Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 04-02-09, 13:02 #121
AllyMean AllyMean çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı


Bursa osmangazi de break dance öğretecek abiler arıyorum.

her saat te gelebilirim uygun yerim yok :S

pm ile ulaşırmısnız lütfen yaza kadar bişeyler yapmak istiyorum
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-02-09, 17:20 #122
Lana Lang Lana Lang çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı


İstekler için yeni konu açtırmıyorsunuz, o zaman bari isteklere yardımcı olmaya çalışın derim...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 08-02-09, 11:23 #123
yuksel009 yuksel009 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı


arkadaşlar ben klasik gitar almayı düşünüyorum. hangi gitar daha iyidir?? ilgilenirseniz sevinirim...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-02-09, 15:49 #124
_DisasteR_ _DisasteR_ çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Ya bnce buraya hiç bşe sormayın..Herkes bşeler soruo ama hiç kimse cevap alamıo..
Ya bari Sorular için konu açmamıza izin verin bune böle yaaa...
Ya şuana kadar sorularına cevap alan 1/50 kişi fln dır heralde...!!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 15-02-09, 16:41 #125
Calavera Calavera çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen SoNTHERoK Mesajı Göster


Unhappy Break Dance Tutorial

Merhaba arkadaşlar,

Ben break dance'a 0'dan başlayan, daha doğrusu başlamaya başlayan bir bboy'um Benim öğrenmek istediğim şeyler var. Bunun için bana tutorial videoları bulabilirmisiniz ? 2-3 partdan oluşmassa iyi olur.


YARDIM EDENLERE GERÇEKTEN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM !!!
http://www.frmtr.com/dans/721464-bre...-programi.html
http://www.frmtr.com/dans/841361-how...videolari.html


Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen eren-ji-eren Mesajı Göster
Arkadaşlar ben bir resim koymak istiyorum ama nasıl koyucamı bilmiyorumyardımcı olursanız sevinirim.şimdiden tşk.
http://www.frmtr.com/627043-post26.html
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 21-02-09, 10:25 #126
angarali19 angarali19 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

es selamun aleyküm
arkadaşlar ney aldım kız ney
pvc
plastik yani
ama üflüyorum üflüyorum berbat bi şekilde ıslık gibi flüt gibi ses çıkıyor anca
hiç ney sesine benzemiyor ıslık sesi flüt sesi gibi bişiler çıkarıyorum anca
Lütfen çalanlar varsa yardım etsin bi şekilde
nasıl acaba NEY SESİ çıkarırım nasıl üflemem gerekir...
yardımcı olursanız ....Sağolun
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-02-09, 01:01 #127
KoNuRaLp59 KoNuRaLp59 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Arkadaşlar Matematikçimiz "Deli Kadri" bey bize yıllık ödev olarak tahtadan çarkıfelek yapımı ödevini verdi nasıl yapabilirim yardım olarak P.M atabilirseniz sevinirm
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-09, 20:29 #128
ilhan123 ilhan123 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

selamlar mızıka başlayacagım ben aldım bir tane ama büyük ihtimalle yanlış bişey almıs olabilirim. 16 tane deili var 2 sıra olunca 32 tane deligi oluyo. travelo mu ne diyolar :d simdi bunun nota düzeni nasıl başlangıc icin uygunmu gibi sorularım var isterseniz bu yolla isterseniz msn /mail : connesary(at)msn.com bir miktar yardımınız talep edebilrmiyim? Teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 02-03-09, 19:57 #129
whiteangel whiteangel çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Merhabalar en uygun yerin burası olduğunu düşünerek yazdım, bu konuyla bir çok kişinin hobisi olacağını düşünerek yazdım, umarım doğru yeri bulmuşumdur

Benim elimde 1746 yılında Bordeaux'ta Marie Brizard firması tarafından yapılmıs özel yapım ''Peach Brandy'' içkisi var ve bunu satmak istiyorum, nereden nasıl satabilirim ya da fiyatı hakkında nasıl bir fikir edinebilirim bana yardımcı olabilirmisiniz?

Mesajı son düzenleyen whiteangel ( 02-03-09 - 19:57 ) Neden: ekleme
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 17:41 #130
Legendery Legendery çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Robot dansı
Nasıl öğrenilir ya da eğitim videoları var mıdır arkadaşlar ?
ufaktanda olsa
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-03-09, 23:46 #131
EdwardCullen22 EdwardCullen22 çevrimdışı
Unhappy Kelebek çakı vida sorunu !

Kendimce küçük bir bıçak koleksiyonum var ve geçen gün bunlara bir yenisini daha kattım fakat elime alınca vidalarının çok gevşek oldugunu gördüm ve vidanın tornavida sokucak aparatifi yoktu kerpetenle de denedim cok büyük geldi... Arkadaşlar bu normal midir? veya nasıl sıkabilirim ? Şimdiden çok teşekkürler arkadaslar !
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 07-03-09, 16:28 #132
0fear00 0fear00 çevrimdışı
Alarm C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Break Dance Yapmak İstiyorum bir kaç sorum olacak
Vucudum baya ii yani KasLıyım Ama genede Yeterli değil sanırım
tek elimde duramıyorum Sizce break dance da esneklik mi önemlidir Kuvvet mi Denge mi Vede iyi break dance yapabilmek için bana öğnerebiliceğiniz çalışma programı warmı mesela şu kdr şınav çek çok yararlı gibi diyebileceğiniz bir hareket
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-03-09, 20:20 #133
whiteangel whiteangel çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Merhabalar Я¡¢Ќ ЯōŚŚ'un önerisi üzerini buraya yazdım

Benim elimde 1746 yılında Bordeaux'ta Marie Brizard firması tarafından yapılmıs özel yapım ''Peach Brandy'' içkisi var ve bunu satmak istiyorum, nereden nasıl satabilirim ya da fiyatı hakkında nasıl bir fikir edinebilirim bana yardımcı olabilirmisiniz?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 14-03-09, 16:14 #134
Legion00 Legion00 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

öncelikle slm araştırmalarım sonucunda aktif olan bir paintball forumu bulamadım eğer bilginz varsa pm ile haber verebeilirmisiniz ve paintballla pro olarak ilgilenenler varsa benimle iletişime geçebilirmi?Teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 17-03-09, 16:50 #135
erdiksk erdiksk çevrimdışı
Exclamation C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

öncelikle slm herkese

model araba alacam benzinli 1000 tl çivarında ama izmiirde bayi varmı bilen yardım etsin ve bilgisi olan varsa rotaj ne demek izmir ksk de varmı satan yer veya izmir başka yerende de olabilir
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-04-09, 16:26 #136
vujuvuju vujuvuju çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

arkadaslar bende bişey rica etcm. elınde hat sanatıyla ılgılı öğretıcı vıdeo lınk vs. olan varmı acaba??
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-09, 08:34 #137
anl97 anl97 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Ankaradayım ve break dance kursuna gitmek istiyorum.Ankarada var mı?Şimdiden teşekkürlr!
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-04-09, 16:35 #138
efsane_prensim efsane_prensim çevrimdışı
Varsayılan C: Cvp: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

bence en iyi hobi yüzmek
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 29-04-09, 19:19 #139
vujuvuju vujuvuju çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

katılıyorum ama spor olarak yapıyorum
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 30-04-09, 01:20 #140
ozan_44 ozan_44 çevrimdışı
Varsayılan C: Hobi ile ilgili istek ve soru hattı

Bende fiber tesbih war 1 senedirli bende baya bi cektim ama bu tesbih kararmadi 1 sene olmasina ragmet aksine kizariyor bu tesbih acaba bu alman fibermi oluyor yoksa benim tesbihde bi ismi war anlamadim..
alman fıberı ıse dahamı kıymetlı oluyor farkı ne oluyor onuda bılen bırı warsa yazssın..

Mesajı son düzenleyen ozan_44 ( 30-04-09 - 01:23 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 13:40
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018