) o kadar kolay değildi -ki bugün de bu işi o kadar kolay yapamayız-.

Ceqqu arkadaşımız durumu güzel izah etmiş ona da katılıyorum...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-06, 17:49 #17
ByhnvC ByhnvC çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
Çanakkale savaşıda başlamadan önce diyolardıki
biz kahvemizi İstanbul'da içeriz ama noooldu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-10-06, 17:52 #18
pysco16vsjust pysco16vsjust çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
tek kelime ile komik

Ateş olsalar kıvılcım yakamazlar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-10-06, 14:44 #19
sam@ sam@ çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
tukrumuze mi yazık degil 1 saatte bir ucundan girer diger ucundan cıkarız
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-10-06, 17:28 #20
The Stalker The Stalker çevrimdışı

bynogame
Varsayılan Cvp: Papadolulos: "Türkleri 75 dk temizleriz!"

bynogame
o biraz zor..biraz değil bayaa zorr.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla