Eski 18-02-09, 16:42 #1
ByHufo ByHufo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
bunun çözümünü bilen varmı arkadaslar ?



http://img10.**************/my.php?im...8153929vx4.jpg
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:02 #2
emko413 emko413 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
aynısı bnde war çözümü bulanlardan yardım bekliorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:03 #3
MrsTmoD MrsTmoD çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Anlamadm valla ilk defa goruroum böyle bişe
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:09 #4
Ayy4s Ayy4s çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Koxper olan arkadaşlarda o yzı çıkıyo koxpu silin bişi kalmaz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:11 #5
emko413 emko413 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
yo bi konuda 1lwl priest le girmis adam aynı dc almıs
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:32 #6
MrsTmoD MrsTmoD çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ayy4s Mesajı Göster
Koxper olan arkadaşlarda o yzı çıkıyo koxpu silin bişi kalmaz
emin msn K0xperlarla ilgili olduguna ? sanmıorm öyle bişe oldugunu.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:33 #7
btungut btungut çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
bendede sık sık oluyo
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:39 #8
ByHufo ByHufo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ayy4s Mesajı Göster
Koxper olan arkadaşlarda o yzı çıkıyo koxpu silin bişi kalmaz
sence bende koxp olabılırmı resme bakmadın galıba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:39 #9
phelot phelot çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
çözümünü bilen yokmu?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 18:42 #10
ByHufo ByHufo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
ko yu tekrar yukleme ve dns deqıstırmeyle alakası yok ben denedım :S
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 19:00 #11
selocan26 selocan26 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
aynısı bendede var cıldıracam ya 5 dk içinde sıpp dc
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 19:10 #12
IIDaywalkerII IIDaywalkerII çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen Ayy4s Mesajı Göster
Koxper olan arkadaşlarda o yzı çıkıyo koxpu silin bişi kalmaz

Saçmalama kardeş ne k0xp u 79 lwl warrior oynuyorum bende de aynı hata atıyor deli olacam olmadık yerde atıp duruyor. Bunun çözümünü bilen varsa paylaşırsa sevinirim.
Bir de benim aklımdaki şey şu ben koxperlardan dc olmamamak için arrow dosyalarını silmiştim acaba o yüzden mi oluyor ? :S Yeni patch geldikden sonra olmaya başladı dimi herkesde
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 19:30 #13
ByHufo ByHufo çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen IIDaywalkerII Mesajı Göster
Saçmalama kardeş ne k0xp u 79 lwl warrior oynuyorum bende de aynı hata atıyor deli olacam olmadık yerde atıp duruyor. Bunun çözümünü bilen varsa paylaşırsa sevinirim.
Bir de benim aklımdaki şey şu ben koxperlardan dc olmamamak için arrow dosyalarını silmiştim acaba o yüzden mi oluyor ? :S Yeni patch geldikden sonra olmaya başladı dimi herkesde
yok o yuzden deqıl ben ko sıldım tekrar yukledım gene aynı sorun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 20:07 #14
Bys4yk0 Bys4yk0 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
bendede aynı sorun bugün olmaya basladı bilen varsa yardım lütfen..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 20:24 #15
Bys4yk0 Bys4yk0 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
sanırım yenı patchden kaynaklanıyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 20:48 #16
vodovoko vodovoko çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
bende koxp la girince 5dk sonra o hataı alıorm koxper deilim oto sw açıorm
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 22:04 #17
LazRail_061 LazRail_061 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
arkadaslar o Game Hacker Koxpta oluyor genellikle sabah bendede oluyordu daha olmadı
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 22:14 #18
Max Payne Max Payne çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen LazRail_061 Mesajı Göster
arkadaslar o Game Hacker Koxpta oluyor genellikle sabah bendede oluyordu daha olmadı
aynen öyle
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-02-09, 22:18 #19
IIDaywalkerII IIDaywalkerII çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen LazRail_061 Mesajı Göster
arkadaslar o Game Hacker Koxpta oluyor genellikle sabah bendede oluyordu daha olmadı
Kardeş ne koxp u benim koxp la vs. şeylerle uzaktan yakından alakam olmaz pc ye bile sokmam öyle şeyleri ama banada atıyor. Dün resden önce bişey yoktu sabah girdim ilk sabah attı sabahtan beri halen atıyor sinir etmeye başladı artık.. zz. Bi çare bulanlar yazsın. Koxp tan felan diye de atıp tutmayın. Pc ye format attım ko yu yeniden yükledim çare olmuyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-02-09, 00:12 #20
Bys4yk0 Bys4yk0 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: ÇiNCe Yazı gelip dc olma (YARDIM)

bynogame
koxpla dc verıyor banada.ama sanırım yenı patchden.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 02:13
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame