bynogame

bynogame


Bilgi

Cevapla
 
Konu Araçları
Eski 03-12-06, 01:25 #221
wade® wade® çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
harika paylaşım sağol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-12-06, 01:29 #222
pashaemin pashaemin çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
cok hostu ömer abi saol
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-02-07, 19:19 #223
aysun_fb aysun_fb çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
tek kelimeyle mükemmel...paylaştığın için teşekkürler...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-02-07, 20:05 #224
male-wolf male-wolf çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
ya bu harıka bı paylasım tesekkurler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-02-07, 23:04 #225
zelalll zelalll çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok hoş bir hikaye her okuduğumda yüreğimi sızlatır..emin ol gözlerimden yaş değil kan damlar..unutmaya çalıştığım gerçeklerimi ortaya döker..teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-02-07, 23:17 #226
ฬєคltђฬครt ฬєคltђฬครt çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
teşekkürler Gerçekten Çok anlamlı Bir Yazı

NOT: Abimizin İlk Konularından Galiba
Nerden Geldiyse
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 04-02-07, 23:37 #227
alluréé alluréé çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok etkileyici ,paylaşım için teşekkürler
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-07, 01:04 #228
deadsilence deadsilence çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
SÜPER BİŞEY
BUNDAN NE DERS ALINACAĞIDA SONUNDA YAZIYOR ZATEN
ELLERİNE SAĞLIK ABİM
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 05-02-07, 12:31 #229
esra06 esra06 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
ya inşallah kimsenin başına böle bi olay şey gelmez sevdiğin insanı o artık senin olmasa bile kaybetmek çok kötü
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 09-02-07, 16:15 #230
hnx hnx çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
Harika bir yazı.Okurken tüylerim diken diken oldu.Ellerine sağlık
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 20-02-07, 13:51 #231
yeni prens yeni prens çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok duygulu bir hikaye..bende şikayet ederdim karşımdaki insanın duygusuzluğundan..ama hiçte öyle olmuyormuşş
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 22-02-07, 16:06 #232
mustafa088 mustafa088 çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
dj ortalığı yaktın yine çok duygulu bir hikaye eline sağlık
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-07, 20:51 #233
вч cαηвαz вч cαηвαz çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
Çok güzeLdi..
TeşekkürLer..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 24-02-07, 21:03 #234
nebusimdi nebusimdi çevrimdışı

bynogame
Cool C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok nadiren yaşanan bir aşk hikayesi bu, çok da acıklı, biz bu hikayeleri dinleye dinleye bütün birlikteliklerin de böyle olduğunu zannediyoruz ki, asıl aldatıcı olan bu. maalesef, genelde yaşananlar menfaate, ikiyüzlülüğe, karşısındakini kandırmaya, tiyatroya, imaja dayanıyor. gerçekten birbirlerini sevenler, çok çok az. günümüzde, böyle bir olay olduğunda, kızın tepkisi, gaayet normal bir şey oluyomuş gibi, markette almaya çalıştığı ürünün yerine beğenmeyip bir diğerini almak için öncekini yerine koymak gibi hareket ediliyo. çünkü sevgi yok. muhtemelen bu hikaye de oluşturulmuş bir hikaye, ama acıklı, kabul. içimizden hep aşklarımızı böyle yaşamış olmayı temenni ediyoruz, biz yaşarsak böyle yaşarız diyoruz, ama karşımızdaki buna müsaade etmiyo, toplumsal statü, kişisel beğeniler, istekler bunun önüne geçiyo.
paylaşım için teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-07, 08:27 #235
sedacelik sedacelik çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok güzelmiş paylaşımın içins ağol...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 25-02-07, 12:35 #236
PuNkNeVeRDie PuNkNeVeRDie çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok etkilendim yav duygulandırdı beni ...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 27-02-07, 20:08 #237
DJLONELY DJLONELY çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
Teşekkürler..gerçekden süperdi..
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 28-02-07, 19:26 #238
karamanoglu karamanoglu çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
vay be, tüylerim diken diken oldu, hikaye için teşekkürler.
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-07, 15:17 #239
jameskos jameskos çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
çok güzel bir yaşanmışlık bu malesef biz insanlar sevgiyi karşımızdakine aksettirmeye korkar olduk sevgi paylaştıkca güzelleşen bir olgudur fakat gel görki içinde bulundugumuz devrin dengesiz yansımaları aşkıda sekteye ugratıyor sevdiginizi söylemekten korkmayın anın kıymetini bilin lütfen arkadaşlar ilerde en azından keşke dememek için
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Eski 01-03-07, 17:20 #240
emodepH emodepH çevrimdışı

bynogame
Varsayılan C: Bir AŞK bu kadarmı güzel anlatılır....

bynogame
Ömer abi her seferinde ağlatmak zorundamısın yaw

Çok duygulandım walla..Ellerine sağlık abicim..Süper bir yazı...
  Alıntı Yaparak CevaplaAlıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Bu konunun kısa yolunu aşağıdaki sitelere ekleyebilirsiniz

Konu Araçları

Gönderme Kuralları
Yeni konu açamazsınız
Cevap yazamazsınız
Dosya gönderemezsiniz
Mesajlarınızı düzenleyemezsiniz

BB code is Açık
Smiley Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı



Tüm saatler GMT +3. Şuan saat: 15:07
(Türkiye için artık GMT +3 seçilmelidir.)

 
5651 sayılı yasaya göre forumumuzdaki mesajlardan doğabilecek her türlü sorumluluk yazan kullanıcılara aittir. Şikayet Mailimiz. İçerik, Yer Sağlayıcı Bilgilerimiz. Tatil


bynogame