Kapalı Konu
 
Konu Araçları
Eski 10-03-05, 14:32 #1
planko planko çevrimdışı
Varsayılan İkinci Dünya Savaşı Filmleri


İkinci Dünya Savaşı Filmleri ben bu filmleri arşiv yapıyorum ve çok seviyorum izlemesini savaşın ne kadar acı bişi olduğu hatırlamayı o gerçek hikayeleri olayların geçdiği mekanlar giyim tarzları kahramanlık öykülerini o dönemin müziklerini zaten ikinci dünya savasının etkileri çok büyükdür sanayiden, sanata, demokrasiden spora kadar etkilemişdir savaş sonrası gelişimleri çok hızlı olmuşdur.Ben sevdiğim filmleri aşağıya yazıyorum sizde filmleri ve düşüncelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Er Ryan'ı Kurtarmak / Saving Pirivate Ryan

İnce Kırmzı Hat / The Thin Red Line

Schindler'in Listesi / Schindler's List

Kapımdaki Düşman / Enemy At The Gates

Pearl Harbor

Azizler & Askerler / Saints And Soldiers

Amen

Ayaklanma / Uprising

Piyanist / The Pianist

Rüzgarla Konuşanlar / Windtalkers

En Uzun Gün / The Longest Day

General Patton / Patton

Cehennem Savaşçıları / Hell Is For Heroes

Sands Of Iwo Jima

Hedef Burma / Objective Burma

Tora Tora Tora

Savaş Köprüleri / The Bridge At Remagen

Savaş Köprüleri / A Brıdge Too Far

Şeref ve Cesaret / Hart s War

Bir Zamanlar Askerdik / We Were Soldiers

Kardeşler Takımı / Band Of Brothers (dizi)

U-571

Stalag 17

__________________
 
Eski 10-03-05, 14:40 #2
The Nebucadnnezzar The Nebucadnnezzar çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri


Tren (orijinal adı da sanırım The Train) ,cnbc-e'de izlemiştim 4-5 ay önce trenle Fransanın sanat eserlerini savaştan kaçırıp kurtarmaya çalışıyorlardı,aslında tam olarak savaş filmi değil fakat çok hoşuma gitmişti,tabii The Great Escape (büyük kaçışı)'ı unutamam o da müthiş bir filmdi....
 
Eski 10-03-05, 14:52 #3
Legionnaire Legionnaire çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri


Stalag 17'yi tek geçerim, film müzikleri açısından da çok güzel bir eserdi. Band of brothers mükemmele yakın bir yapımdı. Piyanist filmine ise çok gülmüştüm. Savaş boyunca saklanan bir Yahudi... eee bundan bize ne olmuştum. Hele Alman subayı buna piano çaldırdığı sahnede dikkatimi çeken bir ayrıntı vardı. Arkadaşın saç sakal birbirine girmiş, aylardır banyo yüzü görmemiş, fakat tırnaklar manikürlü, eller bakımlı, birde zoom yapmışlar piyano çalarken ellere. Bak bak kahkaha at!

Listede Bridge on the River Kwai (Kwai köprüsü), The dirty dozen (Türkçeye ne olarak çevirmişlerdi hatırlayamadım), Escape to Victory (Zafere kaçış), The great Escape (Steve McQueen, Charles Bronson falan oynuyordu) i göremedim. Birde Vietnam filmleri varki onları da unutmamak gerek (Platoon, Full metal jacket falan) reelde yenemedik, gümüş perdede yenecezzz siziiiii!!!!
 
Eski 10-03-05, 16:47 #4
Silvaren Silvaren çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Schindler'in Listesi / Schindler's List
bu filimdeki iki renkli sahne vardı hiç unutamam o sahneleri
1) küçük bir kız üzerindeki kırmızı bir montla yolda yürüyo tek renkli olan montu,
2)toplu mezara atılırken kırmızı bir montun görünüşü
 
Eski 10-03-05, 17:06 #5
zeux zeux çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Bir de Hayat güzeldir var. İlk başlarda saçma gelmişti ama sonları güzeldi!
 
Eski 11-03-05, 03:44 #6
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

we were soldiers vietnam da gecmiyor muydu
 
Eski 11-03-05, 03:57 #7
Michel Michel çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Güzel bir arşiv olur.Özelliklede Schindler'in listesi hepsine bedel..
 
Eski 11-03-05, 06:48 #8
criminal1907 criminal1907 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Kapımdaki Düşman ve piyanist çok güzel... Er ryanı kurtarmak da güzel ama midemi bulandırdı...Askerde her hafta zorla izletiyolardı, nedeninide anlamadı hala...
Bende çok seviyorum II. Dünya savaşı filmlerini o listedekilerinde hemen hemen hepsini izledim... En Uzun gün de güzel film yanlız Normandia çıkartması sahnesi olmamış... Sahne için seçilen yer Alakasız bi yer... Kardeşler takımınıda Show tv verdi dizi olarak izlemiştir herkes...
 
Eski 11-03-05, 12:23 #9
planko planko çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Arkadaşalar yukarıda yazdığım listede olan ama çok duyulmamış herkezin bilmediği iki film var Azizler & Askerler / Saints And Soldiers ve Amen bence bu filmleri mutlaka izleyin ikiside yaşanmış olaylardan anlatımdır , iki filmdende çok etkilenmişdim.
 
Eski 11-03-05, 12:23 #10
muratyucelxxx muratyucelxxx çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen silvaren
Schindler'in Listesi / Schindler's List
bu filimdeki iki renkli sahne vardı hiç unutamam o sahneleri
1) küçük bir kız üzerindeki kırmızı bir montla yolda yürüyo tek renkli olan montu,
2)toplu mezara atılırken kırmızı bir montun görünüşü
evet insanı ağlatan sahnesi o bende bu filmi tek geçerim
10 defa izledim belki izle izle bıkmam
 
Eski 11-03-05, 13:00 #11
rakanishu80 rakanishu80 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

"Kapıdaki Düşman" fiminde askerlerin Volga nehrini geçme sahnesi bayağı güzeldi. Acaba rus gözüyle savaşı anlatan filmler var mı?
 
Eski 07-04-05, 23:12 #12
<MoRgEnStErN> <MoRgEnStErN> çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Er Ryan'ı Kurtarmak.Abi bir film bu kadar mı gerçekçi olur?Stewen Spielberg sağolsun.Neyse defalarca izledim ve sonunda gittim dvd sini aldım.Şu an arşivimde lakin bu kadar çok ve dikkatli izlemenin ardından bir sahnesindeki"köprü savaşı" sahnesini de dikkatle izlerken dumur oldum.Abi beyaz tişörtlü kameramanlar görünüyodu.O kadar kusur herkeste de lakin paylaşayım dedim.Caps koyacaktım ama merak edip dikkatlice izleyin.Özellikle de köprü savunmasını bırakıp geri kaçtıkları bölümü...
 
Eski 08-04-05, 00:55 #13
breakfast breakfast çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

navaronun topları bunu unutmamak lazım
 
Eski 08-04-05, 00:59 #14
WolyTurk WolyTurk çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Çöküşde izLenmesi gereken bır fıLm.savası Almanların gozunden ızlemek ısteyenler ıcın mukemmel bır fıLm.
 
Eski 08-04-05, 05:47 #15
<MoRgEnStErN> <MoRgEnStErN> çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen WolyTurk
Çöküşde izLenmesi gereken bır fıLm.savası Almanların gozunden ızlemek ısteyenler ıcın mukemmel bır fıLm.
Dün DivX ini aldım,doğru söylüyosun gerçekten Hollywood yapımı olmasına rağmen objektif film.Ben de tavsiye ediyorum.
 
Eski 09-04-05, 17:46 #16
klemenza klemenza çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

ozellikle gercek goruntulerden alınmıs 10 cd lik bir 2. dunya savası belgeseli var bende bende oncelikle buna bakmalı bence baya guzel
 
Eski 09-04-05, 18:37 #17
rau rau çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

er ryan'ı kurtarmak tam bir holywood saçmalığı. neymiş efendim, anası üzülmesin diye 3 kardeşi ölen adamı geri getirecekler. yok öyle şey. savaş şartlarında böyle bi durumun yaşanma ihtimali rahşan hanım ın eceviti aldatma ihtimalinden daha az. savaşı iki tarafın açısından gözlemleyen bir yapım var: band of brothers. hele Bastoigne de geçen bölümleri (6 ve 7.bölümler) inanılmaz. savaşın vahşetini mükemmel yansıtıyor .
 
Eski 09-04-05, 18:39 #18
Sergei_Kurskov Sergei_Kurskov çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

bunlarIn hepsi piyasa filmler rus yonetmenlerin cektikleri cok guzel filmler var mesela bir belarus yapImI olan Come and See cok guzel bir filmdir..
 
Eski 09-04-05, 20:09 #19
ücünbiri ücünbiri çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen rau
er ryan'ı kurtarmak tam bir holywood saçmalığı. neymiş efendim, anası üzülmesin diye 3 kardeşi ölen adamı geri getirecekler. yok öyle şey. savaş şartlarında böyle bi durumun yaşanma ihtimali rahşan hanım ın eceviti aldatma ihtimalinden daha az. savaşı iki tarafın açısından gözlemleyen bir yapım var: band of brothers. hele Bastoigne de geçen bölümleri (6 ve 7.bölümler) inanılmaz. savaşın vahşetini mükemmel yansıtıyor .
hocamm amerika kanunlarini bilmiyorum ama hollandada var bu olay askere 2 cocugunu göndermis olan aile 3. cocuklarini gönderme zorunda degiller böyle bir kural var yani, haa simdi hollandada askerlik kaldirildigindan unutulmus birsey ama mesela ben askere gitmem gerekmiyor 2 büyük abim oldugu icin savas cikarsa
 
Eski 09-04-05, 21:06 #20
Sergei_Kurskov Sergei_Kurskov çevrimdışı
Varsayılan Cvp: İkinci Dünya Savaşı Filmleri

bu sadece amerikada yok en basta banada sacma geldi er ryanI kurtarmak fakat arastIrdIm bu kanun turkiyedede var...
 
Kapalı Konu

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 06:28
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)