Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 14-09-06, 23:21 #41
NebuIa NebuIa çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

çok güzeldi yaw koptum ben burda deli bişi sağol dostum
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-09-06, 23:23 #42
beşiktAŞK1903 beşiktAŞK1903 çevrimdışı
Talking Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...


PaylaŞim İÇİn Saol EmeĞİne SaĞlik:d :d
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-09-06, 23:37 #43
ayserose ayserose çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...


cok gusell ve komikk saol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 00:28 #44
humanscaptain humanscaptain çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

valla ben hiç korkumdan hocalara böle konuşamadım ama çok komik ya +rep
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 00:49 #45
freedom_21 freedom_21 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

zuhahaha çok renkli oluyo din hocaları
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 01:02 #46
gencfb15_ gencfb15_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

maç muhabbeti bizim dincidede war saolasın..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 01:34 #47
ToNyMonTana ToNyMonTana çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

hoca olmak da zor be
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 10:33 #48
alex_ozy alex_ozy çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

süpeğğğ...walla haklıama din hocalarımız alınmasın bunlardan.herkes görevini yapmaya açalışıo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 10:47 #49
pashaemin pashaemin çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

biraz günaha kacmıs ama genede güsel
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 16-09-06, 12:53 #50
PhisiCoManiaC_TR PhisiCoManiaC_TR çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

gerçekten süpermiş koptum replicem önceden replemediysem
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 21:55 #51
loony loony çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

paylaşımın için teşekkürler güzel fıkralar...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 22:12 #52
AGAM2 AGAM2 çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

muahahahahahhahaahhahahah
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 22:34 #53
TüRK_61 TüRK_61 çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

paylaşım için Teşekkürler...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 23:27 #54
Moonlighttt Moonlighttt çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

teşekkürler..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 23:44 #55
hnx hnx çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

Teşekkürler çok güzeldi
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-12-06, 23:49 #56
RoGueTheFasTt RoGueTheFasTt çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

Zuhahaah SüperSin Ark kadaşım paylaşım İçin TŞk...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-12-06, 00:33 #57
pordakalsuyu pordakalsuyu çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

teşekkürler repini yolladım
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-03-07, 23:05 #58
mus_ab_ mus_ab_ çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

ya saçmalamayın millet bu sırf hakarettir ya bunun neresinde koptunuz,yada neyine bravo..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 23-03-07, 23:59 #59
RaHaT-oL RaHaT-oL çevrimdışı
Varsayılan C: Din hocalari :) cok guzel bence bi bakin ...

Süper Teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 20:04
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2019