Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 02-12-18, 19:40 #21
Dementor Dementor çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?


Şirkete yolunacak kaz lazım
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-12-18, 19:55 #22
IKnightOnlineI IKnightOnlineI çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?


acil durum tabiki hafta sonununda etkisi olabilir ama an itibariyle yani 2.12.2018 pazar saat 19:56
hiçbir sunucuya girmiyor ares ve diez dahil saçmalık ötesi !
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-12-18, 22:13 #23
sirkralturk sirkralturk çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?


Diez baya dolu fakat +200 sıra sayması da ilginç geliyor fakat user sayısı oldukça arttı.Server kapasitesi ne kadar acaba önemli olan soru bu. Pk alanlarıda fazlasıyla dolu
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-12-18, 22:35 #24
GarrettEllwood GarrettEllwood çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

NTT'nin paraya ihtiyacı var bu yüzden.

Server kapasitelerini bizden gizleyerek düşürüyorlar sizde inanmıyorsunuz buna.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 16:25 #25
maatteessüf maatteessüf çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Şirket para kazansın diye.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 16:30 #26
yardiray1 yardiray1 çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Olimpia ile gordionada girmiyo 2sinde toplasan 1500 kişi yoktur çok net
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 18:18 #27
Hide10bush Hide10bush çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

biraz önce manes 1 e presiz char ile tek tık girdim şok oldum acaba yükselttiler mi kapasiteyi tekrardan ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 18:30 #28
AKARAPAZAR59 AKARAPAZAR59 çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

olimpia jrleri 180 civarı karus 200 human giriyordu tam jr saati 5-10 sıra verebiliyordu ancak şuanda karus 290 300 human 350 giriyor olimpiada sıra vermesi son derece normal ama sunucu kapasitelerini düşürdükleri de aşikar şirket nasıl para kazancak yeni sunucu açmadan yakında o da gelicektir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-18, 23:32 #29
E η v є я E η v є я çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Eskiden daha kalabalıktı her yer şimdi bomboş ama mecbur premium aldırıyorlar
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 16:40 #30
HEALLER1M HEALLER1M çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Bizim milletimizi o kadar enayi görüyorlar ki server kapasitelerini düşürüp serverler dolu olmadığı halde premium aldırmaya mecbur bırakıyorlar.

Ama o premium cash alan enayilerimiz sayesinde oyundaki hataları çözmüyorlar üstüne üstün kendi keyfileri ne isterse onu yapıyorlar.

Çoook iyi yapıyorlar aslında o premium cash alanlara iyi ders oluyor aslında.Nttgame iteledikçe iteliyor artık alışmışlar zevk bile almıyorlar yemekten.

Alışınca hep para veriyorlar para verince nttgame iteliyor.

İteledikçe suçu Mgame ye atıyor Mgame ye kimse birşey demeyince para yatırıyorlar Ntt game tekrar iteliyor.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 16:55 #31
azsxdc11 azsxdc11 çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen harmeesya Mesajı Göster
Bomboş sw lere girip napacan
hangı server dolu kı hocam destan manes en kalabalk gorunen serverlar ama bak online sayısına 1000 yazar ama 1 kısınız 3 carı var oyunda
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 18:21 #32
harmeesya harmeesya çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen azsxdc11 Mesajı Göster
hangı server dolu kı hocam destan manes en kalabalk gorunen serverlar ama bak online sayısına 1000 yazar ama 1 kısınız 3 carı var oyunda
Destan 4-5 saat sıra bekleyen adamlar bi giriyoki eslant bomboş moradon fll kurian cz taş çatladı 200 kişi base ardream desen malum.eeeee niye bu kadar sıra veriyo peki ??? Resmen t....k geçiyolar. Türkçesi git yörü pre al gel oyna.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 20:43 #33
charleeee charleeee çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Kusura bakmayın ama bu ülkede hizmet alabilmeniz için aptal yerine konulmanız gerek. Bakın siyasiler halkı ne güzel yoluyor, oyunu yine alıyor. Ko da aynı. 200 kişi sıra sayıyor diyenler var, e o 200 kişi pre alsa hepsi swye girebilir mi? pek ala girebilir. Sen p2free dediğin oyuna neden giriş ücreti koyuyorsun ki o zaman? Zaten sclerden kıracakları parayı kırıyorlar. Ama yoook. Bizim millet enayiliği sever. Alım gücü 1200 eu olan fransa yakıt 1.5 euro oldu diye ayağa kalkar 270 euro ile geçinen tr halkı sınırsızca tüketmeyen devam eder ve yine de sorgulamaz.

Bizden bir cacık olmaz.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 20:50 #34
Eltariel Eltariel çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen charleeee Mesajı Göster
Kusura bakmayın ama bu ülkede hizmet alabilmeniz için aptal yerine konulmanız gerek. Bakın siyasiler halkı ne güzel yoluyor, oyunu yine alıyor. Ko da aynı. 200 kişi sıra sayıyor diyenler var, e o 200 kişi pre alsa hepsi swye girebilir mi? pek ala girebilir. Sen p2free dediğin oyuna neden giriş ücreti koyuyorsun ki o zaman? Zaten sclerden kıracakları parayı kırıyorlar. Ama yoook. Bizim millet enayiliği sever. Alım gücü 1200 eu olan fransa yakıt 1.5 euro oldu diye ayağa kalkar 270 euro ile geçinen tr halkı sınırsızca tüketmeyen devam eder ve yine de sorgulamaz.

Bizden bir cacık olmaz.
Kardeş AKP'ye oy veren kitle ile ko oynayan topluluk birbirine çok benziyor zaten.

deveye diken insana s*ken yaranırmış
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 22:03 #35
harmeesya harmeesya çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

İnşşş dahada düşürürler kapasiteleri. kimse soruyomu yayında neden böyle diye kapasiteleri neden düşürüyosunuz diye oyuncu yok sw de ama niye sıra veriyo diye
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 22:21 #36
4gipsy 4gipsy çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen harmeesya Mesajı Göster
İnşşş dahada düşürürler kapasiteleri. kimse soruyomu yayında neden böyle diye kapasiteleri neden düşürüyosunuz diye oyuncu yok sw de ama niye sıra veriyo diye
Yayında,forumda,twitterda,facebookta her tarafta soruldu cevap aynıydı hep '' sunucu kapasiteleriyle ilgili bir işlem yapılmamıştır.'' Adamlar yalan konusunda oldukça iyi ve istikrarlı şekilde devam ediyorlar.

Yani millete bok atacağına yaptıklarını söyle de işe yarar bir şey yaptıysan oynayan adamlar da yapsın.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 22:37 #37
harmeesya harmeesya çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen 4gipsy Mesajı Göster
Yayında,forumda,twitterda,facebookta her tarafta soruldu cevap aynıydı hep '' sunucu kapasiteleriyle ilgili bir işlem yapılmamıştır.'' Adamlar yalan konusunda oldukça iyi ve istikrarlı şekilde devam ediyorlar.

Yani millete bok atacağına yaptıklarını söyle de işe yarar bir şey yaptıysan oynayan adamlar da yapsın.
Banane lan gm lerden yayınlarından sünepe tiplerimi izleyim onlarımı takip ediyim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 22:43 #38
4gipsy 4gipsy çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen harmeesya Mesajı Göster
Banane lan gm lerden yayınlarından sünepe tiplerimi izleyim onlarımı takip ediyim.
Takip etmediğin yayınlarda,sözde sorulmayan soruların hesabını niye soruyorsun kardeş o zaman ? Kaldı ki oyun bu forumdan,canlı yayınlardan, sosyal medyadan darlamazsa oyuncular donsuz gordion,diez 200 sıra değil 500 sıra sayar yakında.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 06-12-18, 23:23 #39
| RasitStyléZz | RasitStyléZz çevrimdışı
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

oyun oynanacak haldemi? ciddi soruyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-12-18, 00:48 #40
harmeesya harmeesya çevrimiçi
Varsayılan C: Oyuna presiz neden girilmiyor?

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen | RasitStyléZz Mesajı Göster
oyun oynanacak haldemi? ciddi soruyorum
EVET minimum 15 Bin tl yatırırsan cz de elin fakirini tokat manyağı yaparsın mazlumu getirin bana mazluuum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Taglar
almak, giremedik, illa, pre, türlü

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 00:40
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018