Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 07-01-13, 17:50 #21
bilginkorkakkorkusuz bilginkorkakkorkusuz çevrimdışı
Post C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!


bir oturuşta iki şişe rakı içerdi.rakıyı çok severdi fakat çok sevdiği rakı onun siroz hastalığına yakalanmasına sebep oldu.
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-01-13, 20:02 #22
HakYolunda HakYolunda çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen bilginkorkakkorkusuz Mesajı Göster
bir oturuşta iki şişe rakı içerdi.rakıyı çok severdi fakat çok sevdiği rakı onun siroz hastalığına yakalanmasına sebep oldu.
kim raki ile siroz olmus arkadas, hadi oldu diyelim sanki rahmetli sabah aksam iciyordu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-01-13, 20:58 #23
yazarcervantes yazarcervantes çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!


Atatürk Nasıl Öldürüldü kitabını okumanızı öneririm.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-13, 22:29 #24
kanarya5535 kanarya5535 çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

paylaşım için sağolasın kardeşim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-13, 18:39 #25
mertoz9 mertoz9 çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

17. Maddeyi tam anlayamadım ama 18. Maddenin de şu an ki durumla hiç örtüşmediği ortada. Adam Milletvekilinden para alınmamasına kızmış şimdi para alınca kızıyorlar..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-03-13, 18:41 #26
mertoz9 mertoz9 çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

Bir madde de ben ekleyeyim Soyadı kanunu çıktıktan sonra Atatürk soyadını millet vermiştir ama Atatürk yani Mustafa Kemal kendisine soyad olarak 'Öz' seçmiş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-03-13, 00:20 #27
MasK MasK çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

Güzel övgüler teşekkürler bilgi için
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-13, 13:31 #28
bellaalaca bellaalaca çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

Teşekkürler İşime çok yaradı forum.tr 'yi çok seviyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-10-13, 14:55 #29
Hayrettin Hayrettin çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

Laiklik ile ilgili olanı çok beğendim, teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-10-13, 18:06 #30
Le Paradis Le Paradis çevrimdışı
Varsayılan C: Atatürk ile İlgili İlginç Bilgiler!!!

Paylaşımınız için teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla