Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 13-02-11, 18:04 #1
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Alarm Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin


Arkadaslar napıcagımı şaşırdım artık yaklasık 1.5 yıldır boleyim her şeyi en ufak şeyi kafama takıyorum saatlerce günlerce kafa yoruyorum biri kötü bişey desin nie öle nie böle diye düşünüyorum dışarı cıkmaz oldum iyice asosyalleştim eminim aranızdan biri dışarı cık arkadaslarınla vakıt gecır dıcek arkadslarımla vakit geciriyorum zaten ama her cıktıgımda bi terslık oluyo biri ters bşi soluo yine moralım bozuluo bu sefer dahada kotu oluyorum artık kurtulmak ıstıyorum nolur biri cıksında yardım etsin arkadaslar bu arada doktora git demeyin lütfen ailemin haberi olsun istemiyorum cunku bu durumdan yazıcaklarınız benim için cok onemli şimdiden hepinize teşekkür ederimm
__________________
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:24 #2
c_vitamini c_vitamini çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin


doktora git demeyin demişsin ama tek çare doktor. psikiyatriye git ve derdini anlat. ilaç falan verir.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:28 #3
El_Jefe El_Jefe çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin


bişeyler söyleyip canını sıkan insanlar bu durumu ne kadar umursuyordur sence? bence bunu bi düşün, herkesin her dediğine kafayı takmakla sadece kendini yıpratırsın. sadece hayatında gerçekten değer verdiğin, birşeyler bildiğine inandığın insanların söylediklerine kafayı takmanı tavsiye ederim.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:28 #4
ForumTiryakisi ForumTiryakisi çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Yaşın kaç kardeşim ?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:30 #5
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen c_vitamini Mesajı Göster
doktora git demeyin demişsin ama tek çare doktor. psikiyatriye git ve derdini anlat. ilaç falan verir.
yorumun için teşekkürler bu arada bi şeyi eklemeyi unuttum arkadaşlar bu panik atakmıdır nedir bilmiyorum ama ailemde annem babam dedem panik atak hepside ilac kullandı genetik olma gibi bi durumda olabilirmi acaba
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:32 #6
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen El_Jefe Mesajı Göster
bişeyler söyleyip canını sıkan insanlar bu durumu ne kadar umursuyordur sence? bence bunu bi düşün, herkesin her dediğine kafayı takmakla sadece kendini yıpratırsın. sadece hayatında gerçekten değer verdiğin, birşeyler bildiğine inandığın insanların söylediklerine kafayı takmanı tavsiye ederim.
yorumun için teşekkürler yaşım 16 bunları bende biliyorum ne kadar saçma şeyleri takdıgımı cok boş ve basit oldugunu belkide ilerde gülerek hatırlıycagımı ama elimde deil olmayınca olmuo :/
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:32 #7
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen ForumTiryakisi Mesajı Göster
Yaşın kaç kardeşim ?
Yaşım 16 kardeş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:46 #8
Freddy K. Freddy K. çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Seni bu hale getirenlerle hiç konuşmayı denemedin mi? Belki de seni kırmak gibi bir niyetleri yoktur.
Hadi onlar sürekli yapıyor diyelim, seni üzmeyen hiç arkadaşın yok mu?
Bu iki soruya vereceğin cevap çözüm olmazsa sana tek önerim sıkıntını derdini tasanı içine atma. Senin canın sıkılıyorsa bırak karşındakinin de sıkılsın. Gerekli cevabı, karşındakinin susup oturmasını sağlayacak cevabı ver, sen de ona hakettiği lafı söyle. Toplum içinde onu rencide edecek sözler söyle.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:52 #9
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yunus_30 Mesajı Göster
Seni bu hale getirenlerle hiç konuşmayı denemedin mi? Belki de seni kırmak gibi bir niyetleri yoktur.
Hadi onlar sürekli yapıyor diyelim, seni üzmeyen hiç arkadaşın yok mu?
Bu iki soruya vereceğin cevap çözüm olmazsa sana tek önerim sıkıntını derdini tasanı içine atma. Senin canın sıkılıyorsa bırak karşındakinin de sıkılsın. Gerekli cevabı, karşındakinin susup oturmasını sağlayacak cevabı ver, sen de ona hakettiği lafı söyle. Toplum içinde onu rencide edecek sözler söyle.
zaten o kişiLerle baglantımı kestim görüşmüyorum yani ama mutlaka gezerken veya herhangi bi yerde karsılasıyoruz su anda takıldıgım arkadaşlarımla bole bi sorunum yk zaten ama bu sadice arkadaş bakımındanda deil yani her şeyin kötüsünü düşünüyorum olmucak ihtimalleri aklıma getiriyorum sonuc olarak kendimi yiyip bitiriyorum bütün bunların farkında olupda yapmakda ayrı bi saçmalık bunu kendimede burdada soluyebiliorm ama iş düşünmemeye gelince olmuo he ayrıca konus onlarla demişsin kardeşim onlar konusuLacak tipde insanlar deil onla bile dalga geçer 2 gün sonra yine yaparlar zaten tek sorunda bu deil yukarda anlattıgım gibi ilgi gösterip yazdıgın için teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 18:56 #10
HakanElci HakanElci çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Eğer büyük şeyler yaptıgında sana bir şeyler söylüyorlar sa kafana tak az düşün belki hatalısındır.Ama ufak şeyleri takma düşünme söylüyen ne söylüyorsa en kısa süre de unutuyor zaten.Ve karşındakini kendin gibi görme..!Doktora falan git diye yazılmasını istemiyorsun.Ailenini öğrenmesinden korkuyorsun neden korkuyorsun ki sana deli gözüyle bakmalarından mı çekiniyorsun.Eğer bir uzmana veya doktora gidersen sana elbette bir yol gösterirler.En kısa süre de bu sıkıntılarından kurtulman dileğiyle.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 19:08 #11
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen HakanElci Mesajı Göster
Eğer büyük şeyler yaptıgında sana bir şeyler söylüyorlar sa kafana tak az düşün belki hatalısındır.Ama ufak şeyleri takma düşünme söylüyen ne söylüyorsa en kısa süre de unutuyor zaten.Ve karşındakini kendin gibi görme..!Doktora falan git diye yazılmasını istemiyorsun.Ailenini öğrenmesinden korkuyorsun neden korkuyorsun ki sana deli gözüyle bakmalarından mı çekiniyorsun.Eğer bir uzmana veya doktora gidersen sana elbette bir yol gösterirler.En kısa süre de bu sıkıntılarından kurtulman dileğiyle.
Onların solediklerinden kastım senin düşündügün tarzda şeyler deil kardeşim onur kırıcı gurur kırıcı alaycı şeyler teşekkür ederim inşallah
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 19:12 #12
Freddy K. Freddy K. çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen depresif333 Mesajı Göster
zaten o kişiLerle baglantımı kestim görüşmüyorum yani ama mutlaka gezerken veya herhangi bi yerde karsılasıyoruz su anda takıldıgım arkadaşlarımla bole bi sorunum yk zaten ama bu sadice arkadaş bakımındanda deil yani her şeyin kötüsünü düşünüyorum olmucak ihtimalleri aklıma getiriyorum sonuc olarak kendimi yiyip bitiriyorum bütün bunların farkında olupda yapmakda ayrı bi saçmalık bunu kendimede burdada soluyebiliorm ama iş düşünmemeye gelince olmuo he ayrıca konus onlarla demişsin kardeşim onlar konusuLacak tipde insanlar deil onla bile dalga geçer 2 gün sonra yine yaparlar zaten tek sorunda bu deil yukarda anlattıgım gibi ilgi gösterip yazdıgın için teşekkürler
Peki sence bu kişiler bu kadar çok takmaya deyecek kişiler mi? Boş ver hepsini.
Ama bir şeyin farkında olmadığını düşünüyorum. Sana asıl darbe vuran onların dedikleri değil. Sana asıl darbe vuran onların dediklerini düşüne düşüne kendini yiyip bitirmen.
Gündüz vakti biri sana birşey dediği anda tüm dünyan başına yıkılıyor. Bunu kendi kafanda o denli büyütüyorsun ki o gün bütünüyle senin için tam bir işkence haline geliyor. Yalnız kaldığında, otururken, düşünürken bu hiç aklından çıkmıyor. Muhtemelen gece o kadar sinirli ve streslisinki uyuyamıyorsun bile.

Söyle şimdi: Haksız mıyım, yoksa haklı mıyım?
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 19:15 #13
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Red face C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yunus_30 Mesajı Göster
Peki sence bu kişiler bu kadar çok takmaya deyecek kişiler mi? Boş ver hepsini.
Ama bir şeyin farkında olmadığını düşünüyorum. Sana asıl darbe vuran onların dedikleri değil. Sana asıl darbe vuran onların dediklerini düşüne düşüne kendini yiyip bitirmen.
Gündüz vakti biri sana birşey dediği anda tüm dünyan başına yıkılıyor. Bunu kendi kafanda o denli büyütüyorsun ki o gün bütünüyle senin için tam bir işkence haline geliyor. Yalnız kaldığında, otururken, düşünürken bu hiç aklından çıkmıyor. Muhtemelen gece o kadar sinirli ve streslisinki uyuyamıyorsun bile.

Söyle şimdi: Haksız mıyım, yoksa haklı mıyım?
kesinlikle tamamen haklısın beni anlatmşsn resmen ama işde sorun tüm bu düşüncelerden nasıl kurtulucak olmam anı yaşamayı her şeyi takmamayı nasıl başarıcam
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 19:25 #14
Freddy K. Freddy K. çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Sana gün içinde yaşadıklarını düşündürecek, düşününce de kendi kendini yiyip bitirmeni sağlayacak zaman bırakmamamız lazım. Yok eğer düşünecek zamanın kalırsa, bu sefer gün içinde yaşadıkların yine senin psikolojini bozar.

Güzel kardeşim, öğrenciysen derslerine önem ver. Boş boş oturma, vaktini böyle seni içten içe kemiren düşüncelerle geçirme, işe yarar bir şey yap. Ya da kitap oku. Kitap sıkıntılarını, dertlerini üzerinden atmanın en kolay yoludur. Kitap okuma alışkanlığın olmayabilir, ama kazan en kısa zamanda.
Bunları yaparsan kendin de mutlu olursun, gerçekten iyi bir şeyler yaptığını hissedersin. Ve ya olmadı moralinin bozuk olduğu akşam bir komedi filmi izle. Kesinlikle dene bak göreceksin, seni mutlu eder.

Bu dediklerimi yaparsan üzerindeki stresin azaldığını, sana dayanılmayacak derecede zarar vermediğini kendin de göreceksin.

Mesajı son düzenleyen Freddy K. ( 13-02-11 - 19:27 )
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 19:38 #15
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Smile C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen yunus_30 Mesajı Göster
Sana gün içinde yaşadıklarını düşündürecek, düşününce de kendi kendini yiyip bitirmeni sağlayacak zaman bırakmamamız lazım. Yok eğer düşünecek zamanın kalırsa, bu sefer gün içinde yaşadıkların yine senin psikolojini bozar.

Güzel kardeşim, öğrenciysen derslerine önem ver. Boş boş oturma, vaktini böyle seni içten içe kemiren düşüncelerle geçirme, işe yarar bir şey yap. Ya da kitap oku. Kitap sıkıntılarını, dertlerini üzerinden atmanın en kolay yoludur. Kitap okuma alışkanlığın olmayabilir, ama kazan en kısa zamanda.
Bunları yaparsan kendin de mutlu olursun, gerçekten iyi bir şeyler yaptığını hissedersin. Ve ya olmadı moralinin bozuk olduğu akşam bir komedi filmi izle. Kesinlikle dene bak göreceksin, seni mutlu eder.

Bu dediklerimi yaparsan üzerindeki stresin azaldığını, sana dayanılmayacak derecede zarar vermediğini kendin de göreceksin.
dediklerini dikkate alıcam ve hepsini denicem çok teşekkür ederim
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 20:17 #16
arayanbiri arayanbiri çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Tamam çok ileri safhalarda belki doktor olabilir ama piskolojik ilaçlarında beyni uyuşturduğu bir gerçek yani aslında çözüm bulamama da olabiliyor bazen yukardaki örnek gibi beyni uyuşturup sorunların üzerini örtüyorlar. Bunun için meşhur sözde olduğu gibi derdine yine çare sensin. Bunun içinde arkadaşın dediği gibi yararlı şeylerle vaktini dolu geçirmeye dikkat et. Ayrıca iyi ve kaliteli bir arkadaş çevreside çok yararlı olacaktır bence. Ha bulmak hiç kolay değil belki ama uğraşmalı bence.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 22:20 #17
akcan_18 akcan_18 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Geçmiş olsunmu denir , yoksa takma kafana Allah yardımcı olsunmu denir bilmiyorum ama hangisi uygunsa sana onu dedim . Şimdi Panik atak mı nedir bilmiyorum demişsin, ailenden bu rahatsızlığı geçiren oldugunuda söylemişsin. Eğer sen doğmadan önce ailenden rahatsızlık geçiren olduysa , bu senin kişiliğinde hassaslığa yol açar. Yada ailen zaten bu depresif hastalıklara karşı hassas kişilermiş, sonuçta sende hassas bir kişisin. Fakat bu bahsettiklerin Panik atak değil, antisosyal olmak bu ve tedavisi cok cok basittir. İnan bana ailenden çekinip söyleyememen bile bu rahatsızlığının sebebi. Aslında söylesen , içini döktüğündeki o rahatlığı bi hissetsen bile hayata benden güçlü bakacağına emin ol . Hani bi arkadaşınla tartışırsın ve iki kişide küs birbirlerinizin yüzüne bakamazsın, işte o anda arkadaşın gelip konuşur veya sen konuşursun , anlattıkca sorunlarınızı cözdükce kuş gibi hafif hissedersin yaa kendini Bu hissi istemiyomusun ? . Heee bu arada , ailendeki kişilerin , sorunlarını duyunca üzüleceğini sanıyosan yanılıyosun , Cünki hassa kişilerin tek hayat dayanağı diger hassa kişilere yardım etmenin mutlulugudur . Bundan Ailende sende memnun kalıcaksın Allah'a Emanet ol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 22:44 #18
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen arayanbiri Mesajı Göster
Tamam çok ileri safhalarda belki doktor olabilir ama piskolojik ilaçlarında beyni uyuşturduğu bir gerçek yani aslında çözüm bulamama da olabiliyor bazen yukardaki örnek gibi beyni uyuşturup sorunların üzerini örtüyorlar. Bunun için meşhur sözde olduğu gibi derdine yine çare sensin. Bunun içinde arkadaşın dediği gibi yararlı şeylerle vaktini dolu geçirmeye dikkat et. Ayrıca iyi ve kaliteli bir arkadaş çevreside çok yararlı olacaktır bence. Ha bulmak hiç kolay değil belki ama uğraşmalı bence.
Haklısın bi şeylerle ugraşmaya başlıycam en yakın zamanda çok teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 22:45 #19
depresif333 depresif333 çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Alıntı:
Gerçek Mesajı Gönderen akcan_18 Mesajı Göster
Geçmiş olsunmu denir , yoksa takma kafana Allah yardımcı olsunmu denir bilmiyorum ama hangisi uygunsa sana onu dedim . Şimdi Panik atak mı nedir bilmiyorum demişsin, ailenden bu rahatsızlığı geçiren oldugunuda söylemişsin. Eğer sen doğmadan önce ailenden rahatsızlık geçiren olduysa , bu senin kişiliğinde hassaslığa yol açar. Yada ailen zaten bu depresif hastalıklara karşı hassas kişilermiş, sonuçta sende hassas bir kişisin. Fakat bu bahsettiklerin Panik atak değil, antisosyal olmak bu ve tedavisi cok cok basittir. İnan bana ailenden çekinip söyleyememen bile bu rahatsızlığının sebebi. Aslında söylesen , içini döktüğündeki o rahatlığı bi hissetsen bile hayata benden güçlü bakacağına emin ol . Hani bi arkadaşınla tartışırsın ve iki kişide küs birbirlerinizin yüzüne bakamazsın, işte o anda arkadaşın gelip konuşur veya sen konuşursun , anlattıkca sorunlarınızı cözdükce kuş gibi hafif hissedersin yaa kendini Bu hissi istemiyomusun ? . Heee bu arada , ailendeki kişilerin , sorunlarını duyunca üzüleceğini sanıyosan yanılıyosun , Cünki hassa kişilerin tek hayat dayanağı diger hassa kişilere yardım etmenin mutlulugudur . Bundan Ailende sende memnun kalıcaksın Allah'a Emanet ol
Evet sorun dediğin gibi içimi dökememede olabilir hep kendi içimde yaşıyorum kendim çözmeye calısıyorum hepinizin dediklerini tek tek okudum hepsini dikkate alıcam çok teşekkür ederim =)
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 13-02-11, 22:59 #20
GivenUp GivenUp çevrimdışı
Varsayılan C: Her şeyi kafaya takıyorum lütfen yardım edin

Öncelikle taktığın şeylerin gerçekten takılıcak şey olup olmadıgını düşün derim. Değilse salla gitsin.Çünkü takılmıyacak şeyleri taktıgın zaman takılacak şeyleri unutablrsn
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 21:21
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Reklam Mailimiz. Gizlilik Politikası. Tatil
Copyright © 2018