Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 01-09-06, 03:15 #41
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi


yaşasın esogu o zaman kardeşler
bu arada yeniden belirteyim ben edebiyat 2
herkese selamlar

__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-06, 13:42 #42
mehmetc24 mehmetc24 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi


bende tıp2deyim en büyük OGÜ
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-09-06, 16:37 #43
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi


en büyük ogü
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-09-06, 15:18 #44
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

işte bu kadar arkadaslar .bütün ogülülere selam olsun.ilk olarak ta birbirimizle irtibatıızın olması gerek .kendi bolumumuzu selamsız bırakmayalım arkadaslar .sayımııznda kac kişi oldugunu bilmiyoruz burda!bide arkadslar ben yeni kazandım bilmiyorum ama ogrenci forumunun olmadıgını gordum ogü nün .yani resmi s,ite degil ogrencilerin istedigini yazabildigi bi site .ben kocaeli foruma yazıyodum gercekten superdi onlarınki.ben bu işlerden anlarım biraz.ee ne zaman bizim kendi sitemiz olacakkkk!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 03-09-06, 19:31 #45
mehmetc24 mehmetc24 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen KaNuNi_58 Mesajı Göster
işte bu kadar arkadaslar .bütün ogülülere selam olsun.ilk olarak ta birbirimizle irtibatıızın olması gerek .kendi bolumumuzu selamsız bırakmayalım arkadaslar .sayımııznda kac kişi oldugunu bilmiyoruz burda!bide arkadslar ben yeni kazandım bilmiyorum ama ogrenci forumunun olmadıgını gordum ogü nün .yani resmi s,ite degil ogrencilerin istedigini yazabildigi bi site .ben kocaeli foruma yazıyodum gercekten superdi onlarınki.ben bu işlerden anlarım biraz.ee ne zaman bizim kendi sitemiz olacakkkk!
aslında var ogünün forum sitesi ismini vermek yasak herhalde ama oguforumu diye aratırsan bulursun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-09-06, 15:44 #46
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

eyvallah kardeşim orayada takılırız bundan sonra!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-09-06, 20:58 #47
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

evet biizm var ama ben bir kere uğradım kimseler yoktu burası bile daha kalabalık diyebilirim arkadaşlar bu arada fen edebiyatın kayıtlar ne zaman ben bir türlü bulamadım acele yardımmmmmmmmmmmm
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-09-06, 22:23 #48
mehmetc24 mehmetc24 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

internnetten gördüğüm kadarıyla 11i ile 15i arası diye gözüküyor
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-06, 13:50 #49
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

mehmet kardeşim hakkaten ogunun adam gibi bi sitesi yok beaa.arastırdım hepsi cok amator işler.bitek inşaat muhendisliginniki guzel.ne dersiniz yeni biseyler yapmanın zamanı geldi mi!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-09-06, 16:42 #50
mehmetc24 mehmetc24 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen KaNuNi_58 Mesajı Göster
mehmet kardeşim hakkaten ogunun adam gibi bi sitesi yok beaa.arastırdım hepsi cok amator işler.bitek inşaat muhendisliginniki guzel.ne dersiniz yeni biseyler yapmanın zamanı geldi mi!
evet gerçektende adam gibi bir sitesi yok kocaelinin sitesine baktım gerçekten güzel elimden gelse birseyler yapmak isterdim ama bilgisayar konusunda pek iyi değilim sen bilgisayar mühendisliği okuyacaksın seçtiğine göre az boz ilgin vardır sen düşünebilirsin böyle birşey aslında
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-09-06, 00:40 #51
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

kayıtları da yaptırdık hadi bakalım
pazar günü eskişehirdeyimmmmmmmmmmmmm
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-10-06, 02:49 #52
_DReaM_ _DReaM_ çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen KaNuNi_58 Mesajı Göster
işte bu kadar arkadaslar .bütün ogülülere selam olsun.ilk olarak ta birbirimizle irtibatıızın olması gerek .kendi bolumumuzu selamsız bırakmayalım arkadaslar .sayımııznda kac kişi oldugunu bilmiyoruz burda!bide arkadslar ben yeni kazandım bilmiyorum ama ogrenci forumunun olmadıgını gordum ogü nün .yani resmi s,ite degil ogrencilerin istedigini yazabildigi bi site .ben kocaeli foruma yazıyodum gercekten superdi onlarınki.ben bu işlerden anlarım biraz.ee ne zaman bizim kendi sitemiz olacakkkk!
oguforumu war ya hem de cok guzl yapmıslar..

Bu arada ben mak müh 2. sınıftayım okulun egitimi gercekten cok ii ama kampus kotu sıkılıyo insan ama mezun olan arkadaslardan aldıgım bilgilere gore bu okuldan ozellikle de muhendislik bolumlerinden mezun olan arkadaslar rahat is buluyor... (zaten ilerde teknik unv olacak die duyumlar war ama ne kadarı dogru bilemiyorm....)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-10-06, 15:46 #53
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

sonradan gordum tamam var.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 26-10-06, 00:53 #54
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan Cvp: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

nerde bu okulumun insanları yavvv nereye kayboldunuz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 11-11-06, 23:08 #55
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

burdayız kardeşş de biliyosun sınav haftasına girildi pek takılamıyoruz!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-11-06, 21:12 #56
mehmetonline mehmetonline çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

slm arkdaşlar bu sene inşl öss gircem hedefim osmangazi üni endüstri müh üni hakkında yorumlarınızı yazarsanız sevinirim kampüs olayını duydum pek hayat yokmuş ama ileride teknik üni olabilme ihtimali varmış bu knudaki düşüncelriniz ve duyumlarınız nedir.önceki sayfalarda osgü forum sitesi yokmuş denilmiş inşl seneye geleirsem bu işe el atrız birlikte bu konuda biraz deneyimlerim var arkdaşlar tek hedef osgü inşl emeklerimiz olarak oraya gireriz
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-01-07, 18:49 #57
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen mehmetonline Mesajı Göster
slm arkdaşlar bu sene inşl öss gircem hedefim osmangazi üni endüstri müh üni hakkında yorumlarınızı yazarsanız sevinirim kampüs olayını duydum pek hayat yokmuş ama ileride teknik üni olabilme ihtimali varmış bu knudaki düşüncelriniz ve duyumlarınız nedir.önceki sayfalarda osgü forum sitesi yokmuş denilmiş inşl seneye geleirsem bu işe el atrız birlikte bu konuda biraz deneyimlerim var arkdaşlar tek hedef osgü inşl emeklerimiz olarak oraya gireriz
kardeşş ben bilg muh hazırlıktayım.o kampus hayatı falan hikaye sozlerine bakma.ben ilk geldigimde nefret etmistim ama simdi baska.kampus bi kere hızla gelişiyor.kapalı halısaha falan tamamlandı.Su an GİRNE bitmek üzere .bu girne dedigimiz yerde bi cok sey olacak sinema marketler falan vs. yakında ends muh yeni binasına tasınacakmıs ki cok guzel bina oluyo.egitim desen burda yatmak yok.adam gibi calısacaksın.sınavlar bitincede bi bi hafta rahat edersin.demek istedigim yeni üni sayılır fakat yerinde durmayan bi uni.ins mezun oluncaya kadar da cok daha guzel olacak!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-01-07, 18:14 #58
SİLUET SİLUET çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

selam millet finaller bitti aranıza döndüm olley nasıl gidiyor okulmda muhabbet bakimmm

tarihim de AA düştü keyfime diyecek yok
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-07, 11:20 #59
enesbaran enesbaran çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

yaw siluet ten sona yazan olmamış bi ay oldu. yeni üye oldum. okln forum sitesi kapandı buraya dadanıoz bakalım şimdi ama hoş bi site ben tuttum yani.

maden 3. sınıftayım 2, öğretim. daha doğrusu 3, senem desem daha ii olur. pek 2dsen 3ten ders alamıoruz sölemesi ayıp. nese arkadaslar aylar öncesinden yazdıınız tüm yorumları okudum. bu okulda okumak isteyen de ortama gelende kampüs hayatı yaşamak isteyende hepsi de yaşar abi.

bide silüet tebrik ederim arkadasım sayfamızı boş bırakmamışsın hiç bundan sona beraberiz ben böle şeylerde oklmuzun geri kalmasını kaldıramam yani. yazın bol boll...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-03-07, 18:47 #60
KaNuNi_58 KaNuNi_58 çevrimdışı
Varsayılan C: Eskişehir Osmangazi Üniversitesi

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen enesbaran Mesajı Göster
yaw siluet ten sona yazan olmamış bi ay oldu. yeni üye oldum. okln forum sitesi kapandı buraya dadanıoz bakalım şimdi ama hoş bi site ben tuttum yani.

maden 3. sınıftayım 2, öğretim. daha doğrusu 3, senem desem daha ii olur. pek 2dsen 3ten ders alamıoruz sölemesi ayıp. nese arkadaslar aylar öncesinden yazdıınız tüm yorumları okudum. bu okulda okumak isteyen de ortama gelende kampüs hayatı yaşamak isteyende hepsi de yaşar abi.

bide silüet tebrik ederim arkadasım sayfamızı boş bırakmamışsın hiç bundan sona beraberiz ben böle şeylerde oklmuzun geri kalmasını kaldıramam yani. yazın bol boll...
bende kaldıramıyom vala.bendensin
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 05:41
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018