Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 01-05-04, 16:49 #21
Hi-aXi-SeYTaN Hi-aXi-SeYTaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

packard...
bak baba.. http://www.trgamer.com/odalar.asp adresine gir..orda yandaki menüden hobiLer başLığı aLtındaki FiLmLer böLümüne tıkLa..mesaj sayfası açıLcak..yukarıda Mesaj odaLarı yazan yerin hemen aLtında Görünüm var..onun yanındaki 'ağaç' seçeneğine tıkLa..sonra da aLttaki sonraki sayfa butonunu kuLLanarak 3. sayfaya git..benim orada açtığım bi konu vardı 'Donnie Darko' diye..ve orda uzun uzun tartıştık bu konuyu..bi bak istersen oraya..sana yardımcı oLur diye şey ettim..
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-05-04, 22:06 #22
packard packard çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento


saolasın axi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-05-04, 14:57 #23
Hi-aXi-SeYTaN Hi-aXi-SeYTaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento


önemLi dğeiL..yardımcı oLmuştur umarım..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 14:45 #24
packard packard çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

filmin yorumlarını okudum ve birkez daha izledim.
bi replikte diyordu ki;
öğretmen : - eğer solucan deliklerinde yolculuk yaparak kaderimizi değiştirebilseydik bunu herkes yapardı gibi bişey diyo. donnie ise :- eğer Tanrı'nın deliklerinden gidebilirsen mümkün olabilir falan diyodu.
burada olay koptu. anladım tamamen ama saçma oluyo. yani film tüm gerçekçiliğini kaybetti gözümde.
yardımların için saol axi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 21:16 #25
delidana1981 delidana1981 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

bu filmlerden bir şey anlamaman çok normal ,çünkü bir şey anlatma çabasında olan filmler değiller.Memento'yu belki biraz dışarıda tutabilirim.Mullholand ile Donnie Darko tamamen ticari amaçlı,senin benim filmi anlamamamızdan prim yapmaya çalışan filmler.Böylece filmi defalarca insanlara izlettirip bir güzel reklamını da yapmış oluyorlar.Daha doğrusu bize yaptırıyorlar.Bu tür filmler yerine seni sana anlatan filmleri tercih etmeni öneririm.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 10-05-04, 22:59 #26
Hi-aXi-SeYTaN Hi-aXi-SeYTaN çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

sana katıLmıyorum deLidana..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-05-04, 14:49 #27
Lezgi Lezgi çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

bende katılmıyorum.
her zaman bana "bu nasıl olur" dedirten filmleri tercih ederim.
Ticari filmlerin ilk 15 dakkasında her şeyi çözüyorum.
v ehiç zevk vermiyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-05-04, 18:11 #28
Platin_ Platin_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

Yaw arkadaşlar bu momento tarzında başka bir film var mı önerebileceğiniz?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-05-04, 01:54 #29
dante dante çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

Memento , bu kadar zorlu bir konuya ragmen mükemmel bir film. 15 dk'lik hafizaya sahip bir adam1n 24 saatini anlatmak her yönetmenin basarabilecegi bir olay degil.

Donnie darko'nun ticari amaçli oldugunu söyleyen arkadas herhalde filmi seyretmemis ya da anlamamis , filmde zaten halki kandirmaya yönelik ticari amaçli filmlere elestiri var..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-05-04, 17:23 #30
delidana1981 delidana1981 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen dante
Memento , bu kadar zorlu bir konuya ragmen mükemmel bir film. 15 dk'lik hafizaya sahip bir adam1n 24 saatini anlatmak her yönetmenin basarabilecegi bir olay degil.

Donnie darko'nun ticari amaçli oldugunu söyleyen arkadas herhalde filmi seyretmemis ya da anlamamis , filmde zaten halki kandirmaya yönelik ticari amaçli filmlere elestiri var..
Galiba ne demek istediğimi tam olarak anlatamadım.Öncelikle sinema sanatın bir dalıdır,gazete köşelerinde yer alan bol ipuçlu mantık bulmacası türü birşey değil.Bir filmi bulmaca çözer gibi izliyorsak o filmde sanat adına birşey aramak yanlış olur bence.Seyircinin beynini sulandırıp defalarca izlettirmekten başka amaç güttüğüne inanmıyorum bu tür filmlerin.Ayrıca bu filmleri eleştirirken de galiba kolay anlaşılır Amerikan filmlerini savunduğum gibi bir görüş çıkmış ortaya.Bunu da düzeltmek istiyorum.Uzak,Masumiyet filmlerini izleyenler ne tür filmler beklediğimi anlarlar.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-05-04, 17:43 #31
packard packard çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Donnie Darko, Mullholad Drive, Memento

ticarilik olayı falan değil de,
tüm konuyu falan boşverin, hiç bir şey anlamadığım halde yine de çok beğendim bu 3 filmi.
gerçi hala mull.dr. yi çözemedim ama.
donnie güzel ama bitişi ve senaryoda bazı ufak gerçekçi değişiklikler filmi daha da iyi yapabilirdi diye düşünüyorum.
ama ne olursa olsun çok sağlam filmler.,

@delidana
sana da hak veriyorum, izleyiciye defalarca izletmek isteği david lynch in tüm filmlerinde var...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla