Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 30-04-13, 10:44 #1
buyrunbenim950 buyrunbenim950 çevrimdışı
Varsayılan Genc bankkart denilen başbelası


Arkadaslar sabah telefonuma bi mesaj geldi işte böyle böyle faizsiz masrafsız 250 tl limitli falan dyince merak ettim daha detaylı bilgi almak icin mesajı cevaplayıp gönderdim megerse direk başvuru yapmışım ben kart için. Geri cevap geldi benim okudugum ili söyledi burdaki şubeye geldginde haber verilecektir dedi. Geldiginde almasam direk iptal ettirsem olur mu? yoksa diretirler mi istedin mecbur kullanacaksın diye. Bir de bu genc bank kart sonunda bana sıkıntı cıkarır mı son seneyim ve burs aldıgım sürece kullanabilir misim? Burs bittiginde ne olacak ? Tesekkürler
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-13, 14:26 #2
55FT55 55FT55 çevrimdışı
Varsayılan C: Genc bankkart denilen başbelası


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen buyrunbenim950 Mesajı Göster
Arkadaslar sabah telefonuma bi mesaj geldi işte böyle böyle faizsiz masrafsız 250 tl limitli falan dyince merak ettim daha detaylı bilgi almak icin mesajı cevaplayıp gönderdim megerse direk başvuru yapmışım ben kart için. Geri cevap geldi benim okudugum ili söyledi burdaki şubeye geldginde haber verilecektir dedi. Geldiginde almasam direk iptal ettirsem olur mu? yoksa diretirler mi istedin mecbur kullanacaksın diye. Bir de bu genc bank kart sonunda bana sıkıntı cıkarır mı son seneyim ve burs aldıgım sürece kullanabilir misim? Burs bittiginde ne olacak ? Tesekkürler
Kardeşim; Genç Bankkart, Ziraat Bankası'nın kredi veya burs alan öğrencilere özel çıkarttığı kredi kartıdır. Kartın limiti 500 tl dir ve Maximum kart avantajlarından yararlanabiliyorsun. 5 sene boyunca kart aidatı veya hesap işletim ücreti yok. Tabi ki hemen iptal ettirebilirsin. Ama istersen 5 sene boyunca kullanabilirsin. Öğrenciliğin bitince de gidip iptal ettirirsin. Başına dert olacağını sanmam. Zira şu an diğer bankalar öğrenciler için çok yüksek faizli ve aidatlı kredi kartı veriyorlar. Genç Kart bulunmaz nimet.

Mesajı son düzenleyen 55FT55 ( 30-04-13 - 17:48 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-13, 17:37 #3
buyrunbenim950 buyrunbenim950 çevrimdışı
Varsayılan C: Genc bankkart denilen başbelası


Tesekkürler Gerekli bilgiyi edindim ve alacağım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-05-13, 13:18 #4
rostrast rostrast çevrimdışı
Wink C: Genc bankkart denilen başbelası

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen 55FT55 Mesajı Göster
Kardeşim; Genç Bankkart, Ziraat Bankası'nın kredi veya burs alan öğrencilere özel çıkarttığı kredi kartıdır. Kartın limiti 500 tl dir ve Maximum kart avantajlarından yararlanabiliyorsun. 5 sene boyunca kart aidatı veya hesap işletim ücreti yok. Tabi ki hemen iptal ettirebilirsin. Ama istersen 5 sene boyunca kullanabilirsin. Öğrenciliğin bitince de gidip iptal ettirirsin. Başına dert olacağını sanmam. Zira şu an diğer bankalar öğrenciler için çok yüksek faizli ve aidatlı kredi kartı veriyorlar. Genç Kart bulunmaz nimet.
arkadaşım genç bankkart değil senin bahsettiğin ZİRAAT GENÇ KART. bu arkadaşımızın bahsettiği kredi kartı değil, burs veya kredi alanlar için çıkarılan yeni bankamatik kart, kırmızı klasik kartları değiştirdiler bu beyaz genç kartlar geldi, 250 lira limit dediği de harçlık avans olayı.. paran bitince 250 lira alışveriş yapabiliyosun( yani sadece pos cihazlarında kullanabilceğin 250 liran daha oluyor) bu 250 liradan ne kadar kullanırsan gelicek ay yeni burs veya kredin yattığında harcadığın kadarı düşüyo.. yani ilk ay 250 kullansan 2. ay 30 liran kalır 280 liradan.. sonra yne 250 harçlık avans kullanırsn yne düşer yne kullanrsn yne düşer.. anlicağınız bir kereliğine fazladan 250 liranız oluyo benim işime yaradı doğrusu..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-06-13, 12:53 #5
x.m.e.e x.m.e.e çevrimdışı
Varsayılan C: Genc bankkart denilen başbelası

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen 55FT55 Mesajı Göster
Kardeşim; Genç Bankkart, Ziraat Bankası'nın kredi veya burs alan öğrencilere özel çıkarttığı kredi kartıdır. Kartın limiti 500 tl dir ve Maximum kart avantajlarından yararlanabiliyorsun. 5 sene boyunca kart aidatı veya hesap işletim ücreti yok. Tabi ki hemen iptal ettirebilirsin. Ama istersen 5 sene boyunca kullanabilirsin. Öğrenciliğin bitince de gidip iptal ettirirsin. Başına dert olacağını sanmam. Zira şu an diğer bankalar öğrenciler için çok yüksek faizli ve aidatlı kredi kartı veriyorlar. Genç Kart bulunmaz nimet.
Ziraat Banka kartı kredi kartı değil arkadaşım,paranızı o karttan çekiyorunuz kredi kartı olan isteğe bağlı aslında bir zarfın için geliyolar isterseniz hiç açtırmadan geride yollabiliyorsunuz.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 31-03-15, 22:11 #6
kediciikk kediciikk çevrimdışı
Varsayılan C: Genc bankkart denilen başbelası

Peki kredi kartı mezun olunca iptal oluyor mu ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-11-17, 09:40 #7
lectaaa lectaaa çevrimdışı
Varsayılan C: Genc bankkart denilen başbelası

Ben de illet ettim en sonunda bu bağlantıda biri net bir şekilde yazmış sağ olsun hallettim. Yeni alanlar var belki onlara da lazım olur. Çok illet bir şey bu.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 23:29
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018