Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 25-12-15, 10:45 #1
edward2929 edward2929 çevrimdışı
Varsayılan Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi


Merhaba arkadaşlar,

2 seferdir başvuruyorum kyk ya fakat 2 seferdir öğrenim kredisi çıkıyor bazı arkadaşlar itiraz dilekçesi yazmışlar ve burs olarak düzeltmişler.

Bu şekilde yapan arkadaşlar nasıl bir dilekçe yazdınız aynısı buraya da yazarsanız sevinirim

iyi günler
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-15, 10:45 #2
Nurhayat Nurhayat çevrimiçi
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi


Oluyor mu öyle bir şey ve neye göre itiraz ediyorlar ki?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-12-15, 10:50 #3
edward2929 edward2929 çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Nurhayat Mesajı Göster
Oluyor mu öyle bir şey ve neye göre itiraz ediyorlar ki?
Bende bilmiyorum ki edenler olmuş okudum ve sınıfımdan bir arkadaş'a da geçen sene kredi çıkmıştı itiraz etti burs alıyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-12-15, 09:25 #4
edward2929 edward2929 çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

Konu Güncel
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-11-17, 22:50 #5
20172712 20172712 çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen edward2929 Mesajı Göster
Bende bilmiyorum ki edenler olmuş okudum ve sınıfımdan bir arkadaş'a da geçen sene kredi çıkmıştı itiraz etti burs alıyor
Neye göre itiraz etmiş rica etsem anlatır mısın
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-18, 10:31 #6
Mehmet KAYA Mehmet KAYA çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

Kyk müdürlüklerine gidip dilekçe verilebiliyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-01-18, 14:39 #7
RenaissanceR RenaissanceR çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

Ailenin maddi durumları etkili olmuyormuydu maaşı olan bir anne yada babanın çocuğu isen karşılıksız olan çıkmıyordu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-01-18, 01:06 #8
FatalSchlaganfall FatalSchlaganfall çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

En iyisi arkadaşına sor neye göre itiraz etmiş yada neye .Biz yaşamadığımız için onun kadar net yardımcı olamayız bence.
Ama fikrim olarak ilk defa böyle birşey duyuyorum.Aile gelir ve üstüne mal ve mülke göre ayarlama çekiyorlar kardeş sayısı okuyan sayısı filan.
Ve ayrıyeten biraz geliriniz varsa ondan verilmiyordur.
Ne zorluklarla okuyan vardır öylede düşün bence kardeşim.Şükür etmek iyidir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 12-02-18, 06:57 #9
HmmPekiBaby HmmPekiBaby çevrimdışı
Varsayılan C: Öğrenim Kredisi İtiraz Dileçesi

İtiraz dilekçelerini Kyk kurumlarına verebilirsin. Daha önce arkadaşın yaptıysa ona sor nasıl itiraz ettiğini o daha net yardımcı olur. Ancak karsılıksız alman için neredeyse hic kimsenin olmaması kolun bacagının tutmaması falan lazım. Kısacası o düzen cidden garip.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
arkadaşlar, seferdir, öğrenim, kredisi, itiraz, bir, dilekçe, nasıl, yapan, şekilde, yazdınız, yazarsanız, iyi, günler, sevinirim, buraya, aynısı, kyk, başvuruyorum, merhaba, dileçesi, fakat, çıkıyor, burs, olarak

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 18:11
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018